וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאליטי השידוכים החדש "אחוזת המילפיות": "היינו בגן עדן עם גברים צעירים"

22.1.2023 / 0:01

8 אמהות לוהטות ורווקות הגיעו ל"אחוזת המילפיות" כדי למצוא אהבה עם בני 20 בתכנית שידוכים חדשה שמעוררת סערה . אלו שהבטיחו לצפות, בטוחים שהטוויסט הגדול יהיה שאחד הבנים של המתמודדות ישתתף בתכנית

הטריילר לתוכנית השידוכים "אחוזת המילפיות"/TLC

זוכרים את הפרק מ"רוק 30" בו הציגו תכנית פארודית סטייל "הישרדות" בשם "אי המילפיות" תחת הסלוגן: "20 אמהות סופר לוהטות, 50 בנים בכיתה ח', ללא חוקים"? ובכן, ברשת TLC העלו בשבוע שעבר תוכנית שידוכים חדשה בשם "אחוזת המילפיות" (MILF Manor) בה 8 אמהות לוהטות ורווקות מתמודדות על ליבם של גברים צעירים. "אני אוהבת את 'רוק 30' וחשבתי שזה קורע מצחוק", אמרה ל-New york Post אחת המתמודדות בתכנית, מתכננת האירועים שאנון בת ה-51, "אבל לא - אני לא בעניין של בנים בכיתה ח', אם זו השאלה".

בתכנית נשלחות אמהות בגילי 40 עד 60 למלון בוטיק על חוף הים במקסיקו, שם הן פוגשות מחזרים פוטנציאליים בני מחצית מגילם. מעבר לשם המשעשע, התוכנית פורצת גבולות כשבחרה להתמקד בנשים מבוגרות, בפרק ב' בחייהן, כשבתכניות כמו "הרווק" ו"אי האהבה" בדרך כלל מתעלמים מהן. קלי בת ה-51 (ב-TLC לא משתפים את שמות המשפחה של המשתתפות) היא מתווכת נדל"ן ומאמנת בריאות מקליפורניה, כמו גם אם לשישה ילדים ש"גרושה באושר". היא אמרה שהיא בכלל לא נרתעת מהאפשרות לצאת עם גבר צעיר יותר. "אין לי טווח גילים שאני הולכת עליו בדייטים. זה יותר עניין של חיבור", אמרה, "אני בעלת רוח חופשייה וצעירה יותר - אני מוצאת חיבור טוב יותר עם בחורים צעירים".

בעיניה, להיות מסווגת כ"מילפית" (אמא שהייתי רוצה ל****) זה לא פוגעני בכלל. "חברים של הבת הבכורה שלי התייחסו אליי ככזו כשהיא הייתה בתיכון ואימצנו את זה", אמרה, "זו רק מילה בשבילי. אני לא לוקחת את זה במובן המילולי. אני חושבת שזה פשוט אומר 'אמא לוהטת'".

המשתתפות בתכנית השידוכים "אחוזת המילפיות". TLC/Rob DeCamp Photography,
המשתתפות בתכנית השידוכים "אחוזת המילפיות"/TLC/Rob DeCamp Photography

ככה נראה בתוכנית:: "אימא?? זו את?!"

בתכנית, הנשים משתתפות באתגרים שונים, מספיד דייט ועד ריקודים מקצועיים. אם הן מנצחות, הן מתוגמלות בדייט עם הגבר הצעיר שיבחרו. הרווקים שמסתובבים להם באחוזה הם בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. "זו כנראה הייתה החוויה הכי טובה בחיי", אמרה קלי, "הייתי בגן עדן, מנותקת מהכל, מוכנה להתאהב. התוכנית למעשה שינתה אותי - היא הראתה לי שזה בסדר להיות פגיעה".

ובנתיים ב"אי האהבה"

כוכבת הריאליטי הנועז הטילה פצצה: כל התכנית מבויימת

לכתבה המלאה

מחוץ למצלמה, המילפיות החזיקו את הקלפים שלהן קצת יותר קרוב לחזה, לפחות לגבי ה"טוויסט" שמצפה לנו בתוכנית. בתכנית השידוכים של רשת הולו, Back in the Groove, הוצגו גם נשים מבוגרות שיצאו עם גברים צעירים, כשהטוויסט היה שבנה של אחת הנשים התמודד בתכנית. האם זה גם הטוויסט שמכינים לנו ב"אחוזת המילפיות"? זה אכן אפשרי, מאחר שלרוב האמהות יש בנים בשנות ה-20 לחייהם.

לשאנון, למשל, גרושה שמתגוררת באטלנטה, יש שלושה ילדים שטווח הגילים שלהם נע בין 21 ל-30. היא אמרה שיש לה אפס התלבטויות לגבי היכרות עם גברים בשכבת הגיל הזו. "בשלב הזה בחיים, אני באמת יותר פתוחה לדייטים - הגיל לא משנה לי, אני יותר מרוכזת באדם כאינדיבידואל", אמרה, "אני חושבת שגברים צעירים יותר, במיוחד בדור הזה, הם חדשניים. יש להם הרבה אנרגיה, הם מהירים יותר - החיים לא שיבשו אותם (עדיין)".

עוד דברים שקורים בריאליטי

המתמודד הבתול בתוכנית שידוכים בעירום ברח - כשראה לראשונה בחייו אשה ערומה
בן 74 תפס את אשתו בת ה-21 בוגדת בו עם בן 60 - בתוכנית ריאליטי

אחוזת המילפיות

לעומת אי המילפיות מ"רוק 30"

שלושת ילדיה של סטפני בת ה-47, מתווכת בלוס אנג'לס ועוזרת משפטית, גם הם גדולים - מתלמיד בבית ספר תיכון ועד גבר בשנות ה-20 לחייו.

היא גם הבטיחה "הפתעות" עם התפתחות התוכנית, כמו גם אינטימיות עם הגברים הצעירים. "אני מאמינה שחבר'ה צעירים יותר אוהבים להרשים. אז, כשיש להם מישהי מבוגרת, הם קצת מתעלים על עצמם בשבילך - הרבה מהם לא מתייאשים בקלות", אמרה, "הם אוהבים את החוויה של לצאת עם מישהי מבוגרת יותר. מניסיוני, הם מעריכים את הידע שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully