וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר ניסן (ניסו) סימן טוב ("כוכב נולד", "הכוכב הבא") הלך לעולמו בגיל 41

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 12:06

סימן טוב התפרסם לאחר שהשתתף בעונה השנייה של "כוכב נולד" וכן כמי שניסה את מזלו לפני חמש שנים להתקבל לנבחרת של "הכוכב הבא לאירוויזיון". סימן טוב הופיע, הוציא אלבום ואפילו השתתף במחזמר בקווקזית. צביקה הדר לוואלה! תרבות: "האודישן שלו נחרת בזיכרון של כולם"

ניסו סימן טוב. ללא, צילום מסך
סימן טוב בכוכב נולד 2/צילום מסך, ללא

הזמר ניסן (ניסו) סימן טוב הלך לעולמו בגיל 41. סימן טוב התפרסם לאחר שהשתתף בעונה השנייה של "כוכב נולד" לצד הראל סקעת, וכן כמי שניסה את מזלו לפני חמש שנים להתקבל לנבחרת של "הכוכב הבא לאירוויזיון". סימן טוב הוציא אלבום ואפילו השתתף במחזמר בקווקזית. שירו "מאמי" זכה לחידוש על ידי אייל גולן באלבום "לא פשוט להיות פשוט" והשיר זכה להצלחה. סימן טוב הופיע בעיקר באירועים פרטיים, בחתונות ובחפלות.

הלוויתו של סימן טוב תתקיים היום באור עקיבא בשעה 14:00. אחיו יחיאל סימן טוב הודיע בעמוד הפייסבוק שלו על מות אחיו: "בצער רב אנחנו מודיעים על פטירתו בטרם עת של אחי היקר ניסן (ניסו) סימן-טוב". סימן טוב הותיר אחריו אישה וילד.

צביקה הדר, שהנחה את "כוכב נולד", אמר לוואלה! תרבות: "עצוב מאוד. לא היינו בקשר אבל המפגש איתו באודישן נחרת בזיכרון שלי ושל הרבה אנשים. תנחומים כנים לבני משפחתו, זה עצוב מאוד".

יעניין אתכם גם:
הסדרות האלה לא מושלמות, אבל הזכירו למה אנחנו מתים על אגתה כריסטי
היא כתבה את השיר הכי עצוב בעברית, ושמה קץ לחייה באחד הימים העצובים שהיו פה

ניסו סימן טוב השתתף כאמור בעונה השנייה של "כוכב נולד", ממנה זכור בעיקר האודישן שלו לשיר "לו יהי" של נעמי שמר. בשנת 2017 הוא חזר וניסה להתקבל לנבחרת "הכוכב הבא לאירוויזיון". בריאיון למאקו סיפר: "התרגשתי ברמות שאין דברים כאלה. אני בן אדם שלא רגיל לאודישנים, אני זמר מופיע, זה החיים שלי, זאת הפרנסה שלי, אין לי משהו אחר. אז בשבילי לבוא ולעמוד ככה זאת התרגשות בומבסטית".

בריאיון למאקו סיפר סימן טוב כי הופתע שלא עבר אודישן. "יש תמיד איזו צביטה, כי עם כל זה שאתה באמת זמר, ומופיע בחתונות, אתה בא להישפט, במיוחד עם בן דורך (הראל סקעת - ו"ת), ופתאום לא מקבלים אותך. אז כן, יש איזו צביטה, אני לא אגיד שלא".

"עבדתי במשרד עורכי דין, עבדתי בדפוס ואני עיתונאי, אבל בחיים לא הייתי מסוגל להיתפס. למדתי, להעשרה אישית, לידע, אבל מוזיקה זאת גולת הכותרת. אני די כותב את היצירות שלי, כמובן שעוד רבים ומוכשרים תורמים לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully