וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "הלוטוס הלבן" ג'ניפר קולידג': "לא שכבתי עם 200 גברים אבל זה הז**ן הכי טוב שהיה לי"

14.12.2022 / 0:07

כוכבת "הלוטוס הלבן", ג'ניפר קולידג', שוחחה עם חברתה אריאנה גרנדה על ההצהרה הקודמת שלה, לפיה שכבה עם יותר מ-200 גברים בזכות תפקיד המילף ב"אמריקן פאי". היא מצליחה לתקן את הרושם - בערך

הטריילר לעונה השניה של "הלוטוס הלבן"/HBO

ג'ניפר קולידג', כוכבת סדרת "הלוטוס הלבן" וסרטי "אמריקן פאי", עוררה סערה כשסיפרה בקיץ האחרון ששכבה עם יותר מ-200 גברים לאחר שגילמה את אמא של סטיפלר (המילף המקורית) בסרט "אמריקן פאי". כעת היא מבקשת לתקן ולהבהיר את מה שאמרה בריאיון עם חברתה, הזמרת אריאנה גרנדה.

בריאיון למגזין "אנשי הבידור של השנה" של ה-Entertainment Weekly, היא סיפרה שתפקידה כמילפית (MILF) שידרג את חיי הדייטים שלה. "'אמריקן פאי' סייע לחיי הדייטים שלי בצורה שאני לא יכולה לתאר. אם לא היה לי את הסרט הזה, אני לא חושבת... ובכן, בואו נגיד שזה היה עשור מאוד משעמם", שיתפה קולידג' בת ה-61.

תפקידה האייקוני ב"אמריקן פאי":

גרנדה בת ה-29 ניסתה להוציא פרטים נוספים על חיי הדייטים של הכוכבת: "דיברת בפומבי על ההשפעה האדירה שהתפקיד שלך כאמא של סטיפלר היוותה עבורך. בפרט - כמה גברים הוא השיג לך. האם את זוכרת את הז**ן הטוב ביותר שקיבלת בזכות תפקידך כאמא של סטיפלר?" שאלה גרנדה.

בעוד שהזמרת הבטיחה לשחקנית שאין עליה לחץ לחלוק פרטים, כוכבת "הלוטוס הלבן" אמרה שהיא דווקא שמחה שנשאלה בנושא. "לא, אני דווקא שמחה ששאלת את זה כי, את מבינה... אמרתי את זה בצחוק (בראיון קודם) ואלוהים, אסור לצחוק בעיר שלנו, כי עשיתי את הטעות הנוראה לומר: 'תודה לאל על הסרט הזה, יצא לי לשכב עם 200 גברים' או מה שזה לא יהיה. ותראי, אשמח לומר שזה נכון, אבל סתם הגזמתי - אז אני שמחה שאת שואלת אותי", אמרה קולידג'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו באריאנה גרנדה מראיינת את ג'ניפר קולידג':

וזה מה שהיא אמרה אז:

במאמץ לתקן את הרושם, שיתפה קולידג' שהתפקיד חשף אותה בפני "קבוצה רחבה יותר של גברים נאים - וצעירים יותר". היא חלקה זיכרון שהיה לה עם בחור "מאוד מאוד מקסים", לדבריה, שהיה במקרה הבחור הצעיר ביותר שהייתה איתו. "הבחור הזה היה צעיר במיוחד - חוקי, כמובן, הכל היה מאוד חוקי", אמרה, "אני לא אכנס לפרטים. אבל אחר כך, למחרת בבוקר, אמרתי לו שאני צריכה לייבש את השיער. הוא היה כל כך צעיר שהתקשרנו לאמא שלו כדי לראות אם יש לה מייבש שיער. זה היה כל כך מוזר שזה קרה בטלפון. היה ברור מאוד שאנחנו במיטה ביחד".

גרנדה הודתה שאם היא הייתה בצד השני של הטלפון, היא הייתה מתרגשת לשמוע את קולה של קולידג'. "אני בטוחה שהיא הייתה מאוד נרגשת. אני הייתי מתרגשת. הייתי אומרת 'וואו. שלום. איזה כבוד לדבר איתך!'" אמר גרנדה. קולידג' סיפרה שאמו של הבחור המליצה לה על סלון לעיצוב שיער בקניון הקרוב לביתם - כך שהכל הסתדר לטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully