וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוטף עליהום בגלל אבא שלו, זה לא נתפס": איל גולן מגיב על המחאה נגד אליאב זוהר

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 13:42

הזמר איל גולן תקף את הקריאה של כמה גולשים להחרים את אליאב זוהר, בנו של שר התרבות מיקי זוהר: "כאב לי הלב. אני לא נכנס לרגע לפוליטיקה אבל אני יודע שאסור לערבב בין מוזיקה ואמנות לפוליטיקה". יאיר לפיד: "אנחנו נלחמים בעד המדינה, לא נגד זמרים"

אייל גולן - הצהרה לתקשורת לאחר העימות עם ט' ו-נ'/יח"צ

הזמר איל גולן תקף את הקריאה של כמה גולשים להחרים את המוזיקאי אליאב זוהר, בנו של שר התרבות מיקי זוהר. בפוסט שפרסם באינסטגרם כתב הזמר שהלב שלו נשבר כשראה את העליהום שחוטף אליאב על לא עוול בכפו. גם ראש האופוזיציה יאיר לפיד יצא להגנת אליאב: "מצטרף לקריאה נגד החרמתו של אליאב זוהר. אנחנו נלחמים בעד המדינה, לא נגד זמרים".

"אתמול בערב נתקלתי בפוסטים ברשתות החברתיות שקוראות להחרים את ההופעות והמוזיקה של אליאב זוהר, בנו של מיקי זוהר, ופשוט כאב לי הלב", כתב. "מי כמוני יודע כמה דרך של אמן היא חשובה, מאתגרת ולא פשוטה. ולראות זמר ויוצר צעיר מוכשר שכבר עושים עליו עליהום בגלל אמירות כאלו ואחרות של אבא שלו, שלא קשורות אליו בשום צורה - זה פשוט לא נתפס בעיניי. אני לא נכנס לרגע לפוליטיקה אבל אני יודע שאסור לערבב בין מוזיקה ואמנות לפוליטיקה".

יעניין אתכם גם:
"מעציב אותי, מחפשים להעניש אותי": התגובה של אליאב זוהר לקריאה להחרימו
הדוקו על דוד לוי סוחף ונוקב, אבל הגיבור שלו הולך לאיבוד בתוכו

אייל גולן - הצהרה לתקשורת לאחר העימות עם ט' ו-נ'. יח"צ,
אייל גולן/יח"צ

המוזיקאי אליאב זוהר, זוכה "הכוכב הבא" ובנו של שר התרבות מיקי זוהר, הגיב כאמור אמש לקריאה להחרים את הופעותיו בשל כוונתו של אביו לבחון מחדש את פרויקט "שבת ישראלית". בתגובה לציוץ של אחד הגולשים בטוויטר שכתב ''להחרים הופעות של אליאב זהר, ביום חול ובשבת'', ענה אליאב: ''האמת שזה מעציב אותי מאוד. אני לא פוליטיקאי ולא קשור לעולם הזה. אני רק אוהב את אבא שלי תמיד.

''כל מי שמחפש לפגוע באבא שלי דרכי ולהעניש אותי על החלטות פוליטיות שלו וזה שלו, אין לי עניין להגיב לזה או להתייחס לזה", הוסיף אליאב זוהר. "אני חי ונושם את עולם המוזיקה שמדברת לכולם בלי הבדל ובלי שום מחסומים''. הציוץ שקרא להחרים את ההופעות של אליאב נמחק כעבור זמן קצר.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully