וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר קולידג', אדי מרפי והעקיצות של המנחה: שלושה רגעים גדולים מטקס גלובוס הזהב 2023

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 9:53

ג'ניפר קולידג' גרמה ליוצר "הלוטוס הלבן" לבכות, אדי מרפי הסביר איך שורדים בהוליווד לאורך זמן - כולל עקיצות לחבריו בתעשייה - וג'רוד קרמייקל כתש את הארגון שהזמין אותו להנחות את הטקס: "אני כאן כי אני שחור". הרגעים הגדולים של גלובוס הזהב

פרומו לסוף העונה השנייה של "הלוטוס הלבן"/HBO

הלילה (בין שלישי לרביעי) נערך בהוליווד טקס גלובוס הזהב ה-80, אחרי הפסקה של שנה שנבעה מחרם על תא העיתונאים הזרים בהוליווד. הארגון הואשם בגזענות והדרה, ואף מעבר לכך, מאחר שלאורך שנים הורכב אך ורק מכמה עשרות של עיתונאים לבני עור מרחבי העולם. קברניטיו הבטיחו לעשות בדק בית יסודי ואכן הוסיפו אל שורותיהם מאות עיתונאים נוספים, כולל כמה מישראל. הם אף הזמינו את הקומיקאי השחור ג'רוד קרמייקל להנחות את הטקס הראשון שאחרי הסערה, והוא, כדי להבהיר שהתיקון שהם עושים אינו כל כך פשוט, לא שתק על כך במונולוג הפתיחה שלו.

"אגיד לכם למה אני כאן", אמר לקהל. "אני כאן כי אני שחור". קרמייקל סיפר כיצד התגלגל לתפקיד הזה, והוסיף לעקוץ את תא העיתונאים הזרים בכל הזדמנות. "רגע אחד אתה מכין תה נענע בבית, וברגע הבא אתה מוזמן להיות הפנים השחורות של ארגון לבן שנאבק על חייו", אמר. "החיים באמת מגיעים אליך מהר".

צפו בנאום המלא:

במהלך הטקס קיבל אדי מרפי את את פרס ססיל ב' דה-מיל, שמוענק לשחקני קולנוע על מפעל חיים, ובסיום נאומו העניק עצות לשחקנים שמתחילים בתחום. "אני רוצה ליידע אתכם שיש מתכון דפנטיבי שאתם יכולים לעקוב אחריו כדי להשיג הצלחה, שגשוג, אריכות ימים ושקט נפשי", אמר מרפי. "זה מתכון שדבקתי בו כל הקריירה שלי. זה מאוד פשוט, פשוט תעשו את שלושת הדברים האלה: שלמו את המיסים שלכם, תתעסקו בעניינים שלכם, ותרחיקו את השם של אשתו של וויל סמית' מהפה המזוין שלכם!"

עוד בוואלה!

נהנינו רצח: הסדרות האלה לא מושלמות, אבל הזכירו למה אנחנו מתים על אגתה כריסטי

לכתבה המלאה

ג'ניפר קולידג' זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר במיני-סדרה על תפקידה ב"הלוטוס הלבן", וכדרכה סיפקה נאום מצחיק, כן ונוגע ללב בלי להתכונן מראש. היא סיפרה איך התקשתה להשיג תפקידים לאורך שנים בתעשייה, והצליחה לעבוד בדיוק במידה הקטנה הנכונה כדי להשיג את התפקיד הבא. היא הודתה לריס ווית'רספון על שהביאה אותה ל"לא רק בלונדינית", וגם ליוצרים ריאן מרפי (שאיתו עבדה ב"ניפ/טאק" ו"גלי") ומייקל פטריק קינג ("סקס והעיר הגדולה", "מרוששות").

אך כל זה נועד כדי להביא אותה אל הפואנטה: בשיא נאומה הארוך, כמעט ארבע דקות שלא הופרעו אלא כשכבר סיימה, קולידג' הודתה למייק ווייט, יוצר "הלוטוס הלבן" (עם ספוילרים לעונה השנייה, שימו לב אם לא צפיתם).

"אני רוצה שתדעו שהיו לי חלומות וציפיות כל כך גדולים בתור אדם צעיר יותר, אבל מה שקרה זה שהם קצת דועכים לנוכח החיים ומה שלא יהיה", סיפרה. "חשבתי שאני הולכת להיות מלכת מונקו למרות שמישהו אחר עשה את זה. אבל היו לי את הרעיונות הענקיים האלה. ואז אתה מזדקן, הו, הולך להיות חרא. ומייק ווייט, נתת לי תקווה. נתת לי התחלה חדשה. גם אם זה הסוף, כי הרגת אותי, אבל גם אם זה הסוף, שינית את חיי במיליון דרכים שונות. השכנים שלי מדברים איתי ודברים כאלה. מעולם לא הוזמנתי למסיבה אחת על בהוליווד, ועכשיו כולם מזמינים אותי! אני פשוט - אתה יודע, זה בשבילך, מייק ווייט".

היא אף הוסיפה וסיפרה על מעלותיו של ווייט, שלא הצליח לעצור את דמעות ההתרגשות, כאדם שאכפת לו מהעולם, מבני אדם, מחבריו ומבעלי חיים. "הוא נותן לי כל כך הרבה התרגשות להיות - אתה גורם לאנשים לרצות לחיות יותר זמן, ואני לא. אז בכל מקרה, אני רק רוצה לומר, מייק ווייט, אני אוהב אותך עד המוות", סיכמה לקול תשואות הקהל, שנעמד על רגליו.

הטקס המלא יעלה במהלך היום (רביעי) עם תרגום לעברית ליס וויאודי, וישודר הערב ב-21:30 בערוץ יס טיוי דרמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully