וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי נגד אסי כהן: "שאולי היה צריך להמשיך במופע, לא נשלם לו"

עודכן לאחרונה: 23.12.2022 / 17:41

ראש עיריית תל אביב מתח ביקורת על הקומיקאי, שירד לאחר זמן קצר מהבמה באירוע שהתקיים בחסות העירייה, ברקע תגובות מהקהל. "הוא רגיל רק לתגובות חיוביות? אני חושב שהוא לא עמד במחויבות הבסיסית שלו. מי שלא סיפק שירות - לא משלמים לו"

בווידאו: רון חולדאי מתראיין אצל אלמוג בוקר/רשת 13

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי מתח היום (שישי) ביקורת על השחקן אסי כהן, אחרי שזה עצר הופעה של הדמות "שאולי" באירוע שהתקיים בחסות העירייה תוך זמן קצר בעקבות תגובות הקהל. חולדאי אמר כי על כהן היה להמשיך להופיע, והצהיר כי העירייה לא תשלם לו על המופע המקוצר.

"למה הפריווילגיה הזו לעזוב את ההופעה, מה כי לא היה לך נוח? מה אתה רגיל רק לתגובות חיוביות? אני חושב ששאולי לא עמד במחויבות הבסיסית של אדם שמופיע על במה והיה צריך להמשיך למרות מה שאמרו לו", אמר חולדאי בריאיון לאלמוג בוקר בתכנית "אלמוג בשישי" ברשת 13.

"שיהיה ברור, אנחנו גם לא נשלם על הופעה שלא בוצעה, זה מובן מאליו. מי שהיה צריך לספק שירות על הבמה ולא סיפק שירות על הבמה, לא משלמים לו", הוסיף.

יעניין אתכם גם:
"ארץ נהדרת" עלתה להתקפה בשביל שאולי, ואכזבה בענק
קומיקאים בעד שאולי: "אסי כהן גאון. אם אין לכם הומור אל תבואו לסטנד-אפ"

רון חולדאי + שאולי (אסי כהן). ., עיבוד תמונה
לא נשלם. חולדאי ושאולי/עיבוד תמונה, .

כהן הופיע השבוע בדמות של "שאולי" באירוע של קבלת אות המתנדב של עיריית תל אביב, אך ההופעה הופסקה כעשר דקות לאחר שהתחילה - לאחר שחלק מהקהל לא אהב את הבדיחות, צעק "בושה" ואף נטש בזעם את המקום. לפי עדויות מהמקום, כמה מהבדיחות שעוררו אי נחת בקהל היו בדיחות על טבעונים, ורוב הקהל שזעם ונטש היה קהל מבוגר. צופים שנכחו במופע סיפרו כי כהן החליט לרדת מהבמה אחרי שאחד מהאנשים ניגש אליו ולחש לו דבר-מה. בעקבות זאת, כהן הודה לקהל ועזב את המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully