וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו בגדה בו עם ראש המוסד, עכשיו גיא שיקר הוא ה"אס" של הישרדות

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 10:41

המועמד שמשווה את עצמו למסי אך יגמור כנראה יותר כמו אוהד בוזגלו, המועמדת שלא רוצה שיעסקו במוצא שלה אך לא מפסיקה להנכיח אותו כל הזמן, והמועמדת שהגיעה כדי להתנער מהמוניטין המשפחתי: זה מה שחשבנו על מתמודדי "הישרדות" אחרי הפרק הראשון של העונה

הישרדות/מערכת וואלה!

אין, אין, הגיא זוארץ הזה. איזה חיים יש לו. כל חודשיים בפיליפינים, על ג'ט סקי, ג'יימס בונד גרסת הלדינו, ולמרות שחייבים להיערך נפשית כדי לצפות בהנחיית הישרדות בלי להינזק קצת נפשית, בחיי שהתגעגעתי אל מזניק המשימות הכפייתי הזה. למען האמת תכננתי לסקור את כל השורדים אבל ירדתי מהרעיון יותר מהר ממה שלקח לשורדים להתחלק לשבטים ולהישפך למים ב"צאו לדרך" הראשון עם כל הבגדים, הפוזות והפלטפורמות. לא צריך לדבר על כל שורד עוד לפני שלמדנו להבדיל ביניהם, אבל יש כאלה שהצליחו לבלוט אפילו בפרק פתיחת עונה עמוס כל כך.

מלבד שניים שלושה אנשים, הקאסט מונה חבורה של אנשים צעירים ומהוקצעים שיודעים להצטלם ולהתנסח - לפחות נכון לפרק הראשון אף אחד מהם עוד לא כשל בלשונו והקאסט כל כך פוליטקלי קורקט שאפשר היה להתבלבל ולחשוב שזו סדרה בנטפליקס על, ובכן, כל דבר בעצם, כי כולם ליהוקים היפר פרוגרסיבים ומנומקים: הדוגמנית מאיה קיי מסבירה שהיא עוד הרבה דברים חוץ מדוגמנית, הילד הבעייתי מנהריה עם האלימות והסמים הגיע להישרדות מתוקן - לא רק שהיה קצין מצטיין אלא שהקים עסק שעוזר למחלימים מסרטן. קייסי, ישראלית ממוצא פיליפיני, גם הגיעה העונה, אבל היא לא רוצה שיתעסקו במוצא שלה ולכן מנכיחה אותו כל הזמן. ונזכיר גם את ספיר קשתי, שהגיעה כדי לנער מעל עצמה את השם הרע שיצא למשפחה.

בתחום ההחפצה קשה לשכוח את אבירן, עובד הזבל והחשפן שהישרדות בשבילו היא בסך הכל המשך טבעי לימיו בחוף בנתניה, וניר רגב - שדיברר או ייעץ לבן גביר, אורן חזן ומירי רגב. בגדול הוא הגיע להישרדות כי בורא עולם לא עצר אותו, ולכן לא נראה לו שהוא צריך אסטרטגיה, או לחילופין כושר גופני. אחרי שכמעט טבע והתעלף עוד לפני המשימה הראשונה, נותר רק לחכות ולראות אם הריבועים שהוא טוען שהיו לו בבטן כשהיה דוגמן, חוזרים.

יעניין אתכם גם:

צוחקים על הצופים: "הזמר במסכה" לא נותנת לנו באמת הזדמנות לנחש

"לך לישון" של אנה זק הוא השיר הכי מושמע ברדיו ב-2022

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
מאיה וטל, הישרדות/צילום מסך, רשת 13

כשמדברים על ריבועים וגלאם, חייבים להזכיר את דניאל ציוני, דתי שומר כשרות שמדקדק בשעות צאת כוכבים, אבל גם לגמרי חי בוייב של מנהלת זארה דיזנגוף סנטר. הוא הגיע לאי עם שרשר פנינים, עקבים, חפתים, ו-350 מ"ל ג'ל רק על הפוני, כאילו זה אפטר של עופרה. הוא אינטליגנטי, וחשוב לו להיות מצחיק, אז כנראה שהוא יהיה הראשון שנראה מזייף התעלפות ונישא למרפאה על אלונקה עבור חתיכת שוקולד. אין מובן מזה, שלא תטעו - אני רק תוהה למה הישרדות פיליפינים ולא למשל "בואו לאכול איתי" שפלה-מרכז.

היו גם כמה שורדים שנראים כאילו הם אשכרה יצליחו לשרוד - גל רובין למשל - חרדית לשעבר בת 32 עם שישה ילדים, שהתגרשה וחיה לבד. "אין יותר דבר כזה אצלי לא מתאים", היא מודיעה למצלמה. היא השליכה מעליה את המגבלות, ונראה שאין לה תוכנית להטיל על עצמה חדשות. היא נראית, לפחות כרגע, כאחת המסקרנות יותר בעונה. היא יפה, צנועה, חכמה, בכושר וכדי להיות מודל לבנותיה הקטנות היא מוכנה להתלכלך כמה שצריך, ונראה לי שאוי למי שעומד בדרכה. עוד בחור שחיבבתי היה גיא רוזן, הלא הוא אביו של נבי הארנב. מדובר בטייפקאסט של חובב הישרדות שלמד את המשימות ובא לעבוד על המערכת. הוא ערכי, מיושב וטוב לב, מה שאומר שנגזר עליו לעוף כשבני בריתו יסיימו להשתמש בכישוריו תוך העברה של שרשרת חסינות למישהו אחר.

חייבים להזכיר את האס הליהוקי גיא שיקר, בעלה של הדיילת שלכאורה בגדה בו עם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן. גם גיא נמצא על האי, בינתיים כולו שופע עליצות וביטחון עצמי. בזכות הילדותיות והחיוך הרמת שרוני שלו, הוא לא נראה חריג בין הילדים על האי למרות שהוא יועץ פיננסי בן 48. עושה רושם שהוא הגיע כדי להשיל מעליו את תדמית הבעל התמים שלא עשה רע לאף אחד ואיתרע מזלו לקבל יד נאחס בהולדם. איך שאני רואה את זה, הדיילת עשתה לו טובה גדולה כשבחרה לעזוב - מעבר לזה שהוא לא נראה שבור במיוחד, נראה לי שעונה של הישרדות תארגן לו יופי של חבילת קלפים חדשה.

עוד בוואלה!

צוחקים על הצופים: "הזמר במסכה" לא נותנת לנו באמת הזדמנות לנחש

לכתבה המלאה
הישרדות. רשת 13, צילום מסך
חבילת קלפים חדשה? גיא שיקר ודורין דותן פרקש/צילום מסך, רשת 13

בואו נדבר על מי שמסתמן שהולכת להיות האישה השנואה התורנית - דורין דותן פרקש, היזמית שלא משכה משכורת כבר שלוש שנים וטוענת שהיא בחורה רגילה שכולם יכולים להזדהות איתה. אין לה סיפור עצוב (אבל היא יכולה לארגן לכם אחד כזה), וכל דמותה אומרת כוח נשי שעולה על גדותיו. דורין נראית כמו אישה שלא חושבת שזה כלכלי במיוחד לפתוח את הפה עבור מילים שאינן הוראות ביצוע, וכבר הספיקה להגיד לכולם מה לעשות, מתי לאכול, ואיך לא להתנהג. מדובר באישה שהיא סרטון טוטוריאל ביוטיוב, ואני מניאקית אם היא לא שייכת למועדון החמש בבוקר, שותה מאצ'ה ירוק, ומדביקה תמונות על לוח חזון, תוך כדי יצירת מציאות באמצעות הצהרות חיוביות. היא תצליח, אין ספק בכלל. דורין הגיעה לעונה במחשבה שהיא עומדת לרשת את נעמה קסרי. היא תגלה מהר מאד שחסר לה התחכום הדרוש למשימה, אבל זה לא ימנע ממנה לנסות עד הסוף המר. דורין דותן פרקש הוראות הפעלה לא תעגל אף פינה - כולן יהיו זויותיות וחדות במקסימום, כפי שיעיד מאור שושן, היהלומן מנתניה, שכבר הספיק לתקוע בשפיץ אחד את האצבע הקטנה של הרגל, ולנהל עם פרקשית דיון כעוס וקלבל את התואר "מתחרקש".

אבל לא זה מה שישבור את האיש שמשווה את עצמו למסי: "אני ווינר נקודה. אין דבר כזה מספר 2. לא יודע להיכשל. לא יודע להפסיד. נקודה". אולי הוא חושב שהוא ייחודי כמו מסי, אבל כמו רוב האנשים שמרגישים צורך לקריין את סימני הפיסוק שלהם אני צופה שהוא יסיים את העונה יותר כמו אוהד בוזגלו.

עם קאסט חדש, אנונימי ורענן ועונה חדשה שנראית מהירה וקצבית יותר מהרגיל, הפרק הראשון נסך בי אופטימיות למרות הרייטינג הנמוך (15.2 אחוז לעומת 18.9 של "הזמר במסכה"). אומרים שהעונה הזאת לא תימרח כמו הקודמות, ושמעתי גם שהמודחים ימשיכו להצביע במועצות השבט - מה שאולי יאלץ את השורדים להיות קצת אמינים יותר כדי לא להיענש על מעלליהם. והם הרי לא יצליחו. יהיה כיף.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully