וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 61: השחקן טום סייזמור הלך לעולמו

4.3.2023 / 9:02

ימים ספורים לאחר הדיווחים על כך שמשפחתו החליטה שלא להמשיך את המאבק על חייו, סייזמור הלך לעולמו בבית החולים: "האומץ והנחישות שלו היו דוגמה ומופת"

Shooting Sizemore - דוקו ריאליטי על טום סייזמור כשהוא ניסה לשקם את הקרייה ולהתגבר על ההתמכרות להרואין וקריסטל מת'/Tijuana Entertainment

זה היה צפוי והלילה (בין שישי לשבת) זה קרה: השחקן טום סייזמור הלך לעולמו. סייזמור בן ה-61 לקה במפרצת מוחית, אושפז בחודש שעבר, נשאר מאז במצב אנוש, בתרדמת ובטיפול נמרץ. המפרצת הייתה תוצאה של שבץ מוחי שעבר ב-18 בפברואר בביתו בלוס אנג'לס, שגרם לו להתמוטט והוא הובהל לבית החולים.

על פי הדיווח, סייזמור מת בשנתו בבית החולים. זאת, לאחר הדיווחים על כך שמשפחתו תכננה ממילא, בהמלצת הרופאים, שלא להמשיך את המאבק על חייו. "הוא לא היה רק לקוח, אלא גם חבר ומורה לחיים", ספד לו המפיק וסוכן השחקנים צ'רלס לאגו שהיה מנהלו, "האומץ והנחישות שלו היו תמיד דוגמה ומופת עבורי". אחיו פול אמר: "הוא היה דמות גדולה מהחיים, ההשפעה שלו עלי הייתה גדולה משידעתי".

טום סייזמור. GettyImages
מת בשנתו. טום סייזמור/GettyImages

סייזמור החל את דרכו בסרט "נולד בארבעה ביולי" של אוליבר סטון מ-1989. לאור השנים שיחק בין השאר בסרטים "רוצחים מלידה", "היט", "אויב המדינה, "להציל את טוראי ריאן" ו"בלאק הוק דאון". סייזמור נעצר ב-2003 לאחר שהכה את חברתו באותו זמן, מנהלת בית הבושות היידי פליס. בית המשפט גזר עליו 17 חודשי מאסר וארבעה חודשים במוסד גמילה מסמים. ב-2007, בעודו בתקופת מבחן, נעצר בקליפורניה על החזקת מתאמפטמין, ונגזר עליו עונש נוסף של תשעה חודשי מאסר.

בתחילת 2014, צצה הקלטה של ​​סייזמור בה טען טענה כי חברתו לשעבר אליזבת הארלי ניהלה רומן עם ביל קלינטון בשנת 1998. לאחר איומים על תביעה, סייזמור הודה כי הטענה הייתה שקרית ושההקלטה נעשתה ללא ידיעתו בתקופה בה הוא נאבק בשימוש בסמים.

בשנת 2017 פרסם ההוליווד ריפורטר, בהסתמך על 12 עדים, כי השחקן הטריד מינית שחקנית בת 11 על סט צילומים ביוטה של סרט משנת 2003.

סייזמור השתתף אז בצילומי מותחן פשע בשם "Piggy Banks". על פי העדות, התקרית אירעה במהלך צילום סצנה, בה השחקנית (לה היה תפקיד קטן בסרט כבתו של סייזמור) התבקשה לשבת על ברכיו. לפי העדויות במהלך הצילומים הללו, העביר השחקן את אצבעותיו על איברי מינה ואף החדיר אותם פנימה. "היא הייתה כל כך צעירה באותה תקופה עד שזה לא היה ברור לה ולהוריה מה בדיוק קרה, ואם זה היה בכוונה או לא", סיפרה מנהלת ההפקה קסידי לונן. "בנקודה מסוימת במהלך הצילומים הבטתי בעיניה והן הפכו ענקיות, כאילו היא עומדת להקיא", מספרת רובין אדמסון, שגילמה את אמה של השחקנית והשתתפה אף היא בסצנה. "היא חזרה לעצמה והמשיכה בצילומים, אבל התקשתה לקבל הוראות בימוי. מאוחר יותר, כשסיפרו לי מה קרה, הבנתי מיד".

סייזמור הכחיש את הטענות והורשה לשוב לסרט לאחר שמשרד התובע המקומי החליט שלא להתקדם עם התביעה "בגלל בעיות עם עדים וראיות".

במאי 2018 הגישה השחקנית, אז כבר בת 26, תביעה בסך 3 מיליון דולר נגד סייזמור, וטענה כי ההתעללות המינית שלו בה לכאורה גרמה לה לבעיות רגשיות ארוכות שנים. סייזמור הכחיש שוב את הטענות, וציין כי שום דבר לא דווח אז על ידי אנשי הצוות שתפקידם היה לפקח על הילדים בסט.

ב- 27 באוגוסט 2020, שופט דחה את התביעה וסייזמור אמר: "מעבר לאובדן העבודה והכאב וההשפלה שהטענות הללו גרמו לי ולמשפחתי, מה שהורס אותי זה המחשבה שילדה בת 11 תחשוב שאני פגעתי בה - בין אם זה בגלל שהיא פירשה לא נכון נגיעות שלי בה כשהבמאי הושיב אותי בחיקי לצילומים - או שמישהו שתל לה את הרעיון הזה במוח בגלל איזה סיבה זדוניות שתשרת אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully