וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות": גיא שיקר חזר עם דם בעיניים, ועכשיו קייסי בסכנה אמיתית

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 9:24

שיקר חוזר ברגע הכי נכון, שבו כולם חלשים והוא הקלף המשוגע - יש לו חלון זמן שבו כולם ירצו אותו לידם, והוא מנצל אותו. לא בטוח שזה יעזור לו להדיח את קייסי, כי לטל ומאיה יש מישהי אחרת על הכוונת, לפחות בזמן שטל לא מאבד את העשתונות בגלל מאיה

הישרדות/צילום רשת 13

עוד נדבר עליו היום, אבל קודם כל - מה שמגיע מגיע - רשמית שבוע האיחוד התחיל את העונה. הפרק של אתמול היה הכי מעניין עד היום, ואם לשפוט לפי הפרומו - מועצת השבט תהיה הפעם הראשונה שבה כל המשפיענים האלה שוכחים שהם מצטלמים, אפילו לרגע או שניים, ומתנהגים בטבעיות. היידה.

בפרק הקודם כל המודחים הגיעו לתחרות נוק אאוט על מקום אחד שנותר באיחוד. לא יודעת אם שמתם לב אבל היה רגע מפחיד אחד שבו השמיים התקדרו, הציפורים הפסיקו לצייץ לאיזה חצי שעה ומטאורולוגים ברחבי העולם לא הבינו למה. אז הפעם זה היה בגלל שספיר קשתי חזרה ל"הישרדות" לדקה אחת של זמן אוויר. יכול להיות שגם אתם הרגשתם את זה. סימפטומים: התקף חרדה, צמרמורות ומצמוצים בלתי נשלטים. העיקר שזה עבר, ושיקר חזר אלינו.

כן, לא נעים לי להודות, אבל המטרה הושגה, גיא שיקר - אישית, שכחתי מכל הסיפור עם ראש המוסד והדיילת. היית קשור לזה איכשהו? בחיי שהתגעגעתי לטמפיט. אבל מה - הוא חזר עצבני, קצת יתר על המידה, מוד נקמה טורבו וחסין מהדחה ועכשיו - הוא רוצה לחלע את אהובתי קייסי בהדחה הבאה ולא יעזור בית דין. איך הוא אומר? "נבדל האדם מבהמה - שלא חוזר על טעות פעמיים. המשפט הידוע". אני לא יודעת אם הוא צוחק או לא, כי הפרצוף שלו נראה לא רק רציני באותו רגע, אלא גם מלא פאתוס ומרוצה מעצמו על שידע לצטט את חוכמתם של חז"לינו ברגע הנכון.

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
חזר זועם. גיא שיקר, "הישרדות"/צילום מסך, רשת 13

שיקר חוזר ברגע הכי נכון, שבו כולם חלשים והוא הקלף המשוגע - יש לו חלון זמן שבו כולם ירצו אותו לידם, והוא מנצל אותו. הראשונה שתפסה אותו לשיחה הייתה גל, הנבגדת הטרייה של טל ומאיה, שמסתובבת עם התחושה המוצדקת שהיא הבאה בתור על הגריל. היא אפילו לא יודעת עד כמה מוצדקת התחושה שלה - את זה היא מגלה רק כשנטשה מספרת את זה לטל, שכזכור עונד את שרשרת החסינות.

חסינות או לא, מה שחשוב לטל מעכשיו והלאה זו מאיה קיי. לא גל, ורק טיפה המשחק. שני אלה יצאו לדייט בשיחים בשנייה שהתחיל האיחוד. טל יכול לספר לעצמו מה שהוא רוצה, אבל מרגע שמאיה נכנסת לסביבתו, הוא לא באמת מסוגל לעשות כלום חוץ מלהרשים אותה, ולכן גל לגמרי צודקת שכל מהלך עם מאיה מחליש אותם.

יש מצב שזו הסיבה שהשבט המאוחד אולן ישן רק עם ברזנט ובלי סוכה - כי כל משאביו של טל היו מוקדשים לחיזור מוקפד אחרי הפיה הקטנה הזאת. בואו נודה רגע, לפני שנמשיך - בצדק מוחלט. תכלס, נשים את המראה הבובתי החמוד בצד - היא מותק אמיתית מכל בחינה שהיא. היא שנונה, היא חכמה, היא מצחיקה (אני מזהה הומור עצמי כשאני רואה אותו) והיא גם בן אדם טוב, ובעיקר, מאוזן. לא יודעת אם היא לוקחת טיפול תרופתי ואיזה, אבל אם כן, בבקשה שתפי אותנו בסטורי, מאיוש - כולנו רוצים גם. בכל מקרה המשימה שלה הושלמה - היא רצתה להוכיח שהיא יותר מבלונדינית יפה? הוכיחה בענק, ולא משנה כמה טל רוצה להיות בצד של שיקר ולהשתתף בהדחה שהוא יוזם - לעניות דעתי, בשום מצב מאיה לא תיקח חלק במזימה להדיח את קייסי, ימות העולם, יתמוטט הברזנט, אלוהים ייקח מגיא את היכולת לומר את המילים "צאו לדרך!".

עוד בוואלה!

אחד מכל שישה כבר צפה: סדרת השואה "צמיד האש" הפכה להצלחת ענק ביוון

לכתבה המלאה
הישרדות. רשת 13, צילום מסך
אפשר להבין למה הוא כרוך אחריה. טל ומאיה, "הישרדות"/צילום מסך, רשת 13

המצב בשבט מסובך מאוד, ומשימת החיים והמוות בין טל לסהר תמורת הכוח לבטל השתתפותו של שורד אחר במשימה - בהחלט לא עוזרת. קרב הגלדיאטורים נגמר בניצחון של טל ובהתקרבות בינו לבין סהר, עקב נסיבות חיים דומות. טל משכנע את סהר שגיא הוא זה שצריך לשים עליו את הצמיד. אבל שיקר נעול על קייסי, וגיא רוזן לא פראייר, ומגייס את קייסי למשימת ערבוב - הם הולכים לטל שחבר לשיקר, ומנסים לשכנע אותו שאבירן הציע לה ברית.

אמנם גיא רוזן וקייסי חושבים (ואומרים) שטל לא העיפרון הכי מחודד בקלמר, אבל הוא מיד רואה שהיא משקרת לו ושולח את גיא רוזן לראות עוד עונה של "הישרדות". קייסי הגאונה קולטת שהשקר לא עבר חלק בגרון ומעלה את ההימור, וכביכול מקריבה את עצמה כדי לקנות אמון - היא מציעה לטל לשים אותה בצד במשימת הווטו, וככה גם עושה מחווה שמעוררת אמון, וגם מפנה את גיא לקחת את הצמיד עבורם. טעות. טעות חמורה מאד מצד טל, ולא עזרו לגל כל האנדורפינים של הקניות - היא מיד מבינה שהם בבעיה קשה.

בנאגלה הראשונה קרה מה שפחדו ממנו, גיא רוזן מתקדם אל השלב הבא יחד עם נטשה, שניצחה עם שלוש גפיים מתפקדות את שני הנשים שלידה, דורין ואלית. אין מה לעשות, בסופו של דבר השורדים הכי טובים במשחק הם אלה שיש להם ניסיון בהישרדות אמיתית בחיים. אחרת, עם כל הרצון הטוב - אין להם בזיכרון של הגוף את המוד שמאפשר להם להתאבד על משהו באמת. יחד עם גיא רוזן ונטשה, גם טל ומאיה עולים לשלב הסופי של הפאזל. טל בהלם מזה שמאיה הקדימה אותו, והוא נראה בבגדים החדשים "כמו מנהל ספא גולף קיסריה, ואני האופר של הילדים". ההפתעה עוד לא הספיקה לשקוע אצל טל כשהוא מוצא את עצמו מובס, ואת הבלונדינית הקטנה מסתובבת עם צמיד הווטו על זרועה החטובה, אחרי שהיא מרכיבה את הפאזל בשלוש שניות וחצי בלי להגיר טיפת זיעה. שרופה!

זה לא טוב לגיא שיקר, כי מאיה לא תשתיק את קייסי בשום מצב. האמת - זה לא טוב לאף אחד. חוץ מלנו, כי לא משנה מה יקרה, דבר אחד בטוח - במועצת השבט הראשונה של המאוחד הולך להיות בלגן.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully