וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה על נסרין נוסחתית, אבל הגיבורה פשוט נפלאה ומצחיקה

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 7:27

הזמרת המצליחה ובן זוגה מתיישבים מול המצלמה בדוקו-ריאליטי החדש "נסרין אגדה", שמרגיש יותר מדי מהונדס. מה שבכל זאת הופך אותה לסדרה שכיף לצפות בה זו בעיקר נסרין עצמה, שמתגלה כאישה מלאת הומור, נטולת מניירות, דעתנית מאוד וכן, לפעמים גם חשופה

נסרין קדרי/באדיבות HOT בידור ישראלי

כי מריאליטי באת ולריאליטי תשוב. זה מעגל החיים של רבים מכוכבי הבידור שלנו בשנת 2023, בוודאי אלה שפרצו לתודעה אחרי שנות האלפיים. גם מי שלא התחילו את דרכם בריאליטי יפגשו אותו בשלב מסוים במהלך הקריירה שלהם, בין אם זה על כיסא השופט בתחרות כלשהי, בעמדת מתמודד בניסיון לקאמבק או כמו במקרה של "נסרין אגדה" שעלתה בהוט - גם בדוקו ריאליטי שמתעד את חייהם.

את נסרין קדרי, אחת הזמרות המצליחות במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות, לא צריך להציג. גם אם לא ראיתם אותה ב"אייל גולן קורא לך", הריאליטי שבו פרצה, או ב"דה וויס" שם שימשה כמנטורית, בטח שמעתם את השירים שלה ברדיו או בפלייליסט הלהיטים החמים, מה גם שהחיים האישיים שלה ממלאים את אתרי הרכילות באופן תדיר. ובדיוק על התפר שבין רכילות ואמנות - עם משקל עודף לרכילות כמובן - מתחילה "נסרין אגדה". נסרין שעסוקה בחזרות למופע הענק שלה, נשאבת לסחרור מסוכן כאשר הידיעה על ההריון שלה מודלפת לאתרי הרכילות.

נסרין קדרי. אוהד רומנו ו-HOT,
אחד הקולות הכי יפים שידענו. נסרין/אוהד רומנו ו-HOT

הדוקו ריאליטי על נסרין עולה במקביל לדוקו ריאליטי אודות דיווה אחרת, דנה אינטרנשיונל, ש"דנה קמה" שלה משודרת באותם הימים ביס. למרות שאפשר למצוא לא מעט קווים מקבילים בין השתיים (הן שייכות לאוכלוסיות מיעוט, אהובות על הקהילה הגאה ובעלות עבר של שערוריות, בין היתר), קשה לחשוב על שתי סדרות שונות יותר.

בעוד "דנה קמה" יוצאת נגד חוקי הז'אנר ומספקת תחושה תמידית של כאוס, "נסרין אגדה" פועלת לפי הנוסחה המוכרת: נסרין מדברת למצלמה (כשהיא ישובה על כיסא מלכות כמובן), וכך גם בן זוגה רום שמיר שמקבל זמן מסך כמעט זהה ומצטייר כדמות מרתקת בפני עצמו. במרכז כל פרק יש אירוע דרמטי אחד שלרוב יגיע לפתרון עד סופו וכן הלאה.

עוד בוואלה!

יש אישה גדולה מהחיים: הסדרה על דנה אינטרנשיונל כאוטית, מצחיקה ובלתי צפויה

לכתבה המלאה
נסרין קדרי בקיסריה. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
מלאת הומור ונטולת מניירות. נסרין/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

ברור לכל שהנכונות להכניס מצלמות לחייהם של מפורסמים באה כמעט תמיד מתוך רצון לקדם משהו, ובאמת נסרין - שילדה לפני חודשים ספורים את בנה הבכור - עובדת על מספר רב של פרויקטים בימים אלה. הבעיה היא שברגעים רבים מדי מרגישים כאן את הביזנס. זה בולט במיוחד בווידויים מול המצלמה בהם נסרין מקפידה להיות מאוד פוליטיקלי קורקט ולהגיד את מה "שנכון". נבהיר: אף אחד לא מצפה מנסרין להשתתף בדוקו-ריאליטי כדי להגשים חלום - הרי מי באמת רוצה צוות צילום שדבוק אליו לאורך כל היום - אבל היה נחמד יותר אם לא היינו מרגישים את "דבר המפרסם" מכל סצנה.

מה שבכל זאת הופך את "נסרין אגדה" לסדרה שכיף לצפות בה זאת בעיקר נסרין עצמה. הזמרת עם אחד הקולות הכי יפים שידענו מתגלה כאן כאישה מלאת הומור, גם הומור עצמי, נטולת מניירות דיוואיות, דעתנית מאוד וכן, לפעמים גם חשופה. הפיל שבחדר היא כמובן מערכת היחסים שלה עם רום, מה שמביא למסך את אחד הקונפליקטים הגדולים בחברה שלנו: זוגיות בין בחור מבית יהודי לבין בחורה מבית ערבי מוסלמי (נסרין התגיירה אך משפחתה לא). גם אחרי שמורידים את כל הדרמות שנוצרו על ידי ההפקה, מערכת היחסים הזאת, על הקשיים שמערימים עליה מכל הצדדים, יש רצון לראות את הזוג הצעיר הזה צולח את הכול כדי להראות שיש תקווה - לא רק להם, אלא לכולנו.

"נסרין אגדה" משודרת בימים ראשון עד שלישי ב-19:35 ב-HOT בידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully