וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפאוור ריינג'רס" נפרדו מחברם בעצב: "הוא היה השראה לכל כך הרבה אנשים"

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 13:17

חברי הקאסט המקורי של "פאוור ריינג'רס" ספדו ברשתות החברתיות לשחקן ג'ייסון דיוויד פרנק, מי שגילם בסדרה את הריינג'ר הירוק ושם קץ לחייו בגיל 49. הוא חבר הקאסט השני שמת בטרם עת, אחרי שטאי טראנג, הריינג'רית הצהובה המקורית, נהרגה בתאונת דרכים בשנת 2001

השחקן ג'ייסון דיוויד פרנק (פאוור ריינג'רס), 2018. Gabe Ginsberg/Getty Images, GettyImages
מת בגיל 49. ג'ייסון דיוויד פרנק/GettyImages, Gabe Ginsberg/Getty Images

בעולם הבידור אבלים על מותו של ג'ייסון דיוויד פרנק, שידוע כמי שגילם את הריינג'ר הירוק טומי אוליבר בסדרה "פאוור ריינג'רס" מתחילת שנות ה-90. חברי הקאסט המקורי של הסדרה ספדו לפרנק, שחקן ומומחה אמנויות לחימה, ששם קץ לחייו בגיל 49.

"הוא היה השראה לכל כך הרבה אנשים. נוכחותו תחסר מאוד. עצוב כל כך לאבד חבר נוסף במשפחת הריינג'רים שלנו", מסר ל-TMZ וולטר ג'ונס, שגילם בסדרה המקורית את הריינג'ר השחור. "ג'ייסון היה אחד השובבים בתוכנית, היה לו חוש הומור פרוע. היו לנו תקופות של עליות ומורדות, אבל תמיד שימשתי לו אוזן קשבת כשהוא היה זקוק לאחת כזאת. תפילותיי יוצאות אל משפחתו ולכל מי שיתגעגע אליו".

בדבריו כיוון ג'ונס בין היתר לטאי טראנג, שגילמה את הריינג'רית הצהובה בתוכנית, שנהרגה בתאונת דרכים בשנת 2001, כשהיא בת 27.

איימי ג'ו ג'ונסון, הריינג'רית הוורודה, ספדה אף היא לחברה לקאסט. "ג'ייס, היית יפהפה ובאמת ייחודי. החיים שלי פשוט לא יהיו אותו הדבר ללא האנרגיה התזזיתית, המצחיקה והדואגת שלך. תמיד אוהב אותך, חבר יקר. נוח בשלום עכשיו", כתבה באינסטגרם.

עוד בוואלה!

שדרנית הרדיו והתסריטאית הדר תדמור הלכה לעולמה בגיל 41

לכתבה המלאה

גם אוסטין סט. ג'ון, הריינג'ר האדום המקורי, הגיב לבשורה. "אני אפילו לא יודע איך להתחיל. זה לא סוד שג'ייסון דיוויד פרנק ואני לא היינו חברים שיוצאים לשתות בירה ביחד, זה בטוח, אבל אתמול, לאלה מכם שלא יודעים, ג'ייסון דיוויד פרנק, הוא הלך. הוא מת אתמול, וחשוב יותר: אדם מת, אבא לילדים מת, בעל מת, ואין דרך קלה לחוש את הרגשות האלה", אמר בסרטון נרגש שהעלה לטוויטר. "אני רק מקווה שהוא נח בשלום, והתפילות והמחשבות שלי יוצאות אל משפחתו. פעם ריינג'ר תמיד ריינג'ר, אחי".

דיוויד יוסט, שגילם את הריינג'ר הכחול, טרם הגיב לבשורה. הוא וג'ונס צפויים להשתתף בסרט חדש של הפרנצ'ייז שאמור לצאת במהלך השנה הבאה במלאת 30 שנה לתחילת התכנית, אחרי שבמשך שנים הביע את רצונו לאחד את החבורה המקורית. כעת, מבין ששת החברים המקוריים, נותרו ארבעה בלבד.

פרנק היה אחד השחקנים המרכזיים והפופולריים של "פאוור ריינג'רס" לאורך השנים. הוא הופיע לראשונה כאחד מששת הלוחמים בסדרת הילדים המקורית כשעלתה בשנת 1993, בתחילה בתפקיד האיש הרע ואז שינה כיוון והפך לאחד הגיבורים האהובים. מאז שמר פרנק על נוכחות עקבית בזיכיון, הופיע ב-10 סדרות וארבעה סרטים. על אף שגילם בעיקר את הריינג'ר הירוק, בגלגולים השונים של "פאוור ריינג'רס" לאורך השנים הוא גם גילם את הלבן, האדום והשחור. הוא הותיר אחריו במותו ארבעה ילדים.

אם אתם או אדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אנא פנו לעזרה מקצועית. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות: שיחה עם מוקד ער"ן בטלפון 1201 או באתר האינטרנט, ובאתר האינטרנט של סה"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully