וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשראמזי ושירה צונזרו: למה כאן 11 מנע שידור מערכון ממופע מחווה לדנה אינטרנשיונל?

עודכן לאחרונה: 14.10.2022 / 13:21

כאן אסר לשלב בשידור אירוע המחווה לדנה אינטרנשיונל, במלאת 20 לאיגי, מערכון בו השתתפו הדמויות של ראמזי ושירה (אמיר שורוש ונועה קולר) מהסדרה "קופה ראשית" של כאן, למרות שהיה זה ערב התרמה למטרה טובה, כך נודע לוואלה. מקורבי השחקנים: "הם התאכזבו מההחלטה"

קטעים מתוך ערב מחווה לדנה אינטרנשיונל שהתקיים במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, במסגרת חגיגות 20 שנה לייסודו של איגי, ארגון הנוער והצעירים הגאה בישראל. 27 באוגוסט 2022/סטילס: הגר בדר, וידאו: שגיא בן נון

כאן 11 אסר לשלב בשידור הערב (חמישי) בקשת 12 של אירוע המחווה לדנה אינטרנשיונל, שהתקיים במסגרת חגיגות 20 שנה לאיגי, מערכון בו משתתפות הדמויות של ראמזי ושירה מהסדרה הקומית של כאן, "קופה ראשית", שכתבו וביצעו אמיר שורוש ונועה קולר, כך נודע לוואלה! תרבות. גורמים יודע דבר אמרו לוואלה! תרבות כי הפקת המופע פנתה לכאן בבקשה לשידור הקטע ונענתה בשלילה. זאת למרות שמדובר היה בערב התרמה למטרה טובה, ובעוד שבעבר כאן לא מנעו ממיסחור הדמויות בפרסומת לבזק.

מכאן נמסר בתגובה: "פניית איגי לשימוש בחומרים לטובת אירוע התרמה נענתה בחיוב ואושרה ואכן נעשה בהם שימוש באירוע. במידה וקשת היו פונים בבקשה לשדר את הקטעים, הם היו נענים בחיוב, כפי שנענו שבוע לפני כן כשקטעים מ"קופה ראשית" אושרו לשידור בארוע התרמה של "כנפיים של קרמבו"".

אמיר שורוש ונועה קולר בדמויותיהם של ראמזי ושירה מ"קופה ראשית" בערב מחווה לדנה אינטרנשיונל במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, במסגרת חגיגות 20 שנה לייסודו של איגי, ארגון הנוער והצעירים הגאה בישראל. 27 באוגוסט 2022. הגר בדר,
אמיר שורוש ונועה קולר בדמויותיהם של ראמזי ושירה מ"קופה ראשית" בערב מחווה לדנה אינטרנשיונל במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, במסגרת חגיגות 20 שנה לייסודו של איגי/הגר בדר

בסוף אוגוסט התקיים במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב ערב המחווה המושקע לזמרת וזוכת האירוויזיון דנה אינטרנשיונל, שנערך במסגרת חגיגות 20 שנה לייסודו של איגי, ארגון הנוער והצעירים בגאה בישראל. בערב, שביים משה קפטן, הופיעו זמרות ואמניות מובילות, שביצעו גרסאות כיסוי בעיבודים חדשים לשיריה של דנה, בליווי תזמורת ירושלים מזרח ומערב. במקביל בוצעו מערכונים הקשורים אליה. בין האמניות שהופיעו: גילה אלמגור, גלי עטרי, קורין אלאל, זהבה בן, נונו, אנה זק, רוני דלומי, דפנה דקל ואורנה דץ.

אחד הקטעים הכי חזקים ומרשימים באירוע היה מערכון שאמיר שורוש ונועה קולר כתבו והציגו בדמויותיהם של ראמזי ושירה מהסדרה המצליחה של כאן 11, "קופה ראשית". בקטע, ראמזי מתוודה שהוא יושב ראש מועדון המעריצים של דנה, שירה מזדנבת אחריו כדי להיכנס לאירוע, ובמהלך המערכון הם שרים את השיר "לאב בוי" של דנה. הקהל הגיב לקטע בתשואות רבות.

לוואלה! תרבות נודע כי כאן אסר על קשת 12 לכלול בשידור המופע הערב את הקטע מהבמה עם הדמויות מהסדרה של כאן, למרות שכאמור היה זה ערב התרמה למטרה טובה. מקורבים לשחקנים אמרו שהם התאכזבו מההחלטה הזאת.

טרם התקבלה תגובת כאן 11. צפו בקטע שלא ישודר הערב בקשת 12 - מתוך הטיקטוק של דנה אינטרנשיונל (מעל).

עוד בוואלה!

"הרגשה אלוהית": אמה של דנה אינטרנשיונל ביקרה לראשונה בהופעה שלה

לכתבה המלאה
בת-גלים כהן, אמה של הזמרת דנה אינטרנשיונל, מתראיינת לראשונה לוואלה! תרבות בסוף אירוע מחווה מיוחד שהתקיים לזמרת במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, במסגרת חגיגות 20 שנה לאירגון איגי. זו הייתה הפעם הראשונה שבה האם ביקרה בהופעה של דנה. 27 באוגוסט 2022/שגיא בן נון

מופע המחווה לדנה אינטרנשיונל כלל שני ציוני דרך היסטוריים, אחד לאומי והשני אישי בחיי הדיווה. ראשית, הערב התקיים בנוכחות ראש הממשלה יאיר לפיד ורעייתו ליהיא - וזו הייתה הפעם הראשונה שראש ממשלה מכהן נוכח באירוע חגיגי ורשמי של הקהילה הגאה. שנית, לאירוע הגיעה אמה של דנה, בת-גלים כהן. זוהי הייתה הפעם הראשונה שהאימא נוכחת בהופעה פומבית של דנה וגם הפעם הראשונה שבה היא נחשפת בתקשורת לאחר שלאורך השנים שמרה בקנאות על הפרטיות שלה. "אמת, זאת פעם ראשונה שאני רואה את דנה באירוע פומבי", אמרה אז האם, בת-גלים לוואלה! תרבות, "שמעתי את כל השירים ונהניתי. ההרגשה היתה אלוהית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully