וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ד"ר פיל" תרד לאחר 21 עונות; "דקסטר: דם חדש" תרד לאחר עונה אחת

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 11:05

תכנית האירוח האמריקאית "ד"ר פיל", בהנחיית הפסיכולוג ד"ר פיל מק'גרו, תרד לאחר 21 עונות. וגם "דקסטר: דם חדש", סדרת ההמשך של "דקסטר", תרד מהמסך - לאחר עונה אחת ולמרות הרייטינג המצוין. עם זאת, שואוטיים שוקלים ליצור סדרת פריקוול

טריילר לפרק האחרון של "דקסטר: דם חדש"/שואוטיים

רשת שואוטיים ביטלה לאחר עונה אחת בלבד את "דקסטר: דם חדש", סדרת ההמשך של הסדרה "דקסטר" - כך פורסם בתקשורת הזרה. הביטול היה מפתיע, מכיוון של"דקסטר: דם חדש" היה רייטינג מצוין, והיא היתה הסדרה הנצפית ביותר של שואוטיים לאחר הבכורה שלה בנובמבר 2021. עם זאת, יצוין כי הביקורות עליה היו מעורבות. על פי אתר TVLine, ההחלטה על ביטול עונת המשך ל"דקסטר: דם חדש" התקבלה לאחר שזאת היתה כבר בפיתוח. שואוטיים לא הגיבה לפרסום על הביטול הצפוי.

עם זאת, פורסם כי במקום "דקסטר: דם חדש", הרשת שוקלת מספר רעיונות הקשורים לדקסטר, ובהם סדרת פריקוול לסדרה המקורית, שתתמקד בגרסה צעירה של דקסטר, שבה הוא כפי הנראה עדיין מנסה להשתלט על היצר שלו לרצוח.

ד"ר פיל. GettyImages
ד"ר פיל/GettyImages

תכנית טלוויזיה אמריקאית נוספת שצפויה להגיע לסיומה היא תכנית האירוח האמריקנית "ד"ר פיל", בהנחיית הפסיכולוג ד"ר פיל מק'גרו. התכנית תרד לאחר 21 עונות, כך הודיע מק'גרו אתמול (שלישי), עם תום החוזה שלו עם CBS.

לפני עליית התכנית לד"ר פיל היתה פינה בתכניתה של אופרה וינפרי שזכתה להצלחה רבה, ובעקבותיה החל להגיש תכנית עצמאית אותה יצר עם וינפרי, שעלתה בספטמבר 2002. בתכנית, ד"ר פיל נותן עצות לשיפור החיים, בהתבסס על נסיונו כפסיכולוג קליני. "התברכתי ביותר מ-25 שנים נפלאות בטלוויזיה", מסר ד"ר פיל, "בתכנית הזאת עזרנו לאלפי אזרחים ולמיליוני צופים בכל דבר, החל מהתמכרות ונישואים ועד לבריאות נפשית וגידול ילדים. זאת היה פרק מדהים בחיים ובקריירה שלי". ד"ר פיל הוסיף כי ברצונו להתמקד בתכנית אחרת בפריים טיים בתקווה שתושק ב-2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully