וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת HBO הזמינה רשמית סדרת בת נוספת של "משחקי הכס" על סיפורי דאנק ואג

16.4.2023 / 12:37

"בית הדרקון" לא לבד: רשת הכבלים HBO הזמינה סדרת בת נוספת מעולמה של "משחקי הכס", כזו שתעסוק בסיפורי האביר דאנקן הגבוה ועוזרו הנאמן אג, ומבוססת על הנובלות הפופולריות העוסקות בהרפתקאותיהם

"בית הדרקון" - טריילר ארוך/HBO

הקשיבו לתלונות שלנו: פחות משבועיים אחרי הדיווח על פיתוח מואץ ב-HBO לסדרת בת של "משחקי הכס" שתעסוק במסע הכיבוש של אאיגון טארגאריין הראשון ואחיותיו-נשותיו, שהגיעו על גב דרקוניהם וכבשו שש מתוך שבע ממלכות ווסטרוז, מזמינה ענקית הכבלים רשמית סדרת בת על קורותיהם של דאנק ואג (Dunk and Egg).

הסדרה, שנכון לעכשיו שמה בלעז הוא "A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight" (בתרגום חופשי: "האביר משבע הממלכות: האביר הלא משוח)", מבוססת על סדרת נובלות מצליחה של מרטין שבמרכזה הרפתקאותיהם של האביר סר דאנקן הגבוה (דאנק) ועוזרו הנאמן (אג). עלילת הספרים והסדרה מתרחשת כתשעים שנים לפני עלילת "שיר של אש ושל קרח" ו"משחקי הכס", בשלב שבו מלך משושלת טארגאריין עדיין יושב על כס הברזל, ואמנם הדרקונים כבר נכחדו אבל עוד קיימים אנשים שזוכרים את קיומם. בעברית יצאו שלושה מסיפורי דאנק ואג מאוגדים בספר אחד בהוצאת אופוס, כמו יתר ספרי ג'ורג' ר"ר מרטין, תחת השם "האביר משבע הממלכות".

"בית הדרקון" עונה 1 פרק 10. Ollie Upton/HBO,
בקרוב כבר לא לבד. מתוך "בית הדרקון"/Ollie Upton/HBO

על פי תיאור העלילה בספר, סר דאנקן הגבוה הוא אביר לא משוח אמיץ אבל עדיין צעיר ותמים. דאנקן מתנשא גבוה מעל יריביו, אך הוא חסר ניסיון ואינו תככן. אל מסעותיו מתלווה אג, נושא כלים צעיר, המסתיר סוד מאדונו ומשאר הממלכה. בממלכת ווסטרוז שבה הכבוד הוא מצרך נדיר, שני הגיבורים האלו יתמודדו עם ההשלכות ההרסניות של מרד האש השחורה ויתחילו שרשרת של מאורעות אשר יניעו את גלגלי ההיסטוריה לעבר ייעודה של שושלת טארגאריין.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

עוד בוואלה!

מה שהלב רוצה: "האחרונים מבינינו" העניקה לגיבורים שלה סיבה לחיות

לכתבה המלאה

נכון לעכשיו "האביר הלא משוח" היא סדרת הבת השנייה שמוזמנת רשמית על ידי HBO, אחרי "בית הדרקון", שנחלה הצלחה גדולה למרות האכזבה של צופים רבים מהעונה האחרונה של "משחקי הכס". בנוסף להן צולם פיילוט לסדרה אפשרית, "ירח דם" בכיכובה של נעמי ווטס, אך HBO לא אהבה את התוצאה והחליטה לא להזמין סדרה מלאה בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully