וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשטון קוצ'ר על חברו ל"מופע שנות ה-70" הנאשם באונס: "מקווה שיימצא זכאי"

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 12:09

כוכב הסדרה הגיב לראשונה על הפרשה, במסגרתה נאשם דני מסטרסון, הזכור בשל תפקידו כסטיבן הייד בסדרה, באונס של שלוש נשים: "בסופו של דבר, אין לי דרך לדעת". משפטו של מסטרסון הסתיים ללא הכרעה בדצמבר האחרון, ונקבע לו משפט חוזר

טריילר "מופע שנות ה-90"/נטפליקס

השחקן אשטון קוצ'ר, כוכב הסדרה "מופע שנות ה-70", אמר בריאיון לאסקווייר כי הוא מקווה שחברו לקאסט לשעבר, דני מסטרסון המואשם בין היתר באונס של שלוש נשים, "יימצא חף מפשע" מכל ההאשמות שמיוחסות לו. זו תגובה ראשונה של קוצ'ר לפרשה, יותר משנתיים וחצי אחרי שכתב אישום הוגש נגד מסטרסון - הטוען כי הוא חף מפשע. היא מגיעה על רקע עליית "מופע שנות ה-90" בנטפליקס, המהווה מעין המשך לסדרה המצליחה ההיא, וכחודשיים לאחר שמשפטו של מסטרסון הסתיים ללא הכרעה ונקבע לו משפט חוזר.

"בסופו של דבר, אני לא יכול לדעת. אני לא השופט ולא המושבעים, לא התובע ולא הקורבן. ואני גם לא הנאשם. על כן, במקרה הזה, אין לי מרחב להגיב", אמר קוצ'ר בריאיון ביחס לאשמתו של מסטרסון. "אני מאוד תומך בכל מי שמרגיש שהוא חולל בכל דרך", הוסיף.

השחקן דני מסטרסון חשוד באונס. AP
מסטרסון/AP

מסטרסון, הידוע בעיקר בשל תפקידו כסטיבן הייד באותה סדרה, הואשם באונס בכוח של שלוש נשים, באירועים נפרדים שהתרחשו בין 2001 ל-2003. כל הפשעים לכאורה התרחשו בביתו של מסטרסון בהוליווד הילס. אם יורשע, מאסטרסון עומד בפני עונש אפשרי של עד 45 שנות מאסר לכלא במדינה. הרשויות נמנעו מלהגיש כתב אישום נגד מסטרסון בנוגע לתקיפה מינית בשני מקרים נוספים, האחד בגין ראיות לא מספקות והשני בהתבסס על התיישנות העבירה.

עוד בוואלה!

"מופע שנות ה-90" לא מספיקה להמריא אבל לוחצת על הכפתורים הנכונים

לכתבה המלאה

במשפט שנערך לו, חבר המושבעים לא הצליח להגיע להכרעה בעניינו של מסטרסון, והוכרז על משפט חוזר, שייפתח בסוף החודש הבא.

דבר התקיפות המיניות פורסם לראשונה על ידי עיתונאי המנהל אתר נגד כת הסיינטולוגיה, אלה משתייך מסטרסון. לפי עדות שלוש הנשים, שאף הן השתייכו בעבר לקבוצה, התקיפות הושתקו על ידי הכת ולטענתן נדרשו שלא להתלונן במשטרה. בשל החשדות נגדו, מסטרסון פוטר ב-2017 מהסדרה "החווה" של נטפליקס, בה שיחק לצד מספר חברים מ"מופע שנות ה-70", בראשם קוצ'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully