וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי שינה, בלי מים, בלי אוכל: העדויות המטרידות של מתמודדי "האהבה היא עיוורת"

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 12:50

משתתפי העונה הראשונה של ריאליטי ההיכרויות המצליח "האהבה היא עיוורת" של נטפליקס העידו בתחקיר של "אינסיידר" כי עברו התעללות מצד ההפקה. בין השאר טענו כי נמנעו מהם שינה, אוכל ושתייה, קיבלו יותר מדי אלכוהול ולא אושר להם לעזוב את התכנית

טריילר לעונה הרביעית של "האהבה היא עיוורת"/נטפליקס

משתתפי העונה הראשונה של ריאליטי ההיכרויות "האהבה היא עיוורת" של נטפליקס העידו כי ספגו התעללויות מצד ההפקה. לטענתם, המפיקים מנעו מהם שינה, אוכל ושתייה, סיפקו להם יותר מדי אלכוהול ולא אפשרו להם לעזוב את התכנית, כך טענו בתחקיר של "אינסיידר", שכותרתו "'האהבה היא עיוורת' היא גיהנום עלי אדמות".

לטענת מתמודדי התכנית, המפיקים מנעו מהם לישון ודרשו מהם לישון בחדרי שינה עלובים. משתתפות בתכנית התלוננו על כך שבחדר היחיד בקראוון שלהן היו ג'וקים, והן הועברו לבית מלון. משתתפי הריאליטי העידו עוד כי נדרשו באופן קבוע להצטלם עד 20 שעות ביום, מה שהותיר אותם ממוטטים מרוב עייפות. לוח הזמנים הלא אנושי הזה הוביל כמה מהמתמודדים להירדם במהלך דייטים או לנסות לנמנם בהפסקות.

האהבה היא עיוורת, שיינה הארלי, שייק, ליאנה, ג'ארט, דיפטי, שיין, נטלי. Aarón Ortega / Netflix,
מתוך הריאליטי "האהבה היא עיוורת"/Aarón Ortega / Netflix

"המחסור בשינה היה אמיתי", אמרה דניאלה דרואין, שהופיעה בעונה הראשונה. "אני מרגישה שהם עשו את זה בכוונה כי הם ניסו לשבור אותך. הם רצו אותך על הקצה".

כשמתמודדי העונה הראשונה כבר הורשו לישון, המתמודדות נאלצו לחלוק קרוואן בן חדר אחד עם מיטות קומותיים. אחת המתמודדות העידה כי ישנה על מזרון על הרצפה כי היתה מודאגת מיציבות המיטה. כמה נשים הבחינו בג'וקים שהתרוצצו מסביב. "לא היתה פרטיות, היה קר, לא היה נוח", הוסיפה דרואין.

לאחר מספר פעמים שהתלוננו, מקומות הלינה של המתמודדים הוחלפו בחדרי מלון. עם זאת, עוזרי הפקה הוצבו במסדרונות כדי למנוע מהמתמודדים לצאת מחדריהם בשעות שנקבעו לשינה.

עוד בוואלה!

הצלחת הענק של "האהבה היא עיוורת" הביאה אליה את כל המופרעים בעונה הרביעית

לכתבה המלאה
זאק, בליס, "האהבה היא עיוורת" עונה 4. נטפליקס,
מתוך הריאליטי "האהבה היא עיוורת"/נטפליקס

בנוסף נטען בתחקיר כי ההפקה עודדה את המתמודדים לשתות הרבה אלכוהול ולא סיפקה להם מספיק אוכל. "אני זוכרת שבכל פעם שהיינו מגיעים למטבח, והיתה שם ביצה קשה אחת, זה היה כמו ריב לראות מי תשיג אותה ראשונה", העידה המתמודדת דניאל רוהל.

נטפליקס לא הגיבה לתחקיר של "אינסיידר".

תכנית הריאליטי עלתה בפברואר 2020 ובחודש שעבר עלתה העונה הרביעית שלה והוכרז על חידושה לעונה חמישית. התכנית עוקבת אחרי גברים ונשים המחפשים אהבה ומתארסים, עוד לפני שהם נפגשים. היא זכתה להצלחה עם עשרות מיליוני צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully