וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אינדיאנה ג'ונס 5", "שומרי הגלקסיה 3" ו"הפלאש": הטריילרים של סופרבול 2023

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 9:52

לצד הדרמה על המגרש והחגיגה של ריהאנה במחצית, נחשפו גם הפעם כמה הצצות מסקרנות לסרטים הגדולים של השנה במהלך הגמר הגדול של ליגת הפוטבול הלאומית. הרבה מאד אקשן, יצורים מיתולוגיים וצייד אוצרות אחד שכוחו עוד במותניו

דיסני 100 - חלום שמתגשם/דיסני

במשחק דרמטי במיוחד שנערך לפנות בוקר באריזונה, זכתה קנזס סיטי צ'יפס באליפות ליגת ה-NFL. במחצית קיבלנו מופע היסטורי לא פחות, כשריהאנה, לראשונה מזה חמש שנים על הבמה במופע חי, הפכה לזמרת ההריונית הראשונה שמובילה לבדה את המופע הכי נצפה בעולם. מסביב לאירוע, כמיטב המסורת, קיבלנו שלל של טריילרים והצצות.

יש לציין שבשנים האחרונות מעמדו של הסופרבול קצת נפגע בהקשר הזה. כשלכל שירות סטרימינג יש ימי הכרזות ייעודיות ולצד אירועי ענק כמו קומיק קון, היבול של הסופרבול פחות נוצץ ככל שעובר הזמן, ולראייה השנה לא זכינו לראות אפילו הכרזה משמעותית אחת בתחום הטלוויזיה. ועדיין, קיבלנו כמה דברים מסקרנים לצפות להם על המסך הגדול.

קריד 3

ג'ונתן מייג'ורס עומד לתפוס ממש בקרוב את מקומו כנבל הגדול החדש, קאנג, ביקום המורחב של מארוול, אבל עוד לפני כן יש לו מפגש בזירה עם אדוניס קריד (מייקל בי. ג'ורדן). בסרט השלישי בסדרת הסרטים, שכמעט שכחנו שהתחילה כספין אוף על סרטי "רוקי", מוצא את עצמו קריד מול חברו מילדות ומי שסומן כאלוף פוטנציאלי, דמיאן (מייג'ורס), ששב לזירה לאחר תקופת מאסר ממושכת והוא נחוש להוכיח שמגיע לו קרב על התואר של חברו הוותיק. ריאן קוגלר חוזר לביים וגם טסה תומפסון תככב לצד שני הלוחמים.

"קריד 3" יגיע לבתי הקולנוע ב-2 במרץ.

צעקה 6

סדרת סרטי האימה המצליחה אמנם כללה את ג'נה אורטגה כבר בסרט הקודם, ששוחרר רק בשנה שעברה. אולם אחרי ההצלחה העצומה של "וונסדיי" נראה שדווקא היא, הרבה יותר מכוכבות כמו קורטני קוקס והיידן פנטייר ("נאשוויל" ולנצח "גיבורים"), מהווה את כוח המשיכה לסרט החדש. העלילה ממשיכה זמן קצר מסיומו של הסרט הקודם, כשחבורת הצעירים מהעיירה הקטנה בקליפורניה שניצלו ממתקפותיו הקטלניות של גוסטפייס, מנסה לפתוח פרק חדש בניו יורק.

הסרט יגיע לקולנוע ב-9 במרץ.

עוד בוואלה!

"היא בהיריון": צפו במופע המטורף של ריהאנה במחצית של הסופרבול

לכתבה המלאה

65

בעידן שבו מגלים לנו הרבה יותר מדי על כל סרט לפני שהוא מגיע, יש משהו מרענן במסתורין סביב "65". מותחן מד"ב שבמרכזו האסטרונאוט מילס (אדם דרייבר), שנוחת בדרך לא דרך על כדור הארץ של לפני 65 מיליון שנים. כצפוי, הוא לא ממש משתלב בנוף האוכלוסייה. מאחורי הסרט עומדים היוצרים של "מקום שקט" ןהדיבור הוא על שילוב של "פארק היורה" ו"הנוסע השמיני", אבל קחו את הכל בערבון מוגבל. בסוף זה עדיין רק טיזר.

הסרט יגיע לקולנוע ב-9 במרץ.

מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים

כבר היו כמה ניסיונות להפוך את המשחק הפופולרי לסרט קולנוע, וזה כנראה השאפתני ביותר שבהם. במוקד העלילה עומד שודד שרמנטי (כריס פיין) וחבורה שניתן להגדיר כ"טוב נו, זה מה יש", שיוצאים יחד לאתר פריט עתיק ויקר ערך. אלא שבדרכם אל האוצר הגדול הם מסתבכים עם האנשים הלא נכונים, וכנראה גם עם מבוכים ודי בטוח שעם דרקונים. עוד מככבים: מישל רודריגז (סרטי "מהיר ועצבני"), רגה ז'אן פייג' ("ברידג'רטון") ויו גרנט.

הסרט יגיע לקולנוע ב-30 במרץ.

AIR

בן אפלק ומאט דיימון חוזרים לשתף פעולה בדרמה הביוגרפית על המהלך ששינה את עולם הספורט לנצח, והפך את נייקי למותג שכולנו מכירים כיום. בתחילת שנות השמונים נייקי היא חברה קטנה וזניחה אל מול ענקיות כמו אדידס וקונברס, היא מחליטה להמר בגדול על בוגר קולג' אלמוני מצפון קרוליינה, מייקל ג'ורדן. עוד מככבים: כריס מסינה ("מינדי"), ג'ייסון בייטמן ("אוזרק") וכריס טאקר ("שעת שיא"). הסרט צפוי להיות זמין בהמשך גם בשירות הסטרימינג של אמזון, שעומדת מאחוריו.

"AIR" יגיע לקולנוע ב-4 באפריל.

שומרי הגלקסיה 3

הסרט האחרון של החבורה הכי צבעונית ומרעננת ביקום המורחב של מארוול, כולל בתוכו הרבה מאוד פרידות. בראש ובראשונה מהבמאי-תסריטאי ג'יימס גאן, שחוצה את הכביש כדי לנהל את היקום המורחב של DC. עוד לפני שנודע על המעבר, הודיע גאן כי הסרט השלישי בסדרה יהיה זה שיביא לסיום את עלילותיהם של פיטר קוויל (כריס פראט), דראקס (דייב באטיסטה), גאמורה (זואי סלדנה), גרוט (וין דיזל), רוקט (בראדלי קופר), נבולה (קארן גילן) ורבים נוספים. העלילה צפויה להתמקד הפעם יותר ברוקט, בעוד החבורה יוצאת למשימה גורלית נוספת להצלת היקום.

"שומרי הגלקסיה 3" יגיע לקולנוע ב-4 במאי.

מהיר ועצבני 10

ואם כבר סדרות סרטים מצליחות, מעט מאוד הצליחו להגיע למספר דו ספרתי של סרטים ולהמשיך להיות רלוונטיות ומצליחות. זה לא שבאמת מדובר בעלילה כל כך סבוכה, ובכל זאת הפעם תזדקקו למעט רקע אם לא עקבתם אחר הסרטים הקודמים בסדרה. העלילה מביאה איום חדש על דומיניק טורטו (וין דיזל) וחבורתו, בדמות נבל חדש, דנטה, בנו של ברון הסמים הרנן רייס מהסרט החמישי בסדרה, שמבקש לנקום את מות אביו.

הסרט יגיע לקולנוע ב-17 במאי.

רובוטריקים: עליית החיות

הסרט השביעי בעלילותיהם של החייזרים מסייברטרון מבוסס על סרט מצויר משנות ה-90, שבו נחשפו לעולם סוגים שונים לגמרי של רובוטריקים. מכונות שמשנות צורה לחיות פרהיסטוריות שצעדו על פני כדור הארץ לפני מיליוני שנים, וחוזרות כעת אל עיצומו של המאבק בין הרובוטריקים לשקרניקים. רון פרלמן, מישל יאו ("הכל בכל מקום בבת אחת") ופיטר דינקלג' ("משחקי הכס") הם בין הכוכבים שמעניקים את קולם לגיבורים המתכתיים.

הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-15 ביוני.

הפלאש

אפשר לכתוב ספרים על ההשתלשלות הארוכה ורוויית הטוויסטים שהובילה את הפקת "הפלאש", ואפשר גם לנחש בזהירות שאילו ג'יימס גאן היה מגיע קצת מוקדם מדי ייתכן שהיה נגנז - אבל הנה הוא כאן. עזרא מילר, שהחל משנה שעברה מזדהה כג'נדרקוויר, היה מעורב בשלל סקנדלים ותקריות שאף הובילו אותו לטיפול רפואי, ובכל זאת יוביל את הסרט. הפעם יוצא בארי אלן למסע בזמן כדי לשנות אירוע בעבר, אלא שזה משתבש והוא מוצא את עצמו במציאות שבה גנרל זוד (מייקל שאנון) חי וקיים ומאיים בהשמדה. הפעם גם אין גיבורי על בנמצא שיעמדו מולו, אלא אם כן יצליח הפלאש לשכנע כמה מהם לחזור מפרישה. שניים מתוכם לפחות יהיו באטמן. הראשון הוא מייקל קיטון שכיכב בגרסה הקולנועית הראשונה של איש העטלף, והשני הוא בן אפלק שכיכב בגרסה הקולנועית שרוב העולם מנסה לשכוח של איש העטלף.

"הפלאש" יגיע לקולנוע ב-15 ביוני.

אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל

גם בגיל 80 ממשיך הריסון פורד לפזר אבק כוכבים בכל מקום. אחרי מעבר היסטורי למסך הקטן עם תפקידים ראשיים ב-"1923" ו-"Shrinking", הוא בפעם החמישית חוזר גם אל השוט, הכובע הרחב והאפס סבלנות לבולשיט של אינדיאנה ג'ונס. לראשונה בתולדות הסדרה, ייעשה שימוש בטכנולוגיה ממוחשבת כדי להצעיר את צייד האוצרות האהוב. פרטי העלילה נשמרים עד כה די בסוד, אם כי כבר עכשיו ברור שגם הפעם יעמוד לפחות נאצי אחד בין ג'ונס והאוצר שאותו הוא מחפש. פיבי וולר ברידג', בויד הולברוק ("סנדמן"), מאדס מיקלסן ("רוג אחת"), אנטוניו בנדרס וג'ונתן ריס-דיוויס מככבים. ג'יימס מנגולד תופס לראשונה את מקומו של סטיבן ספילברג על כיסא הבמאי.

הסרט יגיע לקולנוע ב-29 ביוני.

מלבד טריילרים הציגה דיסני גם פרסומת לכבוד חגיגות המאה להיווסדו של האולפן, וקשה לא לזהות בו את הילדות - וטוב, גם את ההווה - של כל אחד מאיתנו. צפו בו למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully