וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה פיק, "הטבח" והספין-אוף של "שטיסל": יס חשפה את התכניות לשנה הקרובה

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 16:12

חברת הטלוויזיה הציגה במסיבת עיתונאים את סדרות הדרמה והסרטים התיעודיים שצפויים לעלות בקרוב על המסך, וביניהן קומדיה צה"לית של ערן זרחוביץ', נועה קירל בתפקיד דרמטי ראושן למבוגרים, ויצירות דוקו מסקרנות על ענבל פרלמוטר, עובדיה יוסף ויהודה פוליקר

ששון גבאי מספר על "קוגל", הספין-אוף לסדרה "שטיסל"/באדיבות Yes

חברת יס הציגה היום (שלישי) במסיבת עיתונאים את ההפקות המקוריות שלה לשנה הקרובה בתחומי הדרמה, הדוקו והילדים. אלו כוללים, בין היתר, את סדרת הספין-אוף לשטיסל, שעליה פורסם לראשונה בוואלה! תרבות; עונה שנייה לסדרה "הטבח", יצירות דוקו מסקרנות על ענבל פרלמוטר, צביקה פיק, עובדיה יוסף ויהודה פוליקר, ועוד.

תמונה לקראת עליית הסדרה "קוגל", הספין אוף ל"שטיסל". אוהד רומנו,
הסדרה "קוגל", הספין אוף ל"שטיסל"/אוהד רומנו

קוגל
סדרת הספין-אוף של "שטיסל", שגם מאחוריה עומד יהונתן אינדורסקי, תעסוק בקורותיהם של נוחעם וליבי (ששון גבאי והדס ירון) בקהילה היהודית באנטרוופן, לפני המפגש הגורלי בינם לבין שולם וקיווע. נוחעם הוא סוחר תכשיטים ויהלומים המתדפק על דלתות הקהילה, נהנה מחברת בתו ומאכילת קוגל מתוק ושרוף. ליבי מקווה להתארס בקרוב כמו בנות גילה ונוצרת בלבה חלום כמוס אחד אותו היא חוששת לחשוף, פן יהרוס את סיכוייה לחתונה. המשפחה הקטנטונת הזו סוחבת פצע טרי של נטישת אם ואישה, ולכל אחד מהם דרך התמודדות שונה. בעוד נוחעם חולם על חזרתה של אשתו היפה אל זרועותיו, מוכן לסלוח ולהכיל, ליבי מסרבת לתת לה מקום בחייה. שניהם יחד, חדורי אהבה ואמונה, מנסים להתקדם בחיים ולאפשר לחלומות להיכנס אך מבינים שהשגת אושר אחד, יגרור עצב במקום אחר.

לאחר שקיומו של הספין אוף נחשף בוואלה! תרבות בינואר, אמר לנו ששון גבאי: "אני נורא מתרגש מזה ושמח מזה. אני מקווה שזה יקרה ובמהרה. שמעתי שזה כרגע בכתיבה מתקדמת. בארץ ובעולם כולם שואלים אותי על עוד עונה של 'שטיסל', הייתי שמח אם תהיה עוד עונה. זאת באמת דוגמא כל כך יפה ליצירה שמדברת לכולם. דבל'ה גליקמן סיפר לי שהוא פוגש אנשים בצרפת שרואים את הסדרה, ואני פוגש אנשים שצפו בה מארצות הברית ומדרום אמריקה. גם אנשים שהם לא יהודים. ערבים מביירות צופים בזה. זו סדרה שמדברת על חתך חברתי מסויים, שמדבר לכל בני האדם. אז הייתי שמח אם תהיה עוד עונה של 'שטיסל'. ואני אשמח אם יקרה הספין אוף שמתוכנן".

טיפול לילי
דרמה מקורית שכתב רענן כספי וביים גבריאל ביבליוביץ'. לואי מנסור (יוסף סוויד) הוא פסיכולוג קליני שאשתו התאבדה, ומגדל את שני ילדיו לבדו. לאחר עוד לילה ללא שינה ועוד היעדרות של הילד מבית ספר, לואי מחליט לעבור לטפל בלילה. בזמן הזה אחותו האהובה וההריונית, מירה (לוסי איוב) משאירה מאחור את חייה בנצרת ומגיעה לשמור על האחיינים שלה ולהעניק להם חום ויציבות תוך ניסיון להבין איך ממשיכים מכאן. כמו שהיום והלילה מתערבבים יותר ויותר אחד בשני, כך גם הטיפולים של לואי, לשלל דמויות שחיות את תל אביב של הלילה, משליכים ומשקפים את חייו.

הסדרה מסמנת את חזרתו של סוויד לכיכוב בתעשייה בארץ, לאחר כחמש שנים ארוכות בהן לא שיחק בסדרה ישראלית - האחרונה הייתה "כפולים" של קשת. סוויד מתגורר בברלין שבגרמניה עם בת זוגו עדי שילון, ובעוד שבמחצית העשור הזה מורגש חסרונו של השחקן המוכשר והמוערך מהתעשייה הישראלית, הוא השתתף בסדרות בינלאומיות. בתשובה לשאלת וואלה! תבות למה לא שיחק בסדרות בארץ כל כך הרבה זמן אמר סוויד: "למה זה לא קרה? אני מאמין שזה המרחק. מלהקים אומרים, 'טוב, הוא רחוק, מה פתאום שנזמין אותו עכשיו?'. אני עדיין מגיע לפה לפעמים לאודישנים לכל מיני תפקידים שכמעט קיבלתי. אני גם מסרב לכל מיני תפקידים. אין לי כוח עוד פעם לתפקידים של 'ערבים'. אין כל כך הרבה תפקידים כאלה, וכשיש - זה לא באמת תפקידים כל כך מגרים. נמאס לי מזה, אני מנסה לשנות את המנעד. אז גם לי זה לא מתאים לפעמים".

לראות ערבי מגלם תפקיד ראשי של דמות שהעיקר בה אינו ערביותו - זה לצערנו לא אירוע שכיח בארץ.

"נכון, אני משחק בסדרה הזאת ערבי נוצרי אבל זה לא כל כך אישיו בסדרה. אין כל כך את העניין הלאומי. זה מה שיפה, ובגלל זה אני עושה את זה. משך אותי התפקיד שהוא לא בהכרח קשור לערביות. זה די נדיר. אני חושב שדרושה סוג של פתיחות, לא גדולה כל כך, להבין שאנחנו מדברים על אנשים. כששואלים אותך על הזהות שלך אז אין מה לעשות, אנחנו באיזור שזה הדבר הראשון שעולה. ישאלו אותי: איך אתה מזדהה עם זה? אני משחק פסיכולוג, אבא, גבר במשבר גיל הארבעים"

לריאיון המלא עם יוסף סוויד - לחצו כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טריילר לסדרה "טיפול לילי" של yes בכיכובו של יוסף סוויד. yes,
יוסף סוויד בסדרה "טיפול לילי" של yes/yes

דרמה

מטכ"ליסטים
קומדיה צה"לית המבוססת על חייו של ערן זרחוביץ', אותה יצר יחד עם אילן שפלר. עופר זיסו (ערן זרחוביץ') הוא הרס"ר של סיירת מטכ"ל. רני, הבן שלו, הוא חייל קצת כושל וחסר ביטחון שלאחר שגורם לתאונה, מגיע להיות השק"מיסט של הסיירת בדיוק באותו המקום. זיסו האב, שכבר פיתח לעצמו חיי צבא מלאים בכל טוב ורחוקים מכל מה שקורה בבית (בו הוא כמעט לא נמצא כבר 20 שנה), מבועת מהמחשבה שהבן שלו יתחיל להסתובב בבסיס. לא עוזרת המבוכה שהוא חש מהילד הרכרוכי שלו אל מול הגברים הלוחמים שמקיפים אותו ומוכנים למות למען המולדת. לעומתו, רני דווקא פורח במקום שבו הוא הכי לא ציפה לזה, ולאט לאט מתחיל לגלות "סימני גבריות" ראשונים. עכשיו כשהם יחד, לא תהיה להם ברירה אלא להסתדר - או לגרום לאחד מהם לעוף משם.

זרחוביץ, איך התחושה לחזור לשק"ם, לתקופה שהייתה מתחת למצופה?

"לגמרי. אני חוזר בגדול, כי אני לא יכול עכשיו לגלם את תפקיד השקמיסט של סיירת מטכ"ל, כי אני בן 48, אבל אני אגלם את האבא של השק"מיסט, רס"ר שאחראי על הג'ובניקים בסיירת מטכ"ל. זו סדרה על מעמד הפועלים של הסיירת".

עד כמה אתה חי עדיין את זיכרונות ימיך בשירות סדיר? או שזה מרגיש כמו משהו שקרה לפני כמה גלגולים טובים?

"התקופה הזאת עדיין בוערת בי. שמע, אנחנו כבר שלוש שנים עובדים על הסדרה הזאת, וגיליתי כמה זה עדיין הולך איתי. אני זוכר דברים ממש טוב. אני זוכר את התחושה של מה זה להיות נער בן 18, שמוכר בפלות ליד כל הלוחמים הגיבורים והחתיכים, וזוכר את עצמי מול הבנות, וזוכר מה זה עשה לדימוי העצמי שלי. אני עוד זוכר את זה לגמרי".

עד כמה המציאות המטורללת במדינה מאתגר אתכם ב"ארץ נהדרת"? אם קודם היה קשה, אז עכשיו כמעט בלתי אפשרי לעקוף עם הסאטירה את הטירלול המקצין שקיים בפוליטיקה?

"זה קשה מאוד. עובדים שעות נוספות על השעות הנוספות. רצים ממש מהר, זה נהיה יותר ויותר קשה. מצד שני זה גם אתגר. ואתגרים זה טוב. זה קשה אבל בשביל זה אנחנו שם".

איננה
סדרת בלשית המתחקה אחר ימיה האחרונים של נערה צעירה, שיצרו ישי אוריין ויאיר שגיא. בדיוק בשבוע שבו אבנר משתחרר מהצבא, נויה, בתו בת ה-17, נהרגת בתאונת דרכים. גלאס, תא"ל קרבי בשריון ולוחם מעוטר, מוצא עצמו לפתע הלום צער וחסר אונים בבית והתכניות שרקם לימים שאחרי הפרישה מצה"ל התחלפו במציאות איומה. הוא מקדיש את כל זמנו כדי לשחזר את ליל התאונה. הסמארטפון שלה פותח בפניו חלון לעולמה והוא מגלה כי נויה ניהלה למעשה חיים כפולים, שונים מכל מה שתיאר. הוא מגיע אל דריה (נועה קירל), חברתה הטובה שמעולם לא הכיר ויחד הם יוצאים להתחקות אחר ימיה האחרונים של נויה. ברקע, צעירים נוספים מתים בנסיבות לא מוסברות, והחקירה שלהם מצטלבת עם זו של שוטר צעיר ושאפתן, שמבין שיש קשר בין כל מקרי המוות.

נועה קירל, מה התחושה לגלם לראשונה תפקיד ראשי בדרמה למבוגרים?

"מאוד מרגש ומאתגר. זה משהו שאני אוהבת לעשות, לאתגר את עצמי בתכנים שונים, אני מאוד אוהבת לשחק, זה חלק בלתי נפרד מהקריירה שלי לצד המוזיקה כמובן. כיף לגעת בתחומים כאלה, במיוחד ב-yes, שזה הבית שלי".

ואיך הלימודים בבינתחומי? איזה קורסים מעניינים אותך שם?

"נכון, התחלתי להגיע לשם כשומעת חופשית, להעשיר את הידע, ולעבור חוויה. יש שם המון קורסים שמעניינים אותי, כרגע אני מתמקדת באירוויזיון ובסדרה".

אלף
סדרת דרמה בהשראת ספרה של אודליה כרמון "אשת הסוד" על פרשת משה קצב, שיצרו אברהם שלום לוי, תמר מרום ומויש גולדברג, כשכרמון חתומה כיוצרת שותפה. שש נקודות מבט שונות מספרות את סיפורו של נשיא שמסתבך בפרשיית תקיפה מינית. החלטותיו השגויות לוותר על עסקת הטיעון ולא להודות בפשעיו, יחד עם עדויות אמיצות של הנשים שהותקפו, מביאות להרשעתו באונס ולכניסתו לשנים בכלא. בכיכובם של יעקב זדה-דניאל, אברהם לוי שלום, דנה מיינרט, עירית נתן בנדק, נלי מירה רובין, זוהר שטראוס, לנה פיירפלד, שרון אלכסנדר, פיני קדרון, שושה גורן והילה סרגון.

הטבח 2
סדרת הלהיט של ארז קו-אל ואורית דבוש חוזרת לעונה שנייה. שנתיים עברו. דורי (גל תורן) הוא כוכב, שעושה תכניות טלוויזיה עתירות רייטינג אבל כבר לא מכין אוכל. באחד מסיבובי הלילה שלו הוא פוגש את נמרוד (גורי אלפי) על הפס החם של מסעדה חזקה וטובה. נמרוד שמח לראות אותו, ובכל זאת כשדורי חותך משם נמרוד נשאר קצת מעורער עם טעם לוואי. המפגש מעיר את מערכת היחסים הזו מחדש: דורי שמנסה להתנער ממשבר משפחתי שפקד אותו, מנסה לסחוף איתו את נמרוד להרפתקה מגלומנית שתחזיר אותו לעניינים ותגדיר מחדש את חווית האכילה במסעדה. נמרוד מבחינתו, מחכה לרגע בו הוא יוכל להוכיח כמה הוא שווה. אל תוך הבלאגן והכיף נכנסת בסטייל מיה (דנה פרידר), יזמית בת 37 ובת לאחת המשפחות העשירות במשק, שחשבה שהיא מגיעה לפלז'ר אבל נשארת לביזנס. אלא שהיא מגיעה עם עסקת חבילה משפחתית שלא באה לדורי כל כך טוב. עוד משתתפים: יעל אלקנה, קרן ברגר, עומר עציון, שלמור שטרוזמן ודנה עדיני.

ברלין בלוז
סדרה חדשה מאת דנה אידיסיס, היוצרת המוערכת של "על הספקטרום", והמוזיקאי איתמר רוטשילד. יונה (רוטשילד) נגן אבוב, ואשתו טליה (שירה נאור), סופרת מצליחה בתחילת דרכה, עוברים לברלין ביחד עם בתם רני, "רק לשנה" כדי להתחיל בחיים חדשים, נוחים יותר. עד מהרה החיים בברלין חושפים את הפערים ביניהם. יונה פורח ומרגיש בבית בתזמורת הברלינאית אליה התקבל ואילו טליה הולכת ושוקעת אל תוך געגוע וחוסר שייכות, מתקשה לשבת ולכתוב כמו שמצפים ממנה. חבורת הישראלים הבטוחים בעצמם, שכבר הקימו שם קהילה, רק לוחצת על מה שהשאירו מאחור עוד יותר. צורי (תמיר בר), חבר הילדות מהקיבוץ, מתפרץ אל חייהם בלי הזמנה ומצליח לשבש את ה'ביחד' שהם מנסים לבנות. וכשבארץ יש מלחמה, ובברלין נראה שדברים מתחילים סוף סוף להסתדר - סבתא (לאורה ריבלין) מגיעה לבקר, מעמתת אותם עם ההיסטוריה שאורבת בכל פינה ומסרבת להתמסר למקום ולשחרר. עוד משתתפים: אורי קומאי, אליענה בקייר, אסף הראל, עידן קציר, מיקי טריאסט, אבישי מילשטיין, קנוט ברגר ועוד. במאי: רם נהרי.

אנה זק בסדרה "לעוף על אנה" של yes. yes,
אנה זק בסדרה "לעוף על אנה" של yes/yes

ילדים

לעוף על אנה
דרמה מוזיקלית חדשה לילדים בכיכובה של אנה זק. אנה סולינסקי (זק), תלמידת תיכון בינונית מאשקלון ומלצרית ב"דג על הגג", הופכת בן לילה לסנסציה אחרי שאריאנה גרנדה משתפת סרטון טיקטוק שלה. אנה מקבלת הצעה להפוך לכוכבת בינלאומית, כולל חיים חדשים ונוצצים מעבר לים. הכל נשמע מוש למעט פרט אחד - אם לא תוביל את מקהלת בית הספר העלובה לניצחון בטקס המקהלות העירוני - אחותה המדענית הגאונה, אלכס, תאבד את מלגת הלימודים היוקרתית שלה. אנה נאלצת לבצע שורה של תמרונים מסובכים, כדי להגשים את החלומות של כולן, כשעל הדרך היא מתמודדת גם עם עניינים שבלב ותעלומה תת ימית מסתורית. בהשתתפות: אור בן מלך, עילאי צ'פמן, שחר טבוך, אביתר עוזרי, ניקול פודבני, מיקה סגל, רביד רונן ומיכאל בן דוד. יוצרים ותסריטאים: רז יובן ורועי עידן. במאים: מיתר פרהט ואיתי מורג.

אנה זק אמרה לוואלה! תרבות על הסדרה שלה: "אני ממש ממש מתרגשת מזה, הסדרה הזאת היא דבר מאוד גדול וזה כבוד ענק שבחרו לספר את הסיפור שלי בסדרה. זה ממש ממש מרגש אותי ואני מחכה שזה ייצא".

איזו סדרה של yes תתפוס יותר השנה, הסדרה שלך או הסדרה בכיכובה של המתחרה נועה קירל?

"אין לדעת! אין לדעת! אבל אני לא חושבת שזאת תחרות. כל סדרה היא מדהימה, ולכל סדרה יש את הסיפור שלה, וזה שונה"

המאבטחת
תמר צ'אפני (תום יער) המכונה "גוזל", היא מאבטחת כושלת ממשפחה של מאבטחים מורעלים. מזלה עומד להשתנות כאשר היא נשלחת להיות המאבטחת האישית של קסם בן ה-13, בנו המורד של ראש העיר החדש והמאוים של רמת תקווה. בדרכה הייחודית והעקומה, היא צריכה להביא אותו בשלום לסוף שנת הלימודים, ובכך לסלול את דרכה בחזרה אל חברת האבטחה המשפחתית. בין קסם וגוזל נרקמת מערכת יחסים של אהבה ושנאה, צחוק וכעס, ובעיקר מבוכה. וכשיגיעו אל סוף השנה, גוזל תגלה שהחלק הקשה ביותר בכל המשימה שלה הוא הפרידה מהייצור הקטן והבלתי נסבל שאיכשהו היא כל כך אוהבת. יוצרים: שחר אייבנדר, ענבל ארבל ואבי בלקין.

ערן זרחוביץ בסדרה "מטכליסטים" של yes. yes,
ערן זרחוביץ בסדרה "מטכליסטים" של yes/yes

דוקו

"ימי הפיק"
לפני שנה וחצי החלה העבודה על פרויקט תיעודי על חייו של המוזיקאי צביקה פיק. ואז באוגוסט האחרון, בעיצומם של הצילומים בהם לקח חלק פעיל - הוא הלך לעולמו. היוצר שי להב, בשיתוף הבמאי רון עומר, מציגים בהפקה המרתקת של ארז בן הרוש את קורותיו - המקצועיים והאישיים - של אמן פופ, שהתווה דרך לרבים רבים אחריו. איש בודד מאד, שגם כשהקריירה שלו התרסקה, אף פעם לא הרים ידיים, למרות המחירים הכבדים ששילמו כל מי שהיה מסביבו. בהשתתפות: צדי צרפתי, שי כרם, קובי אוז, יואב קוטנר, רוני בראון, אלדד שרים ועוד.

"מלך הספרדים"
לציון עשור למותו, ישודר דיוקן של הרב הנערץ עובדיה יוסף, חתן פרס ישראל, שבו יביא הבמאי עופר פנחסוב ("אהובה עוזרי: צלצולי פעמונים") חשיפות בלעדיות - אישיות ופוליטיות, כמו גם ארכיון נדיר שייחשף לראשונה. זהו סיפורו של אדם פורץ דרך, שעבר הרבה תהפוכות בחייו - ציבוריות ואישיות; מהפכן שנתן קול לרבים שחשו שקולם לא נשמע, אבל בה בעת היה אדם פרגמטי ומתון. וכך הייתה גם היהדות שלו. בהשתתפות: עדינה בר-שלום, הרב אברהם יוסף, הרב דוד יוסף, הרבנית רבקה צ'יקוטאי, יהודית יוסף, אריה דרעי, רינו צרור, ניצן חן ועוד.

"פוליקר: הילד שבי"
בנם של ניצולי השואה מסלוניקי, שהגיעו לקריית-חיים אחרי המלחמה ההיא - היה אמור להמשיך את דרכו של אביו כספר. אך ההתאהבות שלו בגיטרה שינתה לא רק את חייו שלו, אלא גם את תולדות המוסיקה הישראלית. אתי אנטה-שגב, בתם של עולים מרומניה שהגיעו בשנות החמישים לירוחם, נקשרה גם היא לתרבות הישראלית, ופילסה את דרכה עד שהפכה למפיקה ועורכת מיתולוגית. כששימשה כבכירה בחברת התקליטים CBS בשנות השמונים, היא פגשה לראשונה אמן צעיר שכבש את ליבה. היום, כשהוא בשנות ה-70 לחייו, והיא צעירה ממנו בעשור, הם נפגשים לסדרה של שיחות אינטימיות. בימוי: ציפי ביידר ויניב אמודאי.

"ענבל פרלמוטר: אם זה נגמר"
25 שנה אחרי שהלכה לעולמה בתאונת דרכים בגיל 26, הבמאיות שרון לוזון ואביגיל שפרבר מספרות את סיפור חייה של המוזיקאית ומנהיגת להקת המכשפות בפרספקטיבה עכשווית, ונכנסות עמוק יותר לנפשה המסוכסכת אך מפוכחת, היצירתית אך הרסנית, של הדמות האייקונית הזו. הן עושות זאת תוך חשיפה ראשונה של יומניה האישיים המטלטלים, קטעי מוזיקה וארכיון נדירים מכל התקופות, ומפגשים אינטימיים עם מי שהיו הקרובים אליה ביותר. חלקם לא תמיד ידעו על עוצמתה של חיית החושך שמאחורי הפיה הטובה. בהשתתפות: קורין אלאל, אסף אמדורסקי, יואב קוטנר, טינקרבל, רם אוריון, יפעת נץ, יעל כהן, שרק דה-מאיו, ועוד.

הסדרה "הטבח" של yes. איתן ברנט,
הסדרה "הטבח" של yes/איתן ברנט

דוקו ריאליטי

פריפריה אימפריה 2
בעקבות הצלחת העונה הראשונה של התכנית שיצרה אורנה בן דור, הופכות הגיבורות העומדות במרכזה לסלבס ומודל לחיקוי. העונה השנייה מתחילה כשכל אחת מהן נמצאת בנקודת מפנה דרמטית בחייה. נעמה מריומה מתגרשת והופכת לאשה עצמאית כלכלית. אורטל בניסטי נדרשת להופיע בציבור כאשה דעתנית וחברתית ונבהלת מעוצמת המעמד. בבית משפחת מנשרוב מחליטות בנות המשפחה, קים וסינדי, לעזוב את הקן, ושוברות את ליבה של דליה, שמנסה לדחות את הפרידה. ואילו אוריה עזרן מחליטה לצאת למסע לחיפוש זהות ושורשים שיטעינו את ההתפתחות המקצועית והיצירתית שלה. ששת הנשים העוצמתיות הללו מספרות סיפור הצלחה קומי ורגשי כנגד כל הסיכויים.

הבוזגלוס 8
הדוקו-ריאליטי המצליח על משפחת הכדורגלנים חוזר לעונה נוספת. בגיל 66, יעקב לא נח ומחליט להוסיף לרזומה מקצוע חדש. אחרי שהיה כדורגלן, סוכן כדורגל, וסוכן אומנות, היום הוא גם שדכן. מירן מתחילה להתחזק ולהתקרב לדת יותר ויותר. מאור לעומתה, שהפך לדיג'יי, לא ממש קרוב לנושא והדבר יוצר קונפליקטים בין השניים. אסי חווה משבר גדול מהגעתו לגיל 40. עדי מוצאת מפלט בהתמכרות החדשה שלה, ספורט, וחולמת לרוץ מרתון. נטליה מגשימה את חלומה, פותחת סטודיו לכושר והופכת לאשת קריירה במשרה מלאה. התפקידים בינה לבין אלמוג התהפכו לחלוטין, והיום נטליה היא זאת שעובדת בלי סוף, בעוד אלמוג הוא המגדל העיקרי של הילדים. אוהד חושף העונה צדדים שלא ראינו, כאשר לפתע הוא גבר מאוהב שכרוך אחרי בחורה שנכנסה בסערה לחייו. בימוי: גלי מאיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully