וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקאים בעד שאולי: "אסי כהן גאון. אם אין לכם הומור אל תבואו לסטנד-אפ"

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 17:51

סטדנאפיסטים רבים, בהם חנוך דאום, נלי תגר, ליאור שליין ורשף לוי, פרסמו הודעות תמיכה באסי כהן, אחרי שזה ירד מהבמה במהלך הופעה של "שאולי" בעקבות תגובות הקהל. "זו אחת הדמויות המצחיקות, החשובות והגדולות ביותר בהיסטוריה של ישראל. מי שיוצא באמצע הופעה זה דוחה"

בווידאו: הצעקה מהקהל והסערה: אסי כהן הורד אחרי 20 דקות מהבמה/מערכת וואלה!

קומיקאים רבים הביעו תמיכה בחברם אסי כהן, אחרי שזה ירד מהבמה במופע של הדמות "שאולי" בעקבות תגובות הקהל.

חנוך דאום כתב כי הוא "לא יודע מה נטרק שם בדיוק, אבל זו הזדמנות טובה לומר שאסי כהן הוא השחקן והקומיקאי הכי מדויק בישראל, והדמות של שאולי היא אחת הדמויות המצחיקות, החשובות והגדולות ביותר בהיסטוריה של ישראל". הוא קרא לכהן "איש מיוחד", וביקש ממנו "להמשיך לשמח את עם ישראל".

"חברים, במפוע סטנד-אפ צוחקים, ומי שיוצא מהופעה באמצע זה דוחה", כתבה גם נלי תגר. "אם אין לכם הומור אל תבואו להופעת סטנדאפ".

ארץ נהדרת, שאולי. קשת 12, צילום מסך
החברים מגבים. אסי כהן בדמות "שאולי"/צילום מסך, קשת 12

"אסי כהן הוא הקומיקאי הכי מצחיק בארץ. ראיתי את המופע שלו פעמיים ובעיניי הוא גאונות צרופה", כתב בפייסבוק רשף לוי, "זה חכם וחם ומלא לב כי זה אסי. רוצו לראות".

ליאור שליין כתב כי יילך בהזדמנות הראשונה לצפות שוב במופע. "אסי כהן ואלי חביב (כשתראו, תבינו) פשוט מצוינים", הדגיש.

עוד בוואלה!

בקהל צעקו "בושה" - ההופעה של "שאולי" (אסי כהן) הופסקה אחרי 20 דקות

לכתבה המלאה

כהן הופיע אמש בדמות של "שאולי" באירוע של קבלת אות המתנדב של עיריית תל אביב, אך ההופעה הופסקה כעשר דקות לאחר שהתחילה - לאחר שחלק מהקהל לא אהב את הבדיחות, צעק "בושה" ואף נטש בזעם את המקום. לפי עדויות מהמקום, כמה מהבדיחות שעוררו אי נחת בקהל היו בדיחות על טבעונים, ורוב הקהל שזעם ונטש היה קהל מבוגר. צופים שנכחו במופע סיפרו כי כהן החליט לרדת מהבמה אחרי שאחד מהאנשים ניגש אליו ולחש לו לסיים את המופע. בעקבות זאת, אסי הודה לקהל ועזב את המקום.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully