וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלית מוסאיוף: "שפכו עליי רעל ושנאה. איחלו לי למות ואיימו עליי ברצח"

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 12:20

זוכת "הישרדות" אלית מוסאיוף אמרה בשיחה עם איריס קול ב-103fm כי היא מתמודדת עם שנאה מצד גולשים: "אנשים חושבים שאם אתה לא פוגע ודורס, ולא אסטרטג המאה, סימן שלא מגיע לך". בתשובה לשאלה אם הופתעה מזכייתה, ענתה: "צלחתי הדחה אחרי הדחה"

הישרדות פיליפינים: המהלך המפתיע של אבירן/רשת 13

זוכת "הישרדות" אלית מוסאיוף אמרה כי היא מתמודדת עם רעל ושנאה, "שהופכת ממש לשנאה אישית". בשיחה עם איריס קול ב-103fm הסבירה: "זה ממש ברמות מטורפות. כל כך התחשלתי בשנה הזו. אנשים חושבים שאם אתה לא פוגע ודורס, ולא אסטרטג המאה, סימן שלא מגיע לך. הייתי מועמדת להדחה פעם אחרי פעם, אז תעריכו את זה".

בהתייחסה לרעל שנחשפה אליו ברשתות החברתיות כלפיה, סיפרה: "בהתחלה הייתי צוחקת מזה שכתבו עליי מכוערת. אחר כך זה מתחיל לגעת בך. אחרי ההדחה של גיא שיקר קיבלתי תגובות שבעקבותיהן לא יצאתי שלושה ימים מהחדר. בסך הכל לא הבעתי את העצב שלי בבכי בתכנית וטוקבקיסטים כתבו לי 'הלוואי ותמותי', 'אני אגיע לגמר וארצח אותך', 'הלוואי ותבכי כל החיים'. אנשים, קצת פרופורציות. ואז קיבלתי החלטה שאני יוצאת מכל הקבוצות ומי שמדבר עליי לא יפה, אני חוסמת אותו. מהרגע שיצאתי מהקבוצות ולא התייחסתי לזה, הוקל לי מאוד".

בתשובה לשאלה אם הופתעה מהזכייה, השיבה: "האמנתי שאני יכולה לזכות. שיחקתי משחק חברתי, צלחתי את כל המשימות החברתיות והגעתי לאן שהגעתי. זה לא שהיה לי כזה קל. הייתי מועמדת להדחה מהפעם הראשונה וצלחתי הדחה אחרי הדחה. אז תעריכו את זה. זה היה סוג של אסטרטגיה".

אלית מוסאיוף. אור גפן,
אלית מוסאיוף/אור גפן

שלשום כאמור התקיים גמר הישרדות שבסופו זכתה אלית מוסאיוף בתואר "השורדת האחרונה" ובמיליון שקלים. היא גברה על שלושת השורדים האחרים שהעפילו יחד איתה לגמר ששודר ברשת 13 - טל מורד, סהר כהן וגל רובין. למקום השני הגיע סהר שקיבל קול אחד, למקום השלישי והרביעי הגיעו יחדיו טל וגל שנותרו ללא קולות. אלית מוסאיוף (52) היא השורדת הכי מבוגרת שזכתה ב"הישרדות" בישראל. השורדת מאיה קיי, שזכתה בתואר "השורדת האהובה" וגם ברכב חדש, הצביעה אף היא לטובת אלית ולא לבן זוגה טל.

השורדת והפיינליסטית גל רובין חשפה אף היא כי עברה שנה קשה: "הבנתי שאני במשחק שמטרתו לזכות במיליון שקלים. הייתי נאמנה לדרך שלי. לא זכיתי. אמנם הדחתי את כולם במשחק באופן משחקי מוחלט. מאותו הרגע המשימה של כולם הייתה להדיח אותי רגשית. זה גם הגיע לארץ ועברתי שנה של זלזול והחרמה מצד החברים למסע והרגשה שכועסים עליי ואפילו שונאים. לא הייתה רוח ספורטיבית, בטח לא אחריות משחקית. ההפך - האשמה ונקמנות. זאת הדחה חברתית, לא צלחו לקחת את המאמץ שלי ולהחמיא לו. אני הייתי אני, אתם הייתם אתם. ויאללה נקסט".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully