וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא החבר הכי טוב?! הטעות הנוראית של דורין שעלתה לה בהדחה

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 9:25

דורין לא מבינה את העקיצה של חבריה לשבט, סהר מצליח לחמוק פעם אחרי פעם מתחת לרדאר - וגל נואמת נאום "חרדת נטישה" בעוד שברור שהיא חשה נבגדת מטל: קארין ארד מסכמת פרק נוסף של "הישרדות"

הישרדות - פרק הדחה/רשת 13

מה קורה חברים? קליליאו קליליי? אני חותכת לכם, אתם תחתכו לי, אחרי זה נעשה צורה של לב עם האצבעות, וניפגש לריב במועצה. רוצה לומר - מה נשמע עם החיים שלכם שבט אולן, אתם אול אובר דה פאקינג פלייס, תתאפסו על החיים שלכם בבקשה, אחרת בן גביר יבוא לעשות שם סדר, ואתם כבר יודעים שזה לא ייגמר טוב.

מצב הכוחות בשבט הוא כזה: גל חמה על מאיה, נטשה ואלית מסכימות איתה, דורין חמה על סהר (אבל לא בקטע של נקמה, "סלחתי לו"), ושיקר? טוב, שיקר כמו פיטבול שננעלה לו הלסת, עדיין רוצה להעיף את קייסי. אלוהים כבר שכח מה בכלל היא עשתה לו לפני שבעים פרק, והוא עדיין מקבל הבעה של רובוטריק כעוס כל פעם כשמזכירים אותה. המועצה בערב, אבל קודם צריך לעבור את משימת הווטו - שהפעם היא הסוציומטרי.

נשאלות שאלות, ומי שעונה תשובה נכונה - זו שרוב חברי השבט ענו בשאלון שמילאו בבוקר - חותך חבל למישהו אחר. אחרי שלושה חבלים חתוכים יוצאים מהמשחק, והאחרון שנשאר - זוכה בצמיד הווטו. השאלות הן השאלות הרגילות בסגנון "מי השורד הכי…". בגדול השאלון הזה אמור לגרום לשורדים להסתכסך, להיכנס אחד בשני כגלדיאטורים בזירה, ולהקיז דם עבור צופיהם הנאמנים שבדיוק אוכלים תפוצ'יפס.

הישרדות 26.2.2023. מתוך "הישרדות" רשת 13, צילום מסך
טל, הישרדות/צילום מסך, מתוך "הישרדות" רשת 13

זה לא קרה. חייבים להשלים עם האמת - משימת הווטו היתה פשוט עוד חצי שעה שירדה לנו מהחיים, בלי להשאיר אפילו בדל של תובנה אחריה. השורד הכי מפתיע הוא אבירן. מה אכפת לי מי השורד המפתיע? מה זה בכלל אומר? ספרו לי מי הכי מסריח, זה לפחות משעשע. השורד הכי רגיש היא קייסי - גם פיסת המידע הזאת לא נתנה לנו כלום/ הכי רגזנית זו גל, הכי חזק הוא טל, הכי מפונקת מאיה, והכי אסטרטגית דורין.

יופי, הפקה. תגידו לדורין, הבחורה שתגיד בראיון עבודה שהפגם היחיד שלה זה שהיא אובר פרפקציוניסטית - שהיא הכי אסטרטגית. ברור שהיא לא תבין ש"אסטרטגי" זו בעיקר הדרך המכובסת שלהם להגיד שהם לא סומכים עליה, ותיקח את זה כמחמאה אדירה - אישור לכך שכל מה שהיא חושבת על עצמה (שהיא אינטליגנטית, מדהימה, רהוטה, וכשרונית במשחק כאינדיאנה ג'ונס) לגמרי נכון. יופי. עכשיו היא מסתובבת מחושמלת בשבט ועושה "מהלכים".

מוגנת על ידי חוסר המודעות שלה עצמה, דורין עפה באוויר ומנסה לתכנן את מפלתו של סהר, כשבעיני רוחה היא יושבת אצל קובי מחט ואומרת "ההדחה של סהר רשומה על שמי". סליחה, של ס'. להפתעתי היא משכנעת את גל ונטשה ה"אלפות הנדירות" באמצעות "מתמטיקה פשוטה" שהן צריכות להעיף את החזקים לפני שמעיפים את מאיה וקייסי, אבל במקום המילה כוח היא אומרת "פוארטה". לא יודעת למה דורין הפכה לטינית פתאום - אולי היא אכלה משהו מקולקל בפרק הקודם שעליו דילגתי.

עוד בוואלה!

חנן יובל לקובי פרץ: "מעריך אותך, אף אחד לא יצליח לסכסך בינינו"

לכתבה המלאה
הישרדות 26.2.2023. מתוך "הישרדות" רשת 13, צילום מסך
הישרדות/צילום מסך, מתוך "הישרדות" רשת 13

כל עונה אני מתחננת, ואבקש עכשיו שוב, אולי מישהו ישמע סוף סוף - לאכול כמות גדולה מדי של אוכל במהירות זה עינוי, לאכול דברים שאתה לא רגיל לאכול תמורת פרס - עינוי. אנחנו לא מעוניינים לראות אנשים אוכלים נבלות ותולעים, והמשימות האלה חייבות להיפסק לאלתר, פשוט כי הן לא מוסריות. לא פחות גרוע, הן לא תוכן מעניין או טוב, ויסכימו איתי הצופים שבשעות האלה יושבים ומנשנשים משהו מול הטלוויזיה, אין דבר פחות אטרקטיבי מפרק שכולו הקאות, הכנות להקאה, וקולות של הקאה.

חזרה לדורין, שמנסה לשכנע את טל להעיף את הבחור שהוא הכי מחובר אליו ולא מצליחה, כי אין צדק בעולם. אם היה, אז בחור כמו טל היה צריך להיות לפחות מטומטם, אבל לא - הוא אומר לה בסדר, ומיד מתחיל לתכנן את ההדחה של האישה שמסתבר כבר מתכננת את השמלה שתלבש לגמר. בזמן שהיא מחמיאה לעצמה בטסטות שמה שעשתה זו אומנות, ומודיעה ש-the queen is back. אין צדק בעולם. אם היה, בחורה כמו דורין היתה צריכה ללכת לקריירה קומית, ולא להתבזבז כ"אשת עסקים".

אציין כי בפעם הלא יודעת כמה, סהר ניצל מהדחה כשלזכותו יותר מזל משכל. אני לא בטוחה אם זה בכוונה או לא, אבל הוא מצליח לא להתבלט יותר מדי בשבט החדש - חוץ מתפקוד במשימות הוא די נחבא אל הכלים - עושה את מה שצריך לעשות, ומקפיד להנמיך פרופיל - הוא כל כך מתחת לרדאר שהשם שלו לא עולה אפילו פעם אחת כתשובה לאף שאלת "מי השורד הכי".

הישרדות 26.2.2023. מתוך "הישרדות" רשת 13, צילום מסך
אבירן, הישרדות/צילום מסך, מתוך "הישרדות" רשת 13

נמשיך עם משימת הסוציומטרי. כן, אני יודעת שהסדר הכרונולוגי לא נכון, תניחו לי. מאיה נבחרת לשורדת הכי מפונקת ומקבלת עצבים. "אתם לא תקטלגו אותי", היא נזעקת. "כולנו פה מסריחים". החמודה הזאת כל כך משקיעה בלהוכיח שהיא יותר ממה שהיא נראית, שכל דבר קטן מיד מעלה לה את החרדה להיחשב דוגמנית בלונדינית מטומטמת. אבל נשמה שלנו מאיה קיי צריכה להפנים שאין סתירה בין להיות חמודה ומפונקת לבין העובדה שברור לכולם שהיא גם מלא דברים אחרים - ולשחרר. או כמו שגל ממליצה - "להקליל קליליאו קליליאי". חבל שגל לא ממליצה לקליליאו קליליאי בעצמה ויוצאת לה האישה הנבגדת בכל פעם כשטל ומאיה מחליפים מילה או מבט.

יחסית לכוח שהגיעה איתו למועצה אחרי שניצחה גם את משימת הווטו, ויחסית לכוח שהיא מפגינה במשחק עד עכשיו, החולשה שלה מול הרומן המתהווה של טל ומאיה בולטת במיוחד. במועצת השבט עוסקים בבעיה הזאת, וגיא זו-ארץ מנסה בכנות לברר עם גל האם היא לא יכולה לפרגן לאחיה הקטן על שמצא אהבה במשחק, והיא נואמת איזה נאום על חרדת נטישה שגורמת לה לא לסמוך על אנשים, וכשכבר היא סומכת, אפרנטלי, מושא האמון צריך להיות כל כך אסיר תודה, עד כדי כך שהוא, ובכן, אסיר.

במקרה הזה טל, שזכה באמונה הנדיר של גל, אמור לשלם בחירותו, ולהצר את צעדיו מול מאיה במשחק כדי שדעתו לא תוסח חלילה. אחרי המשחק היא מבטיחה להיות נדיבה יותר ולאחל להם שיעופו, שני המהממים, כי ברור שהיא בעדם כל כולה. והיא לא. היא לא בעדם ולא בטיח. אולי יש לה חרדת נטישה, אבל לא זה מה שגורם לרסטינג ביץ' פייס התמידי שהיא מסתובבת איתו, אלא הרבה שתלטנות, וקצת תשוקה. היא אולי לא תודה בזה לעולם, אבל בשלב הזה במשחק היא מתייחסת לטל כאל בן זוג חלופי שחייב לה את כסותה, מזונה, ואם לא את עונתה, אז גם לא את עונתה של אף "ברבי" אחרת.

אבל העיקר שבפעם הראשונה בתולדות הישרדות ישראל קורה משהו שמעולם לא קרה. בעונה הזו כל מי שהודח מהמשחק יהיה חלק מחבר המושבעים של הישרדות. כולם חוץ ממאור (מי?). המושבעים נכנסים באיפור שיער ואיבזור מלא. ניר עם מטפחת של שודד ים, ספיר קשתי בלוק אם הכלה, גרסת וגאס. היא באה ללוות את דורין בדרכה האחרונה, ולשאת את תפילת "נעשה ונשמע" המקוצרת מכל הלב למען נפילתם של כל אויביה. איזה כיף שחזרת, כפרה, התגעגעתי.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully