וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועז ביסמוט ביזה והתבזה ב"הזמר במסכה". החרפה כולה על קשת 12

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 9:29

חבר הכנסת בועז ביסמוט התגלה כמשתתף בתכנית "הזמר במסכה", וכשזה חוזר שוב ושוב ושוב כבר אפשר להבין: זאת לא טעות - אלא מדיניות. קשת 12 בטוחה שהביזיון הזה הוא סבבה, ושזה מה שמגיע לצופים שלה

אופירה אסייג חושפת את מסכות העכבישה והדגה מעונה 3 של "הזמר במסכה"/קשת 12

קשה להגיד שזאת הפתעה גדולה: בועז ביסמוט, היום חבר כנסת טרי ובעבר גם איש תקשורת שבתחנתו האחרונה הידוע גם בהופעותיו הליצניות באולפן שישי, התגלה כמשתתף בתכנית "הזמר במסכה". הבמה אותה במה - הפריים טיים של קשת 12 - והגברת אותה גברת, רק האדרת השתנתה. אז ביסמוט היה פוליטיקאי שנערך להתמודדות בפריימריז של הליכוד בתחפושת של אדם פרטי. היום הוא פוליטיקאי בתחפושת של חתול.

עוד נחזור לחתול שמיל ביסמוט, אבל נזכיר גם הפעם שהחרפה היא קודם כל על הערוץ, ששוב ושוב מארח פוליטיקאים בתכניות ריאליטי - מיקי זוהר, דוד אמסלם ויפעת שאשא ביטון הן הדוגמאות האחרונות. הוא הופך אותם לטאלנטים, מעניק להם חיבוק בידורי ("אחלה ביצועים, אחלה ווייב") ונטול ביקורת, ומפנק אחר כך בבמות של סלבס כמו גיא פינס, משמן את מכונת התעמולה, מעמיד אותם בניגוד עניינים מהותי ומוריד לביוב את העבודה הציבורית. כל זה, כמובן, בתכנית המטומטמת ביותר שיש לו להציע: "הזמר במסכה", הדרך המעליבה ביותר להציע לציבור לחם ושעשועים כדי שישכחו מה אותם פוליטיקאים ממש עושים כשהציבור לא מסתכל, וכשהוא כן מסתכל עושים מהמקפצה.

בועז ביסמוט החתול הזמר במסכה. קשת 12, צילום מסך
ליצן. ביסמוט/צילום מסך, קשת 12

כשזה חוזר שוב ושוב ושוב כבר אפשר להבין: זאת לא טעות - אלא מדיניות. קשת בטוחה שזה סבבה, ושזה מה שמגיע לצופים שלה.

לפני קצת יותר מחודש, כשמיקי זוהר הכין אוכל לחברי "המטבח המנצח VIP", כתבתי כאן שהשתתפות של פוליטיקאים בתכניות ריאליטי היא תופעה בזויה, וטענתי כי היא "סמל ההתרוקנות מתוכן: המקום שבו הנרקיסיזם מנצח את הטעם לכל העניין, עבודה ציבורית ואידיאולוגיה ננטשים בעבור תחרות פופולריות, והזירה הציבורית הופכת לבדיחה".

ההופעה המגוחכת של ביסמוט בתכנית כמו "הזמר במסכה" אינה שונה: פוליטיקאים שמשתתפים בתכניות ריאליטי מבזים כמובן את עצמם, אבל גם אתכם, את הרשויות שבהן הם משרתים. הם לועגים לכל זה. אנחנו מצפים שבמקומות האלה אנשים רציניים יעשו עבודה רצינית. בהשתתפותו הפתטית במשחק האווילי הזה, הוכיח החתול ביסמוט, חתול תעלול שכמותו, שהוא אינו אדם כזה. אולי יש לראות בכל זה את הבשורה הציבורית שלו: פוליטיקה אינפנטילית, שנישאת על כנפיה של טלוויזיה אינפנטילית.

עוד בוואלה!

המטבח אולי מנצח, אבל הציבור מפסיד: ההשתתפות של ח"כ מיקי זוהר בריאליטי היא חרפה

לכתבה המלאה
בועז ביסמוט החתול הזמר במסכה. קשת 12, צילום מסך
מדיניות של קשת. החתול/צילום מסך, קשת 12

"הודחתי, זה לא הזמן להצהרות", אמר בשעשוע החתול החשוף לאופירה אסייג, "תני ללכת הביתה בבושת פנים". כל כך חבל שלא הייתה בו בושה כשעצם ההצעה להשתתף עלתה על השולחן. בסדרה "בית הקלפים" נצץ איזה משפט ערמומי שאומר הנשיא פרנק אנדרווד על איזו דמות זוטרה מהמפלגה שלו: ההבדל המהותי בין ליצן ופוליטיקאי הוא שלראשון יש גבול של התבזות שהוא לא יהיה מוכן לחצות. החתלתול המזמר מהליכוד הוא בסך הכול הדוגמה המייללת האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully