וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודד הריאליטי "עירומים ומפוחדים" נשרף באיבר מינו מול המצלמות

18.2.2023 / 23:53

משתתף בתוכנית הריאליטי "עירומים ומפוחדים" מצא את עצמו במצב מסוכן כששרף בטעות את איבר מינו במדורה שהדליק בטבע

טריילר לסדרה "NAKED & AFRAID"/Discovery Channel.

סם מאוזר, מתמודד בסדרת הריאליטי Naked and Afraid ("עירומים ומפוחדים") של רשת Discovery+, שרף את איבר מינו ("אבל רק את הקצה") בזמן צילומי פרק הבכורה של העונה ה-15.

איבר מינו של המתמודד יליד בריטניה - שאותו הוא מכנה "קסדת החייל הקטן" שלו - נשרף בידי גיץ פחם בוער שעף מבור אש שהודלק למטרת חום במקום הצילום המרוחק, המדבר הגבוה של ניו מקסיקו.

מאוזר בן ה-38 ושותפתו למסע, לילי ג'מרבונד, נמנמו ליד הלהבה הדולקת ללא בגדים, כפי שניתן לראות בסרטון שהגיע לידי TMZ. מהר מאוד נשמע האב לשניים צורח מכאבים כשחש בחום קיצוני על איבר מינו.

מתמודד בסדרה "עירומים ומפוחדים" נפגע באיבר המין. Discovery Channel., צילום מסך
מתמודד בסדרה "עירומים ומפוחדים" נפצע באיבר מינו/צילום מסך, Discovery Channel.

עם זאת, מאוזר לא נותר בייסורים לזמן רב, שכן חובשים של צוות ההפקה שהיו במקום הצליחו לטפל בכוויות שלו. על פי הדיווחים, הוא שמר על קור רוח וצחק לאורך כל הסיטואציה המאוד לא נעימה הזאת, בה החובשים טיפלו בו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ככה זה נראה בתוכנית:

"איבר המין שלי מתפקד כרגיל"

בפרק הראשון של העונה החדשה, סם ולילי נאלצים לשרוד בשממה למשך שישה שבועות. בין שאר האתגרים שייאלצו הזוג להתמודד איתם הם טמפרטורות נמוכות, עקרבים ונחשים. כל פרק מתרכז סביב שני זרים הנותרים במדבר ללא מזון, מים או בגדים. על הצמד ליצור מקלט, להצית אש, למצוא מזון ולמעשה לשרוד 21 ימים "עירומים ומפוחדים".

החדשות הטובות הן שסם חזר לביתו בבריטניה לאחר ששרד 21 ימים בטבע, והוא שוב מקיים יחסי מין עם אשתו. הוא גם אומר שהפצע לא הזדהם, ועל זה הוא מודה לצוות הרפואי של התוכנית.

יחד עם זאת, סם אמר שהוא חזר הביתה עם מזכרת קטנה - מעין צלקת קטנה מאוד בקצה איבר מינו, אותה הוא מכנה "הקעקוע שלי מהתכונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully