וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי ממשיך ללעוג למשפחת המלוכה: צפו במערכון שלו עם סטיבן קולבר וטום הנקס

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 11:20

הנסיך הארי ממשיך לקדם את ספרו בשלל ראיונות והתארחויות. הפעם השתתף בתוכנית הלילה של סטיבן קולבר, ומעבר לריאיון ארוך מאוד עמו הוא גם השתתף במערכון שבו התקבל כבן מלוכה, רק כדי לגלות שזה לא נעשה בשבילו. צפו

הנסיך הארי מתארח במערכון אצל סטיבן קולבר. CBS, צילום מסך
הנסיך הארי מתארח במערכון אצל סטיבן קולבר/צילום מסך, CBS

כחלק ממסע הקידום התקשורתי של הספר האוטוביוגרפי החדש והחושפני שלו, התראיין הנסיך הארי גם אצל סטיבן קולבר, ואף צילם מערכון קצר שבו הוא מתבדח על חשבון מנהגי משפחת המלוכה.

במערכון נראים שני נשפנים בחליפות רשמיות מברכים את הארי על שטיח אדום עם הגיעו לאולפני CBS, והוא מודה לקולבר אבל מבקש שיפסיקו מפני שזה לא נחוץ. אלא שהמנחה של הטונייט שואו הסביר לו שהם למעשה ממתינים שם לטום הנקס, אורח נוסף שהשתתף בתוכנית. "על מה אתה מדבר, זה לא בשבילך. זוז מהדרך, הוא מגיע", אמר קולבר.

בריאיון עצמו, שאורכו המלא 38 דקות וכמה מהדברים שנאמרו בו כבר עוררו סערה, קולבר ממשיך להשתעשע עם הארי, והשווה את משפחת המלוכה לעולמו של הארי פוטר. על רקע דברים שאמר הארי על יחסיו המתוחים עם אחיו בעת שהשניים למדו בפנימיה הצבאית באיטון, צוחק קולבר: "זה שובר לב. להידחות על ידי אחיו הגדול בבית הספר למרות שכובע קסום שלח אותם לאותו הבית. מה אתם חושבים? הפלפאף? גריפינדור?".

צפו בקטעים המלאים עם הנסיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully