וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה קרה?! הפדיחה המביכה שכולם פספסו ב"אמילי בפריז"

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 16:07

בפרק השלישי בעונה החדשה נראית אמילי כשהיא מסתובבת בחדר המלון וכשהיא מתקרבת לחלון החדר ומביטה החוצה - ניבטים מולה שני מגדלי אייפל בתוך הנוף הפריזאי. גולש חד-עין העלה את הסרטון לטיקטוק שהפך במהרה לוויראלי: "זה אפקט מונה ליזה"

טריילר לעונה 3 של "אמילי בפריז"/נטפליקס

העונה השלישית של "אמילי בפריז" עלתה לפני כשבועיים לאוויר והפכה כמובן ללהיט ענק. הסדרה של נטפליקס, העוקבת אחר אמילי, צעירה אמריקאית שעוברת משיקגו לפריז, זוכה לנתוני צפייה מרשימים בישראל ובעולם כולו. אלא שמיליונים שצפו בה לא שמו לב לטעות עריכתית חמורה, שרק גולש טיקטוק חד-עין שם לב אליה.

בפרק השלישי בעונה החדשה נראית אמילי כשהיא מסתובבת בחדר המלון של מדלן, הבוסית האמריקאית שלה, וכשהיא מתקרבת לחלון החדר ומביטה החוצה - ניבטים מולה שני (!) מגדלי אייפל בתוך הנוף הפריזאי המהמם. הגולש samehoodies פרסם סרטון שבו הוא מדבר על הפדיחה הקשה והוסיף: "פריז היא מעריצה כה גדולה של אמילי, עד כדי כך שהם החליטו ליצור מגדל אייפל נוסף ליד הישן".

יעניין אתכם גם:
ברצינות גאולה, בשביל התכנית המשעממת הזאת באת לערוץ 13?
זה היה ה-להיט הכי גדול פה. היוצרת טוענת שלא קיבלה עליו שקל

הסרטון של הגולש הפך לוויראלי בן רגע. הוא עצמו קיבל עליו כ-210 אלף לייקים, אלפי שיתופים ומאות תגובות. ""ההפקה שלחה את מגדל אייפל מלאס וגאס לפריז רק בשביל הצילום הזה", כתב גולש. אחר הוסיף והתבדח: "זה אפקט מונה ליזה". עם זאת, אחרים טענו כי לא מדובר בטעות עריכתית אלא בהשתקפות של מגדל אייפל בתוך מראה שנמצאת שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully