וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקול בראש אומר לי שאני לא טובה מספיק": כשנועה קירל נחנקה מדמעות

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 10:19

יום לפני חשיפת שיר האירוויזיון "יוניקורן", פורסם קטע מתוך סרט דוקו על נועה קירל שישודר מחר בכאן 11. בקטע חושפת קירל את חוסר הביטחון שלה: "הפער בין האדרנלין לבין חוסר הביטחון כל כך גדול שלפעמים זה טירוף"

נועה קירל מתוך "נועה בדרך לאירוויזיון"/כאן 11

נציגת ישראל לאירוויזיון, הזמרת נועה קירל, פרסמה היום בעמוד האינסטגרם שלה קטע מתוך סרט הדוקו עליה שישודר מחר בכאן 11 בשעה 21:30, רגע לפני חשיפת שיר האירוויזיון "יוניקורן". בקטע ההצצה נראית קירל מדברת בגילוי לב על המחסומים שעוצרים אותה פעם אחרי פעם.

מתי נועה קירל שרה? איך מצביעים? כל השאלות והתשובות לאירוויזיון 2023

"אני לא רואה את עצמי כמו שאתם רואים אותי", אומרת קירל בקטע ההצצה. "זה שומר עליי שפויה מצד אחד, ומצד שני גם קצת מבאס כי זה מתחבר לליהנות ממה שאני עושה ולעוף על עצמי בקטע טוב כי יש על מה. הלוואי והייתי יכולה להיות טיפה יותר". בתשובה לשאלה "מה עוצר אותך?", קירל נשברת ודומעת: "זה מין מחסום כזה שקיים לכל בן אדם, מין חוסר ביטחון. קול בתוך הראש שאומר 'את לא טובה מספיק, את לא שווה מספיק, את לא יפה מספיק'. לכל אחד יש את זה. אני, בניגוד לאדם רגיל, חווה אדרנלין ואז חווה פערים וחוסר ביטחון. הפער הזה כל כך גדול שלפעמים זה מגיע לי על טירוף. המון פעמים כשאני חסרת ביטחון אני אומרת לעצמי 'הייתי רוצה לראות את עצמי כמו שרואים אותי אחרים'".

צפו למעלה בקטע מתוך הסרט

נועה קירל מתוך "נועה בדרך לאירוויזיון". כאן 11, צילום מסך
נועה קירל/צילום מסך, כאן 11

בפוסט שכתבה באינסטגרם הוסיפה נועה קירל: "מחר אני מוציאה את השיר לאירוויזיון, יוניקורן. והדרך לשם לא קלה לי. זה התחיל מהבחירה בי, זה המשיך להבנה שאני אשכרה עושה את זה, ואז הגיעה העבודה על השיר והבחירה שלו. ואולי הוא לא מספיק טוב? ואם לא אעלה לגמר? ואם ההופעה לא תהיה וואו? ואולי הפוליטיקה תהרוס? השאלות האלה עולות לי בראש מדי יום, והן כנראה ילוו אותי עד הרגע שכל זה יסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully