וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שונאת ישראל": לאה שבת הודיעה כי תארח את אחינועם ניני - וחטפה אש מהעוקבים

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 9:52

המוזיקאית לאה שבת הודיעה כי תארח את המוזיקאית אחינועם ניני בהופעתה שתתקיים במוצאי שבת - ובתגובה חטפה נאצות מעוקביה בפייסבוק שחלקם כתבו "לא להביא שונאי ישראל". לאה שבת בחרה לענות לעוקבים: "חילוקי דעות יש תמיד ובלי סוף, למוזיקה יש כוח לחבר ולפתוח את הלב"

לאה ושלומי שבת בריאיון זוגי על ילדות מוזיקלית והדאגה זה לזו/רשת 13

המוזיקאית לאה שבת הודיעה בעמוד הפייסבוק שלה כי תארח את המוזיקאית אחינועם ניני בהופעתה שתתקיים במוצאי שבת בגריי שבתל אביב - ובתגובה חטפה תגובות נאצות מעוקביה ברשתות החברתיות. בין השאר כתבו לה "למה להביא אותה? שונאת ישראל היא", "למה להביא את האישה הזאת? לשם בטוח לא אגיע", "רק בגלל שהיא מביאה את השונאת ישראל הזאת לא שווה בכלל להגיע להופעה הזאת. פעם הבאה תבחרי תאמנים אורחים שלך בקפידה ולא להביא שונאי ישראל להתארח אצלך".

מנגד, בסביבתה של ניני מציינים שהמוזיקאית קיבלה תגובות אוהדות ובהן גם אחת מנכה צה"ל, שכתב לה: "אני קורא בזעם ובצער על ההתקפה המחליאה נגד לאה שבת בעקבות הזמנתך להופעה שלך. כלוחם שזכה לקבל צל"ש הרמטכ"ל והיה בשבי אני מחבק ומחזק אותך ואת לאה שבת על אומץ לבכם. חיבוק ענק".

לאור המתקפה מצד חלק מהעוקבים, החליטה לאה שבת לענות לעוקבים: "החלטתי להגיב לתגובות עם הרגשות הסוערים, אני מזמינה את אחינועם לשיר איתי מוזיקה, לתת מוזיקה, מוזיקה זאת נקודת החיבור בינינו ושום דבר אחר. ואחינועם ברוב טובה הסכימה מיד לבוא. חילוקי דעות כאלה ואחרים יש תמיד ובלי סוף, למוזיקה יש כח לחבר ולפתוח את הלב. אני רוצה להיות במקום הזה".

אחינועם ניני עצמה מסרה בתגובה לוואלה! תרבות: "גאווה גדולה לגיל דור ולי לחלוק את הבמה עם זמרת כה נפלאה ולהקת מוזיקאים משובחים לצידה. לא ידעתי שלאה שבת החליטה לארח שונאת ישראל. חשבתי שאני האורחת היחידה. מה, יש עוד זמרת? נתראה במוצ"ש".

יעניין אתכם גם:

קשה לכן לקום בבוקר? אנה זק, עדן בן זקן ונונו, על מי אתן עובדות

ספוילרים: זה מה שקרה בפרק האחרון לעונה השנייה של "הלוטוס הלבן"

לפני כשנה וחצי הופיעה ניני מול אלפים שחגגו את השבעת ממשלת בנט-לפיד וכשביצעה עיבוד לשיר "We will rock you" של קווין, ששמו הפך ל"דמוקרטיה", הכניסה אלתור תוך כדי שהיא שרה "נפטרנו מהמן". בעקבות ההשוואה, ספגה ביקורת רבה. "זה מכוער בעיניי", אמר שר התרבות חילי טרופר בריאיון לרדיו ירושלים. "יש לי אלרגיה לשנאה, בלי קשר מאיזה צד היא מגיעה. אני לא חושב שמשהו טוב יקום מביטויים כאלה, בדיוק כמו שכאב לי מאוד לראות אתמול חלק מהביטויים במליאה - השנאות פוגעות בנו יותר מכל דבר אחר".

מהר מאד פרסמה פוסט התנצלות בעמוד הפייסבוק שלה: "את המילה שיצאה מפי אני מבקשת למחוק מהפרוטוקול. מתנצלת בפני ציבור רחב שנפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully