וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש עונות וסרט: "קומיוניטי" חוזרת עם הבשורה שכולם חיכו לה

עודכן לאחרונה: 30.9.2022 / 19:55

מאז שעלתה בנטפליקס במרץ 2020, עם תחילת סגר הקורונה הראשון, זכתה הקומדיה החתרנית לצופים נוספים ולבאזז מחודש שהעלה שוב את הרעיון לסרט המשך. כעת, כמעט כל הקאסט המקורי של הסדרה הקומית האהובה חוזר לסרט המיוחל

פרומו איחוד קומיוניטי להקראת תסריט/יוטיוב

מאז שהסתיימה הסדרה "קומיוניטי" ב-2015 המעריצים מצפים לסרט שבעקבותיה. לא כי הסוף לא היה מספק, אלא מפני שכבר בעונה השנייה נולד בה הקאץ' פרייז "שש עונות וסרט". הוא בכלל נאמר על ידי דמותו של עאבד על סדרה אחרת, נשכחת, שבהחלט לא זכתה לשש עונות או לסרט ("The Cape"), אבל המשפט הזה הפך לשגור בפי המעריצים בהקשר של "קומיוניטי" עצמה - סדרה שתמיד הייתה על סף ביטול ובכל זאת חודשה שוב ושוב, שורדת תהפוכות רבות, עד שאכן השלימה שש עונות.

במקור שודרה "קומיוניטי" ברשת NBC החל מ-2009, עד שבוטלה ואז עברה לעונה שישית - שבדיעבד הייתה האחרונה - בשירות סטרימינג מנוח של יאהו. הסדרה עקבה אחר קבוצת סטודנטים בקולג' קהילתי שאין ביניהם הרבה קשר, שהקימו קבוצת למידה רק כי אחד מהם רצה להתחיל עם אחרת. מהפרמיס הפשוט הזה צמחה סדרה שאהבה לפרק את היסודות של הקומדיה הטלוויזיונית, והייתה מלאה ברפרנסים, בדיחות ופארודיות קולנועיות, שהידועות בהן הן פרקי הפיינטבול המופלאים.

קומיוניטי. NBC,
חוזרים, אבל לא בהרכב מלא. "קומיוניטי"/NBC

את הסדרה יצר דן הרמון, שלאחר מכן ייצור עם ג'סטין רוילנד את "ריק ומורטי" האולטרה-פופולרית, והקאסט כלל את ג'ואל מקהייל, צ'בי צ'ייס, אליסון ברי, דונלד גלובר, דני פודי, איבט ניקול בראון, ג'ים ראש וקן ג'אונג. האחים רוסו, שלימים יהפכו לכוח היצירתי החשוב ביותר בעולמות מארוול, כולל סרטי "הנוקמים" שהפכו למצליחים ביותר אי פעם, היו מהבמאים הקבועים של הסדרה, והפגינו כבר בה את הזיקה והיכולת שלהם לאקשן.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

עוד בוואלה!

סקס, סמים ושוק ההון: "התעשייה" הפכה לאחת הסדרות הטובות בטלוויזיה

לכתבה המלאה

מאז שעלתה בנטפליקס במרץ 2020, עם תחילת סגר הקורונה הראשון, זכתה הקומדיה החתרנית לצופים נוספים ולבאזז מחודש שהעלה שוב את הרעיון לסרט המשך. הרמון אף אמר שיש לו תסריט בקנה, והקאסט המקורי התאחד כמעט בשלמותו (מינוס צ'בי צ'ייס, שהיחסים איתו אף פעם לא היו מזהירים) לטובת מפגש וירטואלי במהלך סגרי הקורונה. כעת הסרט המיוחל קורה סוף סוף. שירות הסטרימינג פיקוק, ששייך ל-NBC יוניברסל שהפיקה את הסדרה, הזמין פיצ'ר באורך מלא. החדשות הרעות הן שנראה כי לא כל הקאסט בפנים, בשלב הזה לפחות: שמם של גלובר, בראון וצ'ייס לא מופיע בהודעה לעיתונות. עם זאת, אולי יש מקום לאופטימיות לגבי שני הראשונים, לפחות להופעות אורח: מקהייל בישר בטוויטר על החדשות ותייג את עמיתיו, כולל גלובר ובראון.

הסרט צפוי לעלות בפיקוק במהלך 2023, ובשלב הזה לא ברור אם יימכר לטריטוריות ששירות הסטרימינג אינו זמין בהן, כמו ישראל, או שניאלץ לחכות עד שיגיע לישראל בשלב כלשהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully