וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו בטלוויזיה הישראלית: דרמות עם יהודה לוי וריאליטי על דנה אינטרנשיונל

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 14:04

עידו רוזנבלום יככב בארבע תוכניות, יהודה לוי ישחק בשתי דרמות, דוקו ריאליטי על חיי דנה אינטרנשיונל, פרויקט ראשון לילדים של מה קשור, עונות העשור ל"מחוברים" ול"גולסטאר", וגם "צל של אמת" ו"צל כבד" יחזרו בעונות חדשות. זה מה שישודר בטלוויזיה בסתיו הקרוב

עידו רוזנבלום בטריילר לריאליטי השידוכים "הקבוצה" של קשת 12 בהנחייתו ובעריכת יורם זק/קשת 12

yes

"שומקום" (טין ניק, 30 באוקטובר)
סדרה מוזיקלית חדשה בכיכובה של אלה לי להב, המגלמת את ללי גורדון, צעירה בת בת 18 שמוצאת את עצמה מנהיגה חבורה של נערים בסיכון, הנלחמים על בית האומנה שהם חיים בו באמצע המדבר. מולם ניצבת משפחת ברגר - אימפריית מלונאות ונדל"ן בהנהגת בת המשפחה עו"ד נופר ברגר (דינה סנדרסון) שלא בוחלת באמצעים. הסדרה בת 22 הפרקים כוללת שירים מקוריים. עוד משחקים בה אילנית סימן טוב, שרון אלכסנדר, עילי צ'פמן ואליס ז'אן.

"דנה קמה"
דוקו ריאליטי קומי פרוע ומסקרן על החיים האמיתיים של הדיווה והאייקון התרבותי דנה אינטרנשיונל. המצלמות ילוו אותה בחיים שמחוץ לבמה וברגעים הנוצצים. הסדרה מתחילה כשמנהלה שי כרם מחליט שהגיע הזמן, בטח אחרי תקופת השיתוק בקורונה, שלדנה תהיה סדרה משלה, "דנה קמה", שתתעד את ה"קמה" שבדנה, שתמיד אומרת "אני כנראה הזמרת הכי עצלנית בעולם". הסדרה תעקוב בין השאר אחרי הקלטת שירים חדשים, צילום קליפים וערב המחווה הגדול שנערך לזמרת, שהיה הפעם הראשונה שאמה ביקרה בהופעתה. גם האם, בת גלים, שנחשפה לראשונה בוואלה! תרבות, תופיע בסדרה. בנוסף, דנה תסגור חשבונות עם מי שהשפיל אותה והתנשא מעליה.

"המדובב 2"
עונה שנייה של סדרת המתח המתרחשת על רקע בחירות מקומיות לראשות העיר בקרית ים. אסא כץ (אור בן מלך) חופשי מאחיו דויד (עמוס תמם) אבל מרוסק נפשית. הוא התנתק מהעולם, מצא עבודת יום שחורה וגר בדירת שיכון מתפרקת ששייכת לו ואחיו. ואז דויד יוצא מהכלא, והחיים של אסא נכנסים שוב לסחרור. דויד יוצא חסר כל, נחוש לחזור למעמדו הקודם כיזם נדל"ן מצליח, כשלצדו חבריו הטובים יניב ומאור. הניסיון לחזור לעסקים בא שוב על חשבון אחיו הצעיר, מה שמהווה את יריית הפתיחה למערכה נוספת, דרמטית ומדממת בין האחים. המפתח לניצחון של שניהם היא סופי סברדלוב כץ, אשתו לשעבר של דויד (אניה בוקשטיין). בשלוש שנים שעברו סופי הוכיחה את עצמה כיזמית נדל"ן חזקה וממולחת. כעת היא מסמנת לעצמה מטרה חדשה - ראשות העיר. עוד משחקים בסדרה עידית טפרסון וסיון שטיבי.

"הבוזגלוס 7" (7 בנובמבר)
סדרת הריאליטי על משפחת הכדורגל הישראלי חוזרת בעונה חדשה, ומתעדת את יעקב וחני, מאור ומירן והאחים אוהד, אסי ואלמוג.

דנה אינטרנשיונל. איתן טל, עיבוד פיני סילוק,
תסגור חשבונות עם מי שהשפיל אותה. דנה אינטרנשיונל/איתן טל, עיבוד פיני סילוק

"מלכת היופי של ירושלים" 2
אחרי ההצלחה בנטפליקס, העונה החדשה של "מלכת היופי של ירושלים" תמשיך ללוות את קורותיה של משפחת ארמוזה בתקופת המנדט הבריטי בישראל. המעדנייה המפורסמת של המשפחה תיקלע לקשיים ולהשתלטות עוינת, וחברי המשפחה יאבקו להציל אותו מחורבן. לונה ודוד, הנשואים הטריים, יחוו קשיים בזוגיות שמועצמים במפגש עם חבורת קצינים בריטים ונשותיהם הבוהמייניות. גם הזוגיות של רוזה וגבריאל תעמוד למבחן, כשאהבתו של גבריאל לרוחל מתחדשת, כמו גם הקשר עם בנו האבוד. אפרים ילך ויקצין בדעותיו ומעשיו, יצטרף ללח"י ויעמיד את אחותו רוזה ומשפחתה בסכנה.

"הדוגמנים" (יס דוקו, 13 בנובמבר)
סדרה חדשה המתעדת את עולמם המקצועי והאישי של חמישה דוגמנים ישראלים, אותם ליווה במשך שנתיים הבמאי נועם סובוביץ'. הסדרה תעסוק בין השאר בהטרדות מיניות, בעיות דימוי גוף, סטייה מתפיסת הגבריות הישראלית, קשיי פרנסה והשאלה: איזה מחיר הייתם מוכנים לשלם כדי לזכות בהכרה ובפרסום? הדוגמנים הם אריאל, שמאחוריו כבר כמה קמפיינים מצליחים בישראל, ונאלץ לבחור בין הערכים המסורתיים עליהם גדל לבין הציפייה של הסוכן שלו שיצטלם באופן חושפני ופרובוקטיבי; מתן, דוגמן בינלאומי מצליח, שנקרע בין הרצון להיות קרוב לבת זוגו שבהריון מתקדם בארץ, לבין ההצלחה שהוא זוכה לה מעבר לים; עמיר המחליט לעזוב את הכפר הדרוזי המסורתי שבו גדל ועובר לגור אצל צלם האופנה רונן אקרמן, תוך שהוא מנסה להשתחרר מפצע בעברו; ג'וני, אלכוהוליסט לשעבר, שצריך לבחור בין השגרה במפעל הטרקטורים בנצרת שמפרנסת אותו, לבין השאיפה לעבור לתל אביב ולנצל את ההזדמנויות שנפתחות בפניו; ואוראל, ששואף להפוך לדוגמן המידות הגדולות הראשון בישראל, אך שב ונתקל בדלתות סגורות.

"יהודה ברקן - אנחנו לא ניפרד לעולם" (יס דוקו, דצמבר)
סרט תיעודי המביא את סיפור עלייתו, נפילתו ועלייתו מחדש של השחקן והיוצר יהודה בארקן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הסדרה "הדוגמנים" של yes דוקו. אוהד רומנו,
הסדרה "הדוגמנים" של יס דוקו שתעסוק בין השאר בהטרדות מיניות, בעיות דימוי גוף, סטייה מתפיסת הגבריות הישראלית וקשיי פרנסה/אוהד רומנו

HOT

"חאנשי" (הוט 3, דצמבר)
דרמה קומית ישראלית-אמריקאית שעליה חתומה עליזה חנוביץ' כיוצרת, תסריטאית וכוכבת ראשית. חאנשי היא צעירה דתייה מהקהילה היהודית בברוקלין שרגע לפני חתונתה מחליטה, להפתעת כולם ובהתנגדות משפחתה, לנטוש הכל ולעשות עלייה לארץ ישראל בעקבות פנטזיה שלה לעשות הרבה סקס עם הרבה חיילים ישראלים. בסדרה משתתף השחקן היהודי אמריקאי הנרי ווינקלר ("בארי", "ימים מאושרים").

"גדול עלינו" (זום, עלה בשבוע שעבר)
קומדיה לילדים בכיכובה של שלישיית מה קשור - ציון ברוך, שלום מיכאשווילי ואסי ישראלוף. סיפורם של שלושה חברי ילדות, ברי, יובל והרצל, בני 11 עם חיים מסובכים המתגוררים בבית יתומים. בעקבות כאשר יובל מגלה שיש משפחה שעומדת לאמץ אותו, הוא מפחד לאבד את שני חבריו הטובים ביותר ומחליט לברוח. ברגע שברי והרצל מגלים אותו הם נקלעים לתוך שדה ניסוי של פרופסור שהופך אותם לשלושה מבוגרים. עכשיו עליהם להתמודד עם עולם שלם של מבוגרים שהם לא מכירים ועם מכשולים ששמים את החברות האמיצה שלהם במבחן - מה שהולך להיות מפחיד ומסובך. גם עם אורנה בנאי, יעל אלקנה, יגאל עדיקא וגור עדן.

"מחוברים" - עונת העשור (הוט 3)
סדרת הריאליטי חוזרת בעונה עשירית, בהשתתפותם של קרן פלס, אורנה בנאי, יעל שלביה, הדר מרקס, מיקי בוגנים ואורי ששון.

"מלכודת דבש" (הוט 8, נובמבר)
סרט תיעודי העוסק בשכונת קריית משה בפאתי רחובות, ביתה של קהילה אתיופית גדולה. פרויקט בינוי פינוי בעדיפות לאומית מבטיח לקהילה ולשאר תושבי השכונה יציאה בטוחה מהגטו המוזנח והעני. חנה, אם חד הורית שחרדה לבנה המתבגר, קופצת על ההזדמנות לשינוי שירחיק אותו מסוחרי סמים בשכונה. היא חוברת לקברט, ראש ועד דיירים צעיר ואידיאליסט, כדי להוביל את תושבי השכונה למסע שנמשך שמונה שנים בשבילי הבירוקרטיה של פוליטיקאים וכרישי נדל"ן.

"צל של אמת" - הפרק החמישי (הוט 8, דצמבר)
פרק ההמשך של הסדרה שעוררה סערה תעסוק בראיות החדשות שעליהן נטען כי הן מטילות ספק באשמתו של רומן זדורוב, שהורשע ברצח תאיר ראדה ונערך לו משפט חוזר.

הסדרה "חאנשי" של HOT. ורד אדיר,
פנטזיה לעשות הרבה סקס עם הרבה חיילים ישראלים. הסדרה "חאנשי" של HOT/ורד אדיר

"יהודה ברקן - אנחנו לא ניפרד לעולם" (הוט 8, דצמבר)
סרט תיעודי המביא את סיפור עלייתו, נפילתו ועלייתו מחדש של השחקן והיוצר יהודה בארקן.

"שמיים אפלים" (הוט 8, דצמבר)
סדרה בת שלושה פרקים על פרשת התרסקות מטוס המטען של חברת אל-על בבניין מגורים בשכונת מהגרים באמסטרדם. יוצריה מבטיחים לחשוף עדויות ומסמכים השופכים אור על השאלה הגדולה ביותר: מה היה בבטן המטוס?

"גולסטאר מרוקו" (הוט ריל)
גם הריאליטי "גולסטאר" חוגג עונה עשירית, שבה ישתתפו מוקי, אלירז שדה, גיא הוכמן, ליאן גולן, סמיון גרפמן, אורי ברויר, אוראל צברי, רז זהבי, ירון ברלד, ג'ובאני רוסו וקובי סוויסה. המאמנים הם שייע פיינגבוים ואייל גולן. למקרה שתהיתם איפה איאן זירינג מ"בוורלי הילס 90210", הוא יגיע רק בעונה ה-11.

"רעבים לאהבה" (הוט בידור)
תוכנית שידוכים המבוססת על הקשר בין אוכל לאהבה. בכל פעם שהמשתתף רעב הוא חייב לצאת לדייט כדי לאכול, בהשתתפות ירדן אדרי ("האח הגדול") וגור ארד ("נינג'ה ישראל").

"סקיי 2" (טין ניק)
הנערה החייזרית סקיי ששינתה את צורתה והתחזתה לתלמידת תיכון בשם מילי, חוזרת לעונה חדשה, שמתחילה שבוע לאחר אירועי העונה הראשונה. לאחר שסקיי עזבה וחזרה לכוכב שלה, היא מגלה שחבריה בכדור הארץ בסכנה ממשית וכדי להציל אותם היא תצטרך למצוא דרך לנחות שוב בכדור הארץ ולסכן את עצמה. שחקנים: שחר טבוך, בר מיניאלי, דולב סלע, דניאל גד, רביד רונן, עופרי לסקי ועוד. יוצרים: גיורא חמיצר ונעה פניני. במאי: עומר גולדמן

הסדרה "גולסטאר מרוקו". HOT,
הסדרה "גולסטאר" חוגגת עשור - במרוקו/HOT

כאן 11

"המפקדת" (ימים ראשון ורביעי)
עונה שנייה לדרמה הקומית עטורת הפרסים והשבחים, שבמסגרתה מגיעות דמויות חדשות ומנסות לערער על הסדר הקיים. הן מאלצות את הגיבורות להתמודד מול יחסי כוחות מורכבים מתמיד, מול האבסורד של המערכת, ומול השאלה הנצחית - מהי מפקדת. במחזור הנוכחי מגיעה לטירונות חבורת עתודאים שמשנה את הדינמיקה בבסיס ומכתיבה סדר צבאי חדש. מככבות אלונה סער, נועה אסטנג'לוב, כרמל בין, דור הררי, נועם אימבר, מיה דגן, לין אשרוב, יעלי רוזנבליט, טליה ברטפלד וגם מיה לנדסמן בתפקיד קטן יותר. אליהן יצטרפו החיילים והחיילות החדשים/ות: נועם לוגסי, מיכאל זפסוצקי, אדם גבאי, יואב רוזנברג ועדן דניאל גבאי.

"מלאך משחית"
סדרת מתח על טבעית ישראלית-אמריקאית, בהשתתפות ליעוז לוי, תום אבני, הישאם סלימאן, אסתי זקהיים, דר זוזובסקי, מאיה ורטהיימר, אלישע בנאי, ליר כץ, עדי גילת, שי אביבי ועוד. במרכז העלילה, שד רצחני שזורע אסון והרס בקהילה חסידית בירושלים של ימינו. צמד ציידי שדים בעל-כורחם - פסיכולוגית חרדית ופיזיקאי חילוני מושבע - חוברים יחד כדי לפענח את סוד הופעתו של השד.

"קרתגו"
סדרת דרמה תקופתית שיצרו וכתבו האחים ינץ לוי ורשף לוי עם תומר שני, שגם ביים. העלילה מגוללת את סיפור לוחמי המחתרות בתקופת המנדט הבריטי, שגורשו למחנה מעצר מבודד באפריקה. אליהו לוי מגיע למחנה קרתגו כעציר בטחוני של מחתרת הלח"י, הוא יודע שהוא חף מפשע אבל חייו בסכנה והדברים מסתבכים כשהוא מגלה שהמאהבת שלו, הלנה, היא כעת אשתו של מפקד הכלא לורד דווידסון. כל זאת על רקע המתחים של מחנה שבו עצורים נאצים, איטלקים וכל שאר האויבים והבוגדים בממלכה. בסדרה משחקים אורי גוב, יעקב זאדה, רשף לוי, פיליפ גלניסטר, קרולינה יורשק ושחקנים בינלאומיים.

סדרת הדרמה התקופתית "קרתגו" של כאן 11, שיצרו וכתבו האחים ינץ לוי ורשף לוי עם תומר שגם ביים. כאן 11,
לוחמי המחתרות בתקופת המנדט הבריטי. סדרת הדרמה "קרתגו" של כאן 11/כאן 11

"איסט סייד"
סדרת דרמה חדשה בכיכובו של יהודה לוי, המגוללת את סיפורו של מומי, אב יחידני למאיה, נערה עם צרכים מיוחדים. מומי הוא סוחר נדל"ן כריזמטי נטול אידאולוגיה וסנטימנטים שסוגר את העסקאות הכי מסובכות במקום הכי נפיץ בעולם - מזרח ירושלים. עוד משחקים נטע ריסקין, גפן קמינר, עלא דקא, אמיר חורי, ג'מיל חורי ושלומי קוריאט.

"אבירם כץ (לכתוב כמו אלוהים)"
סדרת דרמת בלש קומית שיצרו דנה מודן ואיתן צור, המבוססת על ספרו של אשר קרביץ "לכתוב כמו אלוהים". במרכזה סופר מצליח של ספרי מתח שהופך לחשוד בחטיפה וברצח, לאחר שגנב סיפור פשע מבלי לדעת את סופו ומבלי לדעת שהסיפור אמיתי. מודן גם תשחק בסדרה ותגלם את התפקיד של שרית, חוקרת משטרה מעופפת. עוד משחקים יחזקאל לזרוב, ג'וי ריגר, ששון גבאי, יניב ביטון, עלא דקה, מיטל רז והגר בן אשר.

"מדרסה" (מכאן 33, כאן חינוכית)
סדרת דרמה קומית חדשה העוסקת בקהילת בית ספר דו לשוני, שכתב סייד קשוע, מביים גורי אלפי ומשחקים בה רועי בר נתן, נלי תגר, שרון טייכר, ליר עיסא, ואלרי חמאתי, אמה אלפי, עלמה זק, שירה יוסף ועוד. מדרסה תהווה מיקרו קוסמוס לחברה הישראלית. סוגיות חברתיות ופוליטיות יהיו במוקד הדילמות של הנערים והנערות בבית הספר ושל הוריהם. יוצרי הסדרה מבטיחים לשלוח מבט מפוכח והומוריסטי אל ההתנהלות של גיבוריה, המנסים להתגבר על המכשולים הרבים בדרך לחיים של כבוד הדדי ושוויון.

רועי בר נתן בסדרת הדרמה "מדרסה" של כאן 11 שכתב סייד קשוע. כאן 11,
קהילת בית ספר דו לשוני שהיא מיקרו קוסמוס לחברה הישראלית. רועי בר נתן בסדרת הדרמה "מדרסה" של כאן 11/כאן 11

"צל כבד 2: אורות וצללים"
סרט ההמשך של "צל כבד", הסרט הדוקומנטרי ששודר במרץ 2021 בכאן 11, שסיפר את סיפורה של אולה קרבצ'נקו (א"ק), שהוצגה כחשודה ברצח תאיר ראדה בסדרת הדוקו-פשע "צל של אמת". סרט ההמשך יציג איך לצד ההתחלה החדשה של קרבצ'נקו כאישה לוחמת ולא קורבן, יש מי שממשיכים לרדוף אותה. קרבצ'נקו נאבקת על קולה ועל עשיית הצדק והדין עם מי שפגע בה.

"העתיד כבר כאן" (ימי שני)
עונה שנייה לסדרת הדוקו המדעית בהנחיית העיתונאי בן שני, הסוקר את ההמצאות הרפואיות פורצות הדרך שצפויות לשנות את העולם, ואת סיפורם של החוקרים הישראלים שמפתחים אותן בימים אלה ממש. לצד אלו, חושפת את הסדרה את מי שחלו בעבר והצליחו להבריא ומפגישה אותם עם החוקרים. העונה זו עוקבת אחר הניסיון לנצח את החיידקים העמידים לאנטיביוטיקה, מחקרי המוח המנסים לשנות את הדרך שבה אנחנו מבינים את החושים שלנו, טכנולוגיית העריכה הגנטית שמנסה למנוע את התפרצותן של מחלות נדירות, דרכים לפתח תרופות במהירות באמצעות גידול איברים על השבב, אפשרות לשקם לב שנפגע בעקבות התקף וניסיון למצוא תרופה לאלצהיימר.

"האחוזון העליון" (ימי שני)
משחק טלוויזיה חדש בהנחיית הקומיקאי שחר חסון, שיוצא לחפש את האנשים באחוזון העליון של ישראל: החכמים, המבריקים, חדי המחשבה והמקוריים ביותר, שיוכלו לזכות בסוף כל משחק בעד מאה אלף שקלים. במשחק הזה לא עוזר ידע כללי קלאסי ("מהי בירת מונטנגרו?", למשל), אלא נדרשת חשיבה מחוץ לקופסה, תפיסה חזותית וכמותית, היגיון בריא וגם לא מעט היגיון עקום.

עוד יעלו בקרוב בכאן 11: עונה שביעית לשעשועון "המרדף" שבה ישוב עידו רוזנבלום לתפקיד המנחה כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, עונה רביעית ל"יוצאים מהכלל" עם רוני קובן, עונה שלישית ל"קארפול קאריוקי" בהובלת אודי כגן ועונה שנייה ל"מתחילים מאפס".

אודי כגן ויוני רכטר בתכנית "קארפול קריוקי". כאן 11,
אוהב שוקולד ועוגות גבינה. יוני רכטר מתארח בתוכנית "קארפול קריוקי בהגשת אודי כגן"/כאן 11

קשת 12

"הקבוצה"
ריאליטי היכרויות חדש שצולם בארץ ובחו"ל בעריכת יורם זק ובהנחיית עידו רוזנבלום. במסגרתו 12 רווקים ורווקות מתנתקים מהכול במטרה למצוא אהבה. הם מכירים זה את זה בקבוצת טלפון סגורה שיש בה חוק אחד פשוט - אסור לראות אחד את השנייה. אסור לשלוח תמונות, אסור לגלות שום פרט על איך אתה נראה. אם נוצר חיבור רומנטי בין שני משתתפים, הם ייפגשו לראשונה במקום מבודד בקצה העולם.

"הזמר במסכה"
עונה שלישית לריאליטי המוזיקלי בהגשת עידו רוזנבלום, ובהשתתפות הפאנליסטים צדי צרפתי, אופירה אסייג, שחר חסון וסטטיק ובן אל. 18 ידוענים יסוו את עצמם גם השנה בתחפושות מושקעות.

"רואים את הקול"
פורמט בינלאומי חדש ומבית היוצר של "הזמר במסכה". בכל פרק ישתתפו מספר מתמודדים שיטענו כי הם זמרים מעולים, אבל בפועל חלקם זמרים אמיתיים וחלקם זייפנים. מולם ישב פאנל שינסה לזהות ולהדיח את הזייפנים מהקבוצה, מבלי לשמוע אותם שרים אלא בסיוע רמזים בלבד. את התוכנית ינחה ארז טל, ובעמדת הפאנל ישבו עידו רוזנבלום, שירי מימון, אבי נוסבאום ואילנית לוי.

"המטבח המנצח VIP"
סיבוב נוסף לריאליטי האוכל שבו משמשים רותי ברודו וחיים כהן כשופטים. עשרה זוגות מפורסמים יגיעו להתחרות על תואר "המטבח המנצח". לכל זוג מטבח עם איפיון ייחודי משלו.

יהודה לוי ורותם סלע בסדרה "גוף שלישי" של קשת 12. מיכאל טומרקין,
דרמה חדשה שתעסוק במערכת היחסים הדרמטית בין בני זוג הפונים לתהליך פונדקאות. יהודה לוי ורותם סלע בסדרה "גוף שלישי" של קשת 12/מיכאל טומרקין

"גוף שלישי"
דרמה חדשה שתעסוק במערכת היחסים הדרמטית בין בני זוג הפונים לתהליך פונדקאות, בהשתתפות רותם סלע, יהודה לוי, גל מלכה, ליאור רז, איתי תורג'מן, נורית גלרון ועוד. סלע תגלם את אלי, עורכת ספרותית, שאחרי עשרות טיפולי פוריות מחליטה, יחד עם בן זוגה עידו (לוי), לפנות לאופציה היחידה שנותרה עבורם כדי להגשים את חלום ההורות - תהליך פונדקאות.

"זה לא אולפן שישי"
תוכנית הבידור של ארז טל וישראל קטורזה תחזור לעונה חדשה בימי שישי מיד אחרי "אולפן שישי", שבה יסכמו את האירועים האקטואליים של השבוע, יארחו את האנשים שעשו את השבוע ויטפלו בנושאים שעלו לסדר היום הציבורי.

"מבחן ההורים הגדול"
דוקו ריאליטי המבוססת על הפורמט הבינלאומי "Parental Guidance" שמקורו באוסטרליה, במסגרתו שמונה זוגות הורים עם שיטות הורות מגוונות ומובחנות ינסו להוכיח ששיטת ההורות שלהם הכי טובה. את התוכנית ילוו מדריכת ההורים עינת נתן והפסיכולוג דני פרידלנדר.

"נינג'ה - עונת הדו קרב"
העונה החמישית של "נינג'ה ישראל" תתחדש עם "עונת הדו קרב", בה צפוי מסלול כפול, המיועד לשני מתחרים שיתחרו ראש בראש במקביל. כל אחד מהמתחרים יצטרך להיות מהיר יותר, חזק יותר ונחוש יותר כדי להגיע לגמר ולנצח, וכל דו קרב עשוי לסיים מיידית את דרכו של אחד מהם בעונה. אל שולחן הפרשנים, לצד רסקין וג'רבי, מצטרף השנה הנינג'ה הישראלי הראשון - יובל שמלא.

עוד יעלו בקשת בקרוב: עונה 29 לתוכנית התחקירים "עובדה" בהובלת אילנה דיין, עונה חדשה לתוכנית התחקירים "חשיפה" עם חיים אתגר, שישוב גם עם עונה חדשה של "יצאת צדיק".

השחקן איציק כהן בסיטקום "השגרירות" של רשת 13. רשת 13,
הסיטקום העוסק בצוות השגרירות הישראלי הראשון באיחוד האמירויות נכתב עוד לפני הסכם אברהם. איציק כהן בצילומי "השגרירות" של רשת 13/רשת 13

רשת 13

"השגרירות"
סיטקום חדש העוסק בצוות השגרירות הישראלי הראשון באיחוד האמירויות, בכיכובם של איציק כהן שיגלם את השגריר, אסנת פישמן בתפקיד אשת השגריר, לידור אדרי בתפקיד דוברת השגרירות, וכן מאיה ורטהיימר, עדן דניאל גבאי, שיפי אלוני, שיר אברמוב והיתאם עומרי. ברשת אומרים כי תסריט הסדרה נוצר עוד לפני החתימה על הסכם אברהם. לאחר החתימה היא הפכה לרלוונטית עוד יותר עם פתיחת שגרירות ישראל באמירויות. הסדרה תתמקד במערכות היחסים והסוגיות הבין-אישיות והחברתיות של צוות עובדי השגרירות. בנוסף, נמסר כי הסדרה תציג את השוני שבין תרבות "עיגול הפינות" הישראלית לתרבות הקפדנית של איחוד האמירויות, ואת הישראלים שמחפשים הזדמנויות להתעשר מול מדינה שבה הכסף לא נגמר.

"אבודים"
עונה 15 לסדרה התיעודית המצליחה וזוכת פרסי האקדמיה של צופית גרנט, בבימויו של דוד דרעי. הסדרה תחזור עם המשך לסיפורה של מארי פרץ וילדיה האבודים במרוקו, ששודר ב-2017.

עוד יעלו בקרוב ברשת 13: העונה ה-12 של "הישרדות", עונה נוספת ל"המקור" וארבעה ממשחקי המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully