וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפרית באד בייבי שהרוויחה מיליון דולר ב-6 שעות: "לשלוח לכלא את העוקבים שלי באונליפאנס"

24.1.2023 / 23:50

הראפרית הפרובוקטיבית שהפכה לאדם שהרוויח הכי מהר מיליון דולר ברשת למבוגרים בלבד טוענת שיש לכלוא את האנשים שהחלו לעקוב אחריה ברגע שמלאו לה 18

הזמרת באד בייבי/bhadbhabie

ראפרית וכוכבת OnlyFans שהרוויחה מהפלטפורמה מיליון דולר ב-6 שעות כשהייתה רק בת 18 אמרה שצריך לשלוח לכלא את האנשים שהחלו לעקוב אחריה ברגע שהגיעה לגיל החוקי.

הראפרית באד בייבי (Bhad Bhabi), כיום בת 19, הפכה ליוצרת OnlyFans המהירה ביותר שהרוויחה מיליון דולר מהרגע שנרשמה לאתר - ומאז הרוויחה יותר מ-50 מיליון דולר. היא פתחה את הערוץ שלה באפריל 2021 אחרי שמלאו לה 18. היא שיתפה צילום מסך של הסכום שהרוויחה לכאורה מ-OnlyFans תוך 6 שעות בלבד והראתה לעוקבים שעשתה יותר ממיליון דולר בערב הראשון שלה באתר: "לא רע לשש שעות", כתבה בפוסט שפרסמה באינסטגרם, "שברנו את הפאקינג שיא של OnlyFans".

בשיחה עם קיילב פרסלי עבור Barstool Sports, בייבי - או בשמה האמיתי דניאל ברגולי - יצאה נגד כמה מהמנויים שלה. כשחשבונה הושק, אנשים רבים חשו חוסר נוחות מכך שקהל גדול ומבוגר נחשף לתוכן שלה כשרק מלאו לה 18. כשפרסלי שאל אותה האם צריך לכלוא את מי שנרשם מיד לערוץ שלה, בייבי אישרה: "כן". כשנשאלה מה היא עושה ב-Onlyfans, היא השיבה: "אני לא יודעת, זו הפתעה".

בייבי הוסיפה שהיא מרוויחה כסף בעיקר משיחות פרטיות באתר ופחות מהפוסטים שהיא מעלה - ושהיא מקבלת לעיתים קרובות תמונות מפורשות של איברי מין בתגובה.

כשנשאלה על העוקב הטיפוסי שלה, היא השיבה: "אני מאמינה שהם בני 20 עד 40, כנראה גברים לבנים נשואים. בהחלט יש להם בת בגילי".

בעבר, המוזיקאית יצאה נגד אנשים שאמרו שהיא צעירה מדי כדי לפתוח עמוד באתר המנויים למבוגרים. היא אמרה ל-TMZ: "אני חושבת שכל כלבה שאומרת את זה כועסת כי היא לא מרוויחה כל כך הרבה כסף כמוני. אם הייתי בת 21, הייתם אומרים שאני צריכה להיות בת 25? אם הייתי בת 25, הייתם אומרים שאני צריכה להיות בת 30?". היא הוסיפה: "אני לא מקבלת תמיכה מאף אחד. אני מקבלת את כל ההחלטות בעצמי וכך עשיתי מאז שהייתי צעירה מאוד".

עוד סיפורים ש"אסור לפספס"
ריאליטי השידוכים החדש "אחוזת המילפיות": "היינו בגן עדן עם גברים צעירים"
כוכבת "הלוטוס הלבן" ג'ניפר קולידג': "לא שכבתי עם 200 גברים אבל זה הז**ן הכי טוב שהיה לי"

@bhadbhabie

Why my foot look so fat ?

♬ toezgetdahoez - kat

באפריל שנה שעברה, שנה מאז שפתחה את הפרופיל, בייבי נכנסה לחשבון האינסטגרם שלה כדי לחלוק את הרווחים שלה עם 16.3 מיליון העוקבים שלה. צילום המסך הראה שהיא הרוויחה יותר מ-16.6 מיליון דולר באתר המנויים בין ה-1 באפריל 2021 ל-25 באפריל 2022, כמו גם 161,000 דולר על טיפים ו-25.5 מיליון דולר בהודעות. היא כתבה לצד צילום המסך של הרווחים השנתיים שלה: "לכי תבכי על זה, כלבה". זה העניק לה סכום ברוטו כולל של יותר מ-52 מיליון דולר - ובנטו יותר מ-43 מיליון דולר.

עוד באותו נושא

מאיומי רצח לסטוקרים כבדים: הצד האפל של OnlyFans נחשף

לכתבה המלאה

באד בייבי עם Hi Bich / Whachu Know

באד בייבי התפרסמה לראשונה בתוכניתו של ד"ר פיל:

בייבי זכתה לתהילה שנים קודם לכן כאשר הופיעה ב-2016 בתוכנית האירוח של ד"ר פיל. היא צברה קהילת עוקבים גדולה ברשת הודות להתבטאות ה-"Cash Me Outside" שלה כשהייתה רק בת 13. ב-2016 היא הייתה נערה חצופה עם פה גדול, משולחת רסן, עילגת ואגרסיבית מאוד. אמה החד-הורית ביקשה את עזרתו של הפסיכולוג הטלוויזיוני, לאחר שדניאל גנבה ממנה כסף, גנבה מכוניות, היכתה אותה ועוד שלל התנהגויות בעיתיות. היא המשיכה בהתנגות הזו גם בשידור ושם הכניסה לפנתיאון את המשפט שהופנה לאחת מהצופות "תפגשי אותי בחוץ".

בשיחה עם TMZ בייבי אמרה שמבקריה שמבקריה צריכים מעכשיו להתייחס אליה כאל "הבחורה שהרוויחה יותר מ-50 מיליון דולר מזו****ם ב-OnlyFans" במקום בתור נערת "Cash Me Outside".

  • עוד באותו נושא:
  • Onlyfans
  • ראפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully