וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אם מאור בוזגלו כבר פרש מכדורגל, איזה כיף ש"הבוזגלוס" עדיין כאן

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 8:24

גם בעונתה השביעית, כשהפוקוס כבר עבר סופית מהמגרשים אל הדינמיקה הפנימית, סדרת הדוקו-ריאליטי שמלווה את בני המשפחה מצליחה לבדר עם שלל רגעים מצחיקים ודמויות הזויות. אפילו מהדרמות המשפחתיות והקרע שגרמה "הישרדות" היא מצליחה לחלץ טלוויזיה מצוינת

מאור בוזגלו מודיע על פרישה מכדורגל בגיל 34/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: ניר חן

אז איך נכון לומר - צילומי "ניו בורן" או "ניו בון"? אם תשאלו את אסי ועדי בוזגלו, הפאוור קאפל של עונתה השביעית של "הבוזגלוס", תופתעו לגלות שהתשובה לא חד משמעית. אל תטעו, משפחת בוזגלו לא עשתה הסבת מקצוע ועברה ללימודי אנגלית, אבל ברוחו של הפטריארך יעקב בוזגלו, תגלו שאין נושא שאי אפשר להתווכח עליו. מאנגלית, דרך ארוחות שבת, טיפולים זוגיים ושינויים בקריירה - במשפחת בוזגלו, על ההורים (יעקב וחני), ארבעת הבנים (אוהד, אסי, מאור ואלמוג), הנשים (עדי, מירן ונטליה), הגרושה (פאני) ונספחות (בנות הזוג של אוהד שהן לא באמת בנות זוג אבל בעצם כן), הכול נמצא על השולחן וכולם זוכים לחוות דעה. לא במקרה הפך הדוקו-ריאליטי על משפחת הכדורגלנים לאחת מהפקות המקור המצליחות של יס - הבוזגלוס הם יצרני תוכן שלא מורידים לרגע את הרגל מהגז. ואם להשתמש באנלוגיה מתאימה יותר - במשפחה הזאת תמיד עולים להתקפה. כן, גם במחיר של ספיגת שערים.

הבוזגלוס. באדיבות yes, צילום מסך
מאור בוזגלו/צילום מסך, באדיבות yes

העונה החדשה של התכנית מוצאת את המשפחה בסטטוס חדש למדי, עם פרישתו של מאור מכדורגל וההשלמה שאלמוג כבר לא באמת יהפוך לכוכב, "הבוזגלוס" מרגישה יותר כמו "הקרדשיאנס". אם בעונות הראשונות עוד היה ניסיון לשחק על המגרש הספורטיבי ולהציג לנו את מאחורי הקלעים של הענף, העונה כבר ברור שהצופים באים לראות את הדינמיקה המשפחתית. באופן אירוני למדי, "הבוזגלוס" לא מפסיקה לעסוק בריאליטי אחר - "הישרדות" כמובן. מאז שאסי זכה במקום הראשון בתוכנית, יחסי הכוחות בין האחים השתנו: נוצר קרע עמוק בין אסי ומאור, ולא פחות מכך בין נשותיהם עדי ומירן. גם אוהד, האח הבכור ותסביך גדלות מהלך על שתיים, ניסה לרכוב על העגלה - אבל אחרי שהודח ראשון בעונה בה השתתף, הוא נשאר שחקן ספסל אפילו בריאליטי שלו.

על הנייר זה נשמע מגוחך - שני אחים, אנשים בוגרים, שמפסיקים לדבר בעקבות זכייה של אחד מהם בתוכנית ריאליטי. בפועל מדובר במשבר של ממש בתוך המשפחה, שמאז ומעולם הייתה תחרותית מאוד. מבחינת יוצרי התוכנית, הדרמות האלה הם תענוג צרוף וטלוויזיה מצוינת והם ממשיכים לחטט בפצעים, בין אם זה על ידי שליחת ארבעת האחים לסדנת גיבוש בהרים או היוזמה של יעקב שבכל ערב שבת אחד האחים יארח בביתו את כל בני המשפחה.

עוד בוואלה!

הסרט של שי-לי שינדלר לא יעודד אתכם לפתוח יחסים אלא לפתוח את הראש

לכתבה המלאה
הבוזגלוס. באדיבות yes, צילום מסך
אסי ועדי בוזגלו/צילום מסך, באדיבות yes

אם המשבר סביב "הישרדות" לא מייצר מספיק דרמה, ישנה גם "תקרית הגבות" המפורסמת שמלווה אותנו כבר שתי עונות. מאז שעדי לא ממש המליצה על טיפולי הקוסמטיקה של מירן, שתי הנשים לא חזרו לדבר ואפשר לומר שהן אפילו יריבות של ממש. אסי ומאור, שנדמה שקיבלו את האגו הגדול של אבא יעקב, אולי חושבים שהם יכולים לנווט את הבנות להסכם שלום אזורי, אבל נדמה שהם אלה שמנווטים על ידן להמשך מאבקי הכוחות המשפחתיים.

הפרישה של מאור מכדורגל והניסיון שלו לגלות את עצמו מחדש בתור די.ג'יי מעלים גם את השאלה האם "הבוזגלוס" לא צריכה לתלות את הנעליים, להגיד תודה על קריירה יפה ולהמשיך הלאה. אם להסתמך על הפרקים ששודרו עד כה מהעונה השביעית, התשובה היא חד-משמעית לא. זאת לא טלוויזיה חכמה או מאתגרת אבל כריאליטי שבא לבדר, הוא מספק אחלה צפייה בזמן ארוחת הצהריים. מדובר באחת התוכניות הכי כיפיות על המסך, עם שלל רגעים מצחיקים, דמויות הזויות שאף תסריטאי לא היה מסוגל לכתוב (כמו אוהד), ואפילו קצת אמנות. ואם כבר אמנות, שימו לב לכמות הציורים הבלתי נתפסת שחני בוזגלו מייצרת מדי פרק. מדובר בהספק של היה מבייש שום מפעל בסין וכל זה בזמן שהיא מספיקה להכין קוסקוס ומפרום לגדוד שלם מדי ארוחת צהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully