וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשנותיה האחרונות ליסה מארי פרסלי לא יצאה מהבית. עולמה קרס כשבנה מת"

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 9:09

ימים לאחר מותה של הזמרת בתו של מלך הרוק אלביס פרסלי, מתברר כמה היא סבלה בתקופה האחרונה מבדידות, מקושי פיזי וממשברים נפשיים. "היא הייתה הלומת צער על בנה שהתאבד. הוא היה התינוק שלה והוא סמך עליה מאוד. היא לא הצליחה להתמודד עם מותו"

ליסה מארי פרסלי, ביתו של אלביס פרסלי, שהלכה לעולמה בגיל 54/רויטרס

ימים ספורים לאחר מותה של הזמרת ליסה מארי פרסלי, בתו של מלך הרוק אלביס פרסלי, מתברר כמה היא סבלה בתקופה האחרונה מבדידות, מקושי פיזי וממשברים נפשיים. הריאיון שהעניקה על השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב, יומיים בלבד לפני שהלכה לעולמה כתוצאה מדום לב, חידד כמה היא התקשתה לעמוד יציב בכוחות עצמה. היא נראתה בריאיון חלשה, עיניה נראו כבדות, היא אחזה לכל אורכו במנהלו הוותיק של אביה אלביס, ג'רי שילינג בן ה-80, ופה ושם היא גם התבלבלה ושכחה מילים. בתיעוד אחר מטקס גלובוס הזהב נראה כי היא מתקשה לרדת מדרגות.

הריאיון בגלובוס הזהב, שבו היא שיבחה את אוסטין באטלר על תפקידו כאלביס פרסלי בסרט הביוגרפיה על אביה, הוא למעשה הפעם האחרונה שבה ליסה מארי נראתה בפומבי. לכך ניתן להוסיף הופעה פומבית נדירה נוספת שהייתה ביום ראשון בגרייסלנד, שם היה ניתן לקבל תמונה ברורה יותר באשר למצבה הבריאותי הרעוע.

ליסה מארי פרסלי הגיעה לאחוזתו של אביה המנוח, השייכת לה, ולרגל יום הולדתו ה-88 פנתה למעריצים וסיפרה להם שהיא בקושי יוצאת מהבית. "אתם האנשים היחידים שמסוגלים להוציא אותי מהבית בימים אלו", אמרה להם. גורם המקורב למשפחה סיפר לתקשורת האמריקאית כי פרסלי, שחייה רוב חייה באור הזרקורים, "חיה חיי בדידות" והתקשתה מאוד מאז שבנה בן ה-27 בנג'מין קיאו שם קץ לחייו בשנת 2020.

יעניין אתכם גם:

ליסה מארי פרסלי, בתו היחידה של מלך הרוק אלביס פרסלי, מתה בגיל 54
רן דנקר: "ישראל נדרסת על ידי קיצוניים שרוצים להפוך אותה לדיקטטורה"

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הופעתה של פרסלי ביום הולדתה של אביה

"בשנותיה האחרונות, פרסלי הייתה הלומת צער על בנה", סיפר הגורם. "הוא היה התינוק שלה והוא סמך עליה מאוד. עולמה התפרק כשהוא מת, היא לא הצליחה לעכל את זה ולהתמודד עם זה, ובקושי יצאה מהבית". בטור שכתבה לעיתון "פיפל", התייחסה פרסלי לכאב שחוותה בעקבות אותו אובדן: "אבל אינו פוסק או נעלם, גם שנים אחרי האובדן. הוא משהו שיש לשאת אותו עד סוף החיים, למרות שיש אנשים שרוצים שנאמין אחרת".

פרסלי נולדה בשנת 1968. אביה מת כשהייתה בת שמונה בלבד, באחוזתו, גרייסלנד, בעיר ממפיס בטנסי. היא עצמה פתחה בקריירה מוזיקלית בשנת 2003, והוציאה שלושה אלבומים, שבהם הפגינה סגנון מוזיקלי עצמאי, אך גם היו בגדר מחווה לאביה.

היא נישאה ארבע פעמים. בעלה הראשון היה המוזיקאי דני קיאו. היא התגרשה ממנו בשנת 1994, וכעבור 20 יום התחתנה עם מייקל ג'קסון. ב-1996, בעיצומה של השערורייה המשפטית בדבר ניצול מיני של קטינים שג'קסון עמד במרכזה, היא התגרשה ממנו. בשנת 2002 היא נישאה שוב לשחקן ניקולס קייג'. השניים התגרשו כעבור ארבעה חודשים. נישואיה הרביעיים היו לנגן הגיטרה והמפיק שלה, מייקל לוקווד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully