וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עשור של נתק: סאבלימינל והצל הכריזו על מופע משותף

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 11:19

לאחר הריאיון החושפני של קובי שמעוני (סאבלימינל) לוואלה! תרבות שהוביל לפיוס בינו ליואב אליאסי (הצל), הראפרים הכריזו על מופע משותף ראשון מזה עשור שיתקיים בחודש הבא. רווחי המופע עשויים לסייע לאליאסי בקשייו הכלכליים לאחר שהשבוע הוכרז כפושט רגל. כל הפרטים

סאבלימינל והצל מכריזים על איחוד במתי במהלך הופעה של סאבלימינל, מועדון הבארבי בתל אביב, 25 באוקטובר 2022/שיר פינטו

בעקבות הפיוס בין סאבלימינל והצל בחודש שעבר, שנרשם לאחר הריאיון החושפני של סאבלימינל לוואלה! תרבות, הראפרים קובי שמעוני (סאבלימינל) ויואב אליאסי (הצל) הכריזו על מופע משותף ראשון מזה כעשר שנים, שיתקיים ב-21 בינואר בהיכל מנורה מבטחים, על במת 360 מעלות, בהשתתפות הראפרים של משפחת תאקט.

ההכרזה נמסרה אמש בהופעה של סאבלימינל במועדון הבארבי בתל אביב, במהלכה אמר: "אני חושב שזה הרגע שהרבה מכם חיכו לו. עכשיו דממה. מישהו פה רוצה לראות את הצל איתי על הבמה?". הצל עלה על הבמה ואמר: "תקשיבו, לפני שנתיים פגש אותי מישהו ברחוב, אמר לי 'תגיד מה יהיה עם איזו סולחה עם סאבלימינל?', אמרתי לו 'הסיכוי שיאיר לפיד יהיה ראש ממשלה יותר טוב'. ואנחנו כאן, אח שלי". סאלימינל שאל אותו: "אתה רוצה לבשר איזו בשורה?". ואז השניים בישרו שיתאחדו לסיבוב הופעות. (צפו בסרטון ההכרזה על האיחוד אמש בבארבי - מעל).

קובי שמעוני (סאבלימינל) ויואב אליאסי (הצל) מתפייסים בפגישה ראשונה לאחר שנים רבות של נתק וסכסוך מתוקשר, 16 בספטמבר 2022. עמוד הפייסבוק של יואב אליאסי (הצל), צילום מסך
קובי שמעוני (סאבלימינל) ויואב אליאסי (הצל) מתפייסים בפגישה ראשונה לאחר שנים רבות של נתק וסכסוך מתוקשר, 16 בספטמבר 2022/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של יואב אליאסי (הצל)

סאבלימינל והצל היו צמד מוזיקלי מצליח, שפעל מ-2002 ועד 2009, הוציא אלבום משותף ("האור והצל") ועוררו עניין תקשורתי רב. הפרידה מהם לוותה בהאשמות הדדיות רבות, בין השאר, סאבלימינל טען שהתקשה במימון אמני משפחת תאקט וכי וויתר על כספים שהצל היה חייב לו, ואילו הצל כתב שיר נאצה נגד סאבלימינל, האשים אותו בפירוק משפחה ותקף אותו רבות בתקשורת וברשתות. בתחילת העשור הקודם הם אמנם התאחדו אבל לאחר מכן הסכסוך והביקורות אחד על השני נמשכו.

בתחילת ספטמבר קיים סאבלימינל הופעת השקה למיני האלבום החדש שלו, "מקורות", שבו אירח את שותפיו לשעבר ממשפחת תאקט סיון ואיציק שמלי, ומי שלא הוזמן ובלט בהיעדרו הוא הצל. בהמשך החודש שעבר, עלה לאוויר ראיון עם סאבלימינל לוואלה! תרבות, ובו הוא התייחס לסכסוך עם הצל בכנות נדירה, וגם אמר שהוא מצפה להתנצלותו. סאבלימינל אמר בין השאר בריאיון: "מה אתה צריך עכשיו לדבר עליי בתקשורת? אז מפה אני יוצא בקריאה נרגשת לצל: אח שלי היקר, אני אוהב אותך. יש כעסים? בוא לאולפן, נשב, נדבר, נרים, נשחק שש בש, ונתקדם הלאה. לא צריך דרך התקשורת".

על אי הזמנת הצל להופעתו בבארבי אמר: "אני לא עשיתי איחוד של תאקט. עשיתי הופעה שלי. לא חשבתי לארח את יואב מסיבה מאוד פשוטה: אנחנו לא חברים. לא דיברנו הרבה שנים כי אני מאוד כועס עליו והוא יודע בדיוק על מה. ברמה האישית הוא התנצל על הדברים האלה אבל בתכל'ס הוא ממשיך עם ההתנהגויות האלה. מה יש לך לדבר עליי בתקשורת כל הזמן? יואב צייר את זה בתקשורת כאילו שהיה קאמבק של משפחת תאקט ועשו עליו חרם והוא בחוץ. מי בכלל בסרט הזה? זה עוד פעם טוויסט וספין בעלילה שהוא מריץ על הראש שלי, אם המטרה שלו היתה להשלים איתי, הוא היה מרים אליי טלפון, היה בא ופותר את זה".

בתשובה לשאלה אם הסכסוך ביניהם פתיר, אמר סאבלימינל לוואלה! תרבות: "כן. אני מאוד אוהב את הבן אדם, אין לי משהו נגדו. אני רק רוצה לראות אותו מצליח. תוציא החוצה את כל האש שהוא משליך עליי כל הזמן בתקשורת, ואין לי בעיה איתו. גם על מה היה הסכסוך הגדול בינינו? שאני לא מוכן לממן יותר. אבל אני ויתרתי לו על חוב של כמעט חצי מיליון שקל בתאקט - והוא יצא ממש כועס, והוביל את הקו הזה שאני הרסתי את המשפחה, פירקתי את המשפחה בשביל כסף. ובמשך שנים אנשים חשבו שאני גנבתי כסף או לקחתי או הרווחתי עליהם. אנשים באו אליי ברחוב, אמרו לי 'קובי, אני מת עלייך, מעריץ אותך, אבל יש דברים בחיים יותר חשובים מכסף, משפחה יותר חשובה מכסף'. זה מה שאמרו לי. אבל הערך העליון בחיים שלי זה משפחה. שרפו לי את הנשמה. הכל בגללו. בוא תעלה בטלוויזיה ותגיד את האמת - 'בחיים קובי לא היה חייב לי אגורה. ההפך. קובי ויתר לי על חוב ענק ואמרתי המון דברים כדי לפגוע בו ואני מצטער, ובוא נשלים'".

עוד בוואלה!

הצל הוכרז פושט רגל וחויב לשלם 400 אלף ש"ח, הצל: "אני חייב חצי מהסכום"

לכתבה המלאה

ריאיון עם סאבלימינל בפודקאסט של וואלה! תרבות, ספטמבר 2022

"בזמנו הוא התנצל, אבל בסופו של דבר כל ההתנהגות שלו חזרה על עצמה", הוסיף סאבלימינל בריאיון. "למשל, עשיתי אקס פקטור, והוא כתב שבשביל אקס פקטור מכרתי את נשמתי לאלוהי השמאל ובגלל זה אני לא מוציא איתו שיר, ושלח אלף מפגרים לקלל אותי 'יא שמאלן'. מה אתה רוצה מהחיים שלי? אני מדבר עכשיו בפתיחות, וזו אחת הפעמים היחידות שאני מדבר בפתיחות כי אני באמת רוצה לסגור את הסיפור הזה איתו. ואני מבין שהוא לא יבוא וידפוק לי בדלת. הוא צריך לעשות את זה דרך התקשורת. אז הנה אני מזמין אותך, בוא, נסגור את העניינים ותפסיק את החרא הזה בתקשורת".

לאחר הקלטת הריאיון עם סאבלימינל לוואלה! תרבות ובמקביל להעלתו לאוויר, העלה הצל סרטון לעמוד הפייסבוק שלו ובו פנה לסאבלימינל בין השאר במילים: "קובי, אח יקר שלי, אנחנו היום יותר זמן בסכסוך ממה שהיינו ביחד. אני רוצה לשים את כל הדבר הזה בצד ולהגיד - אין לי שום דבר נגדך, ההפך הוא הנכון - אני מאוד מתגעגע אליך. אני מתבייש שאני לא מכיר את הילדים שלך. ואתה לא מכיר את שלי. אני ואתה היינו כמו אחים. אני מוכן לשים את כל החרא שהיה בינינו בצד. אתה קראת דברים עליי וכעסת, ואני קראתי דברים שאתה אמרת וכעסתי. ואני יצאתי נקניק, כשאבא שלך נפטר לא באתי להלוויה ולא באתי לשבעה. טעיתי בדבר הזה בענק. אני מושיט את היד שלי לשלום. חוץ מהמלחמה על ארץ ישראל - לא רוצה להילחם באף אחד יותר. אוהב אותך אחי, מקווה שתקבל את ההתנצלות הזאת". לאחר מכן, השניים קיימו פגישה ראשונה לאחר שנים רבות של נתק ודם רע ביניהם - והתפייסו, לפי שעה. הצל העלה תמונת סלפי של שניהם לעמוד הפייסבוק שלו.

סאבלימינל והצל. משה נחומוביץ,
סאבלימינל והצל/משה נחומוביץ

נראה שרווחי סיבוב ההופעות עם סאלימינל עשויים לסייע לאליאסי בקשייו הכלכליים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, ביום ראשון אליאסי הוכרז רשמית כפושט רגל על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב, שחייב אותו להחזיר בתוך שנה חובות על סך של כ-400 אלף שקלים לגופים שונים, ובהם בנק דיסקונט, עיריית תל אביב, מס הכנסה ומע"מ, אלא אם יוכיח שהקטין את חובותיו - כך הוחלט בהסכמת הצדדים. לפני 11 שנה, החל אליאסי בהליכי פשיטת רגל, ונטען בפני בית המשפט כי במשך זמן ארוך זה לא מילא אליאסי את כל חובותיו בהליך, והחזיר רק כ-100 אלף שקלים מתוך מעל ל-500 אלף. במהלך הליך פשיטת הרגל, עוקלו לו כספים מאקו"ם ומאשכולות. אליאסי מצדו טען בשיחה עם וואלה! תרבות: "אני ביקשתי לסיים את ההליך, אמרתי שאשלם את החובות. בהכל הגעתי לפשרות והן נוקו מתוך התיק. אני כבר אוטוטו בסוף ההליך ולא חייב שקל לאף אחד בעולם הזה. אמרו שאני צריך להחזיר משהו כמו 400 אלף שקל. אבל אם הגעתי להסדר עם מע"מ ומס הכנסה. החוב יהיה בסביבות 200 אלף אני מאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully