וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולקו פרסי הסאג, אבל כולם מדברים על הנפילה של השחקנית ג'סיקה צ'סטיין בטקס

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 11:22

הזוכה הגדול בטקס פרסי הסאג היה הסרט "הכול בכל מקום בבת אחת", לו הוענקו ארבעה פרסים גדולים ובכך הוא שבר את שיא הזכיות לסרט אחד. סדרת הטלוויזיה המובילה בטקס היתה "הלוטוס הלבן". השחקנית ג'סיקה צ'סטיין נפלה כשעלתה על במת טקס פרסי הסאג לקבל פרס. צפו

ג'סיקה צ'סטיין מועדת בעלייתה לבמה לקבלת פרס בטקס פרסי הסאג. צילום מסך, צילום מסך
ג'סיקה צ'סטיין מועדת בעלייתה לבמה לקבלת פרס בטקס פרסי הסאג/צילום מסך, צילום מסך

תיעוד הנפילה

השחקנית האמריקאית ג'סיקה צ'סטיין נפלה בזמן שעלתה במדרגות לבמת טקס פרסי הסאג שהתקיים הלילה - רגע לאחר שהוכרזה כזוכה. צ'סטיין בת ה-45 זכתה בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר בסרט טלוויזיה או מיני סדרה על תפקידה במיני הסדרה "George and Tammy". לאחר מעידתה, אמרה למגזין פיפל כי היתה מבוהלת ממנה: "אני נבוכה, מעדתי במדרגות, אבל היו לי שני גברים נאים שעזרו לי לקום, אז זה לא היה כל כך נורא". אחד מאותם גברים שסייעו לה הוא השחקן האירי פול מסקל. צ'סטיין, שזכתה בשנה שעברה באוסקר על תפקידה בסרט "העיניים של תמי פיי", ספדה בנאומה לפיליפ סימור הופמן אותו כינתה "השראה".

ג'סיקה צ'סטיין בטקס פרסי הסאג. Kevin Winter, GettyImages
ג'סיקה צ'סטיין לאחר התאוששותה ממעידתה בטקס פרסי הסאג/GettyImages, Kevin Winter

בטקס פרסי הסאג, הניתן על ידי גילדת שחקני המסך האמריקאית לשחקני קולנוע וטלוויזיה, הזוכה הגדול היה הסרט "הכול בכל מקום בבת אחת", לו הוענקו ארבעה פרסים גדולים. בכך הוא שבר את שיא הזכיות לסרט אחד. עד כה אחזו בשיא בעבר ארבעה סרטים שזכו בשלושה פרסים כל אחד. "הכול בכל מקום בבת אחת" קטף את הפרסים בקטגוריית אנסמבל השחקנים בסרט קולנוע, פרס השחקנית שהוענק למישל יאו ופרסי שחקן ושחקנית המשנה שניתנו לג'ונתן קי קואן ולג'ימי לי קרטיס. בנאום מלא בדמעות, קואן דיבר על היותו האסייתי הראשון שזוכה בפרס אישי כלשהו בהיסטוריה של פרסי הסאג, ואמר שהרגע הזה כבר לא שייך לו אלא לכל מי ש"רצה שינוי". "הכול בכל מקום בבת אחת" מוביל במועמדויות לטקס האוסקר, שיתקיים ב-12 במרץ.

ג'יימי לי קרטיס בטקס פרסי הסאג. Frazer Harrison, GettyImages
ג'יימי לי קרטיס בטקס פרסי הסאג/GettyImages, Frazer Harrison

הזוכה בפרס השחקן הטוב ביותר היה ברנדן פרייזר על תפקידו בסרט "הלוויתן". צוות השחקנים של הסדרה "הלוטוס הלבן" של HBO זכה בפרס בקטגוריית אנסמבל השחקנים בסדרת דרמה. "זו הייתה העבודה הכי טובה שהייתה לי אי פעם", אמר כוכב הסדרה, פ. מארי אברהם, ושלח תפילה לקורבנות רעידת האדמה בסוריה וטורקיה ולמי שמתמודדים עם המלחמה באוקראינה. כוכבת הסדרה "הלוטוס הלבן" ג'ניפר קולידג' זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה.

ברנדן פרייזר בטקס פרסי הסאג. Frazer Harrison, GettyImages
ברנדן פרייזר בטקס פרסי הסאג/GettyImages, Frazer Harrison

צוות השחקנים של הסיטקום המוקומנטרי "אבוט אלמנטרי" של ABC זכה בפרס האנסמבל בסדרה קומית. ג'ייסון בייטמן זכה בפרס השחקן בסדרת דרמה על תפקידו בעונה האחרונה של "אוזרק", וג'רמי אלן בן ה-32 זכה בפרס השחקן בסדרה קומית על תפקידו בסדרה "הדוב", לאחר שזכה גם בגלובוס הזהב, והפך לזוכה הצעיר ביותר. ז'אן סמארט זכתה בפרס השחקנית בסדרה קומית על תפקידה בסדרה "Hacks". סמארט לא השתתפה בטקס כי היא מתאוששת מניתוח לב.

ג'ניפר קולידג' בטקס פרסי הסאג. Frazer Harrison, GettyImages
ג'ניפר קולידג' בטקס פרסי הסאג/GettyImages, Frazer Harrison

סם אליוט היה הזוכה המפתיע בפרס בקטגוריית השחקן בסרט טלוויזיה או מיני סדרה עבור תפקידו בסדרה "1883" וכינה את זכייתו במילים "ההכרה המשמעותית ביותר" ב-55 שנות הקריירה שלו. פרס מפעל חיים הוענק לשחקנית סאלי פילד, שאמרה שמשחק הוא "המקום היחיד שבו יכולתי להיות אני בחופשיות", והוסיפה: "בכל הכמעט 60 שנים האלה לא היה יום שבו לא התרגשתי בשקט להיקרא שחקנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully