וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאי צרפתי תקף את "אמילי בפריז": "סטריאוטיפית ומקדמת ערכים שמרניים"

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 9:12

סגן ראש עיריית פריז העביר ביקורת נוקבת על הסדרה בעיתון "ליברסיון", וכתב שהיא מציגה "תמונה של פריז כדיסנילנד, המאוכלסת רק על ידי האנשים העשירים ביותר, בקיצור 'אינסטגרם פריז' עם צבעים מושלמים ונופים אידיאליים. עלינו לצאת מהנוסטלגיה לעיר סטריאוטיפית"

אמילי בפריז. נטפליקס,
מתוך הסדרה "אמילי בפריז"/נטפליקס

כשדמותה של אמילי קופר, אותה מגלמת לילי קולינס בסדרה "אמילי בפריז", אמרה "אני אוהבת את פריז אבל אני לא בטוחה שפריז אוהבת אותי" היא אולי ניבאה את הבאות. כעת גם פוליטיקאי צרפתי תקף את הסדרה הפופולרית של נטפליקס והאשים אותה ב"קידום ערכים שמרניים".

דייוויד בליארד, סגן ראש עיריית פריז, העביר ביקורת נוקבת על הסדרה בעיתון "ליברסיון" ביום חמישי. לדבריו, הסדרה מציגה "תמונה של פריז כדיסנילנד, המאוכלסת רק על ידי האנשים העשירים ביותר, בקיצור 'אינסטגרם פריז' עם צבעים מושלמים ונופים אידיאליים". עוד כתב כי "עלינו לצאת מהנוסטלגיה לעיר סטריאוטיפית".

הסדרה, העוקבת אחר אמילי, צעירה אמריקאית שעוברת משיקגו לפריז, עלתה בנטפליקס באוקטובר 2020 ובחודש הקודם עלתה עונתה השלישית והפכה גם היא ללהיט עם נתוני צפייה גבוהים בישראל ובעולם. הביקורת של הפוליטיקאי הצרפתי על "אמילי בפריז" נוספה למבקרים הצרפתים הרבים שבעבר גינו את הסדרה על הסטריאוטיפים השליליים של הפריזאים ושל הצרפתים.

לאחר עליית העונה השלישית, מיליוני צופים לא שמו לב לטעות עריכתית חמורה, שרק גולש טיקטוק חד-עין שם לב אליה. בפרק השלישי בעונה החדשה נראית אמילי כשהיא מסתובבת בחדר המלון של מדלן, הבוסית האמריקאית שלה, וכשהיא מתקרבת לחלון החדר ומביטה החוצה - ניבטים מולה שני (!) מגדלי אייפל בתוך הנוף הפריזאי המהמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully