וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית סקרלט ג'והנסון: "טופחתי מגיל צעיר להיות פצצת מין"

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 10:04

כוכבת סרטי "מארוול" סקרלט ג'והנסון הודתה בפרק האחרון של הפודקאסט "שולחן לשניים עם ברוס בוזי" כי הרגישה שטופחה להפוך למעין "פצצת-מין" לאורך החלק המוקדם של הקריירה שלה: "שיחקתי את מושא התשוקה הגברי ומצאתי את עצמי נדחקת לפינה"

טריילר "האלמנה השחורה"/דיסני ישראל

כוכבת סרטי "מארוול" סקרלט ג'והנסון הודתה בפרק האחרון של הפודקאסט "שולחן לשניים עם ברוס בוזי" כי הרגישה שטופחה להפוך למעין "פצצת-מין" לאורך החלק המוקדם של הקריירה שלה. סרטים כמו "אבודים בטוקיו", "נערה עם עגיל הפנינה" ו"נקודת מפגש" של וודי אלן, מיצבו את זוכת האוסקר העתידית כמושא התשוקה הגברית בתקופה שבה ניסתה לטפס בדרגות של התעשייה ההוליוודית.

"עשיתי את 'אבודים בטוקיו' ו'נערה עם עגיל הפנינה', ובשלב זה הייתי בת 18, 19, והגעתי לנשיות שלי ולמדתי את הרצונות והמיניות שלי", אמרה ג'והנסון. "במובן מסוים טיפחו אותי להיות מה שמכונה שחקנית מסוג פצצת מין. שיחקתי את האישה האחרת ואת מושא התשוקה הגברי ופתאום מצאתי את עצמי נדחקת לפינה במקום הזה. לא יכולתי לצאת מזה".

יעניין אתכם גם:

לא יעלה על הדעת שרינה מצליח התעלמה מהפיל הענק שבחדר

הלך לעולמו השופט בדימוס יצחק בנאי, אביהם של אורנה, אביתר ומאיר

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 סקרלט ג'והנסון. GettyImages
סקרלט ג'והנסון/GettyImages

"יהיה קל להגיד במצב הזה, 'זה עובד'. אבל עבור סוג כזה של טייפקאסט, אתה יודע, שנשרף חזק ומהר - זה נגמר ואין לך הזדמנות מעבר לכך. זו הייתה תסבוכת מעניינת ומוזרה להיות בה, אבל זה באמת הסתכם לבסוף בעבודה במקום הזה, ולנסות לחצוב מקום בפרויקטים שונים ולעבוד באנסמבלים מעולים".

אפילו תפקידה של האלמנה השחורה ב"איירון מן 2" נכתב בהתחלה כ"לא מפותחת ומינית יתר על המידה", לדברי השחקנית. ג'והנסון עבדה עם הבמאי ג'ון פברו ועם ראש אולפני מארוול קווין פייג' כדי לעבד מחדש את הדמות למשהו מתקדם יותר. היא חשפה מוקדם יותר השנה ש"היפר-מיניות" המתמדת שלה בהוליווד הובילה אותה לחשוב שהקריירה שלה מסתיימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully