וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה המושלמת: האם אית'ן ודפני שכבו בפרק האחרון של "הלוטוס הלבן"?

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 11:20

עברו כמה ימים מאז הפרק האחרון בעונה השנייה של "הלוטוס הלבן" - והמעריצים עדיין לא רגועים ומנסים למצוא תשובות לשאלות שנותרו פתוחות. אחת השאלות המרכזיות שנותרו פתוחות היא האם אית'ן ודפני בגדו בבני זוגם קמרון והארפר - ושכבו. אז מה חושבים השחקנים?

פרומו לסוף העונה השנייה של "הלוטוס הלבן"/HBO

עברו כמה ימים מאז הפרק האחרון בעונה השנייה של "הלוטוס הלבן" - והמעריצים עדיין לא רגועים ומנסים למצוא תשובות לשאלות שנותרו פתוחות. אחת השאלות המרכזיות שנותרו פתוחות היא האם אית'ן ודפני בגדו בבני זוגם קמרון והארפר לאחר שנודע לאית'ן שקמרון ניסה לשכב עם רעייתו הארפר - ואכן שכבו.

השחקנית מייגן פייהי, המגלמת את דפני, אמרה למגזין "וראייטי" שהיא יודעת "שמשהו קרה" באי הסמוך ל"לוטוס הלבן" שאליו היא לקחה את אית'ן. "אני לא יודעת אם אני יכולה לומר בדיוק מה קרה, אבל אני חושבת שבטוח קרה שם משהו מיני. באותו רגע, אני חושבת שדפני ראתה אדם שבור מולה ורצתה לעשות משהו כדי לגרום לו לחוש יותר מועצם בדרכה המוזרה. אני לא באמת חושבת שהיא לקחה אותו לאי המרוחק כדי לנקום בקמרון או בהארפר. דפני היא לא אישה נקמנית, היא פשוט העניקה לו מתנה".

יעניין אתכם גם:

זה מה שחשבנו על הפרק האחרון של הלוטוס הלבן

הרמז בפרק 3 שבישר לנו מי הולך למות בפרק האחרון של "הלוטוס הלבן"

"הלסת נשמטה מרוב הלם": סצנת הסקס ב"הלוטוס הלבן" מטלטלת את הצופים

דפני אית'ן הלוטוס הלבן. HBO,
אית'ן ודפני/HBO

וויל שארפ, השחקן המגלם את אית'ן, קצת פחות נחרץ ממנה. "זה פתוח לפרשנות", אמר ל"וראייטי". "אבל אני מרגיש שבלי קשר למה שקרה, הרגע הזה ביניהם הוא רגע של חיבור. זה רגע של אינטימיות. משהו בתחושת ה'עצמי' של דפני השפיע על איתן". ת'יאו ג'יימס, המגלם את קמרון, מוסיף גרסה מעורפלת לגמרי: "אולי זו לא הגרסה הכי קיצונית של התרחיש, אבל אולי היה שם משהו אחר".

אוברי פלאזה, המגלמת את הארפר, התראיינה לתכנית הלייט נייט של סת' מאיירס והתייחסה למה שקרה בינה לבין קמרון: "עשינו כמה דברים. שנאתי כל רגע שם. זה היה מגעיל, ולא הייתה חדירה. האמת שאני לא יודעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully