וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הגיבה כוכבת "הלוטוס הלבן", ג'ניפר קולידג', כשגילתה שהיא מככבת בפורנו גאה

15.3.2023 / 0:02

כוכבת "הלוטוס הלבן", ג'ניפר קולידג', לא האמינה למראה עינייה כשגילתה שהיא מופיעה בסרט פורנו גאה, רגע לפני שהעניינים שם מתחממים: "מגיע לה אוסקר על זה"

הטריילר לעונה השניה של "הלוטוס הלבן"/HBO

מי שמזמן הוכתרה לאייקון הקהילה הגאה, כוכבת "הלוטוס הלבן" ג'ניפר קולידג', זכתה לככב בסרט פורנו גאה בשם "אלי נהנה מטיילר" - ומעריציה הגאים, שגם הם מאוד נהנו מטיילר מתברר, פרגנו לה בענק על זה. אבל מתברר שלקולידג' לא היה מושג שהיא מככבת בסרט הפורנו עד שהתסריטאי, איוון כץ, שלח לה עותק ממנו.

בפתיח של הסרט נראים שני גברים יושבים זה לצד זה כשאחד מהם מראה לשני קטע מהסרט "הרווק הנצחי" (Single All the Way) משנת 2021, בו מככבת ג'ניפר. ג'ן שמגלמת בסרט את דודה סנדי אומרת: "ההומואים פשוט יודעים לעשות דברים, את יודעת? הם שורדים ומשום מה, הם תמיד אובססיביים אליי. אני לא יודעת למה, אני אוהבת את זה". אחרי שהם צופים בקטע, האחד מאשר: "היא כל כך מצחיקה. היא צודקת, הומואים יודעים לעשות דברים", ואז השניים מתחילים להתנשק לפני סצנת המין הלוהטת.

כוכבי הסרט צופים בהופעה של ג'ניפר קולידג' בסרט "הרווק הנצחי". Twitter/@PopCrave, צילום מסך
ג'ניפר קולידג' "בתפקיד חייה"/צילום מסך, Twitter/@PopCrave

המעריצים היו מרוצים מהופעתה הלא מתוכננת של ג'ניפר קולידג' בסרטון - והידיעה הזאת הגיעה לכוכבת עצמה דרך התסריטאי איוון כץ, שהעביר לה את הסרטון. אוון אמר לה: "את בפתיח לפורנו של גייז. עשית את זה".

ג'ניפר בת ה-61 הופתעה - אך מאוד התלהבה מהרעיון: "מזמן לא צחקתי כל כך חזק. זה כל כך מצחיק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בהופעת האורח שלה בסרט הפורנו:

עוד על קולידג'
כוכבת "הלוטוס הלבן" ג'ניפר קולידג': "לא שכבתי עם 200 גברים אבל זה הז**ן הכי טוב שהיה לי"

המילף המקורית מ"אמריקן פאי": בזכות התפקיד שכבתי עם יותר מ-200 גברים

המעריצים שיתפו את דעתם בטוויטר. "זה אומר שג'ניפר קולידג' הייתה טכנית בפורנו של גייז. היא בעלת ברית אמיתית. מישהו צריך לעדכן את פרופיל ה-IMDB שלה בהקדם האפשרי כדי לכלול את אבן הדרך הזו", צייץ אחד ואחר הוסיף: "מעולם לא חשבתי שג'ניפר קולידג' תהיה חלק מפתיח לפורנו של גייז, אבל עכשיו כשאני חושב על זה - זה הגיוני לחלוטין. אנחנו באמת אובססיביים אליה". אדם נוסף צייץ: "מגיע לה אוסקר על זה".

כוכבת "אמריקן פאי" התוודתה בעבר שהיא אוהבת להיות אייקון LGBTQ+. היא אמרה ל-Advocate: "מאז שהייתי צעירה היו לי הרבה חברים הומואים, אז האהבה שלי לקהילה התחילה בגיל צעיר מאוד. הייתי בהוליווד הרבה זמן, אז הייתה לי הזדמנות לעבוד עם כל כך הרבה שחקנים קווירים. הם נותנים לי קרדיט, אבל אני מחזירה להם אותו מיד על זה שהם תמיד שם בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully