וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האהבה היא עיוורת" 2 מספקת גילטי פלז'ר טהור, ממכר, ואחת מעונות הטלוויזיה הטובות שראינו

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 8:27

העונה הקודמת של סדרת הריאליטי הצליחה לא רק מבחינת נתוני צפייה אלא גם בחיבור בין הזוגות. לעומתם, הזוגות החדשים זקוקים לייעוץ עוד לפני שגילו את שם המשפחה של הארוס/ה שלהם, והדרמות מתחילות עוד הרבה לפני הצעת הנישואים

טריילר לעונה השנייה של "האהבה היא עיוורת"/נטפליקס
בעשרה פרקים ופחות מחודש של צילומים, עוברים הזוגות טלטלות שלא היו מביישות כאלה על סף חתונת הכסף שלהם. שלב המפגש עם המשפחות, טראומה גם בחיים האמיתיים, מרגיש כאן מוקצן במיוחד

תמיד תהיתם מה היה קורה אם היו יוצרים פורמט שמשלב בין תוכנית שידוכים לסרט אסונות? אתם יכולים להפסיק לתהות ופשוט ללחוץ פליי על העונה השנייה של "האהבה היא עיוורת" (Love is Blind). ריאליטי השידוכים של נטפליקס, שפרק הסיום שלו עלה בסוף השבוע (פרק איחוד יעלה בשישי הקרוב), עושה בדיוק את זה: תחת מעטה של חיפוש אחר אהבת אמת מהיר, כולל הצעת נישואין ואז חתונה, שודכו זה לזה שישה זוגות שמתאימים זה לזו כמו דלי ואייפון. התוצאה היא כמובן גילטי פלז'ר טהור וממכר, או בפשטות: אחת מעונות הריאליטי הטובות ביותר שראיתי.

תזכורת למי שהקורונה שיבשה להם את הזיכרון (ואני ביניהם): לפני כשנתיים רשמה נטפליקס הום ראן משמעותי בתחום הריאליטי עם עליית העונה הראשונה של "האהבה היא עיוורת", תוכנית שידוכים מקורית שעלתה בקונספט המשלב בין בינג' לצפייה מסורתית (מדי שבוע עולה מקבץ של מספר פרקים). הרעיון של חיפוש אחר אהבת אמת, כזו שלא תלויה במאפיינים חיצוניים או שטחיים, מלווה אותנו בערך משחר האנושות. בבסיסו קיימת הנחה שלכל אחת ואחד קיימת נפש תאומה בעולם, בן או בת הזוג האידיאלי, ואם נחפש מספיק גם נוכל למצוא אותם. ייתכן שעשרים הגברים והנשים שהגיעו לעונה השנייה של התוכנית מחזיקים בתפיסה הזאת. בכל זאת - העונה הקודמת של התוכנית הצליחה לא רק מבחינת נתוני צפייה אלא גם בחיבור בין הזוגות. שניים מתוך ששת הזוגות שהתארסו (לורן וקמרון ואמבר ומת'יו) לא רק התחתנו בפרק הסיום אלא גם נשארו יחד עד היום, יותר מארבע שנים מאז צולם פרק החתונה שלהם.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

האהבה היא עיוורת, מלורי זפאטה, סלבדור פרז. נטפליקס,
חיבור חזק יותר. מלורי וסלבדור, "האהבה היא עיוורת" עונה 2/נטפליקס

בנטפליקס קיוו ש"האהבה" תהפוך לריאליטי הדגל שלהם (בכל זאת, היא יותר ייצוגית מ"חם, לוהט, רותח") ואילולא הקורונה כנראה שהיינו צופים כבר בעונה הרביעית של התוכנית. למרות ההפוגה הארוכה, העונה החדשה לא מרגישה מיושנת או משוחזרת, להיפך - היא טובה בהרבה מקודמתה. הסיבה? בעונה הקודמת ההתאמה בין הזוגות נעה בין טובה למצוינת, מה שיצר המון סצנות דביקות של היכרות, אהבה ושיחות העצמה. לעומת זאת, ששת הזוגות שהתארסו העונה זקוקים לייעוץ זוגי עוד לפני שגילו את שם המשפחה של הארוס/ה שלהם. למעשה, הדרמות מתחילות עוד הרבה לפני הצעת הנישואים, בעשרת הימים שבהם הם מנהלים שיחות נפש בתאים.

קחו לדוגמה את ג'ארט, שהגיע לתוכנית אחרי שכמעט איבד את חייו שנה לפני הצילומים, והתאהב עד מעל הראש במלורי - צעירה יפהפיה ומבוססת שחיבבה אותו מאוד אך הרגישה חיבור חזק יותר לסלבדור. ג'ארט ממהר להציע למאלורי נישואים אך זאת מסרבת, ואחרי שהוא ממרר בבכי (צריך לראות כדי להאמין) הוא מתאפס על עצמו ומציע נישואים לאייאנה שמבינה היטב שעבורו היא פרס ניחומים בלבד. האם מנקודת מוצא נמוכה כל כך אפשר לבסס מערכת יחסים? ועוד כזאת שמסתיימת בחתונה מול כל בני המשפחה כשלושה שבועות מאוחר יותר?

עוד בוואלה!

הסטרימינג אמר את דברו: אם עדיין לא שמתם לב, נטפליקס שינתה את חוקי הריאליטי

לכתבה המלאה
האהבה היא עיוורת, שיינה הארלי, שייק, ליאנה, ג'ארט, דיפטי, שיין, נטלי. Aarón Ortega / Netflix,
שפע של זוגות תלושים. "האהבה היא עיוורת" עונה 2/Aarón Ortega / Netflix

ג'ארט ואייאנה הם ממש לא הזוג הכי תלוש בעונה. יש גם את נטלי, בת המהגרים המצליחנית, ושיין, האיש שמעיד על עצמו כ"טיפוס הכי בהמי בעולם" (אמא שלו אגב, היא האדם הדומה ביותר לשחקן הבריטי אדי איזארד מלבדו). אין ספק שבין השניים יש משיכה פיזית חזקה, אבל מה עושים כאשר אין הסכמה על שום נושא אחר? תוסיפו למשוואה את העובדה שאחת המתמודדות האחרות שהתארסה בתאים, שיינה, החליטה שהיא מוותרת על בן הזוג שבחרה ומנסה שוב עם שיין, ותקבלו דרמה ג'רי ספרינגרית למהדרין.

בעשרה פרקים ופחות מחודש של צילומים, עוברים הזוגות טלטלות שלא היו מביישות כאלה על סף חתונת הכסף שלהם. שלב המפגש עם המשפחות, טראומה גם בחיים האמיתיים, מרגיש כאן מוקצן במיוחד, רוב המתמודדים בכלל לא סיפרו להוריהם שהם מחפשים זוגיות ופתאום הם מגיעים הביתה עם זר מוחלט שהוא/היא הארוס/ה שלהם. קאט ל-מבטי "איפה טעינו" מכל בני המשפחה הופכים את הסצנות לזהב טלוויזיוני טהור.

האהבה היא עיוורת, שייק ודיפטי. נטפליקס,
אחד מהם הוא מהדושבגים הנוראיים ביותר שנראו על המסך. שייק ודיפטי, "האהבה היא עיוורת" עונה 2/נטפליקס

אחרי שבעונה הקודמת זכתה נטפליקס לביקורת על כך שליהקה לתוכנית על "אהבת אמת" רק יפים ויפות, הפעם ניסו שם לתקן את העיוות. בשלב הראשוני של התוכנית ניתן לראות מספר גברים ונשים שה-BMI שלהם לא עומד בסטנדרטים של דוגמני חוף. בטח תופתעו לגלות שאף אחד מהנ"ל לא מקבל הצעת נישואים לפני המצלמה. האם אפשר לשמוע "עודף משקל" בקול? שאלה מעניינת אך לפורום אחר. אז עניין המשקל לא נחל הצלחה אבל ייצוגים אתניים מגוונים יש כאן בשפע, בראשם שייק ודיפטי - שני צעירים שנולדו בהודו ומעולם לא יצאו עם בן/בת הזוג מהתרבות שלהם. מבלי להיכנס לספוילרים רבים מדי, אפשר רק לומר שאחד מבני הזוג הוא מהדושבגים הנוראיים ביותר שנראו על המסך.

אירוסים, חופשה עם הזוגות האחרים (חשבתם שמפגש הזוגות ב"חתונמי" מרתק? חכו שתראו את זה), מפגש משפחות, מתיחות סביב סוגיות ברומו כמו מי משאיר את מושב האסלה למעלה - הכל מסתיים מתחת לחופה ובתוך עשרה פרקים. עורכי התוכנית עשו עבודה מדהימה לאורך העונה, בזכותה אנחנו מגיעים לפרק הסיום עם אפס הבנה בשאלה איזה מהזוגות יבחר להגיד "I Do" ומי יחליטו שהספיק להם והם חוזרים לטינדר. לא אעשה שום ספוילר, רק אציין שמדובר בפרק סיום שכולו רצף של הפתעות, חלקן יהפכו גם הרומנטיקנים הגדולים ביותר לענן ציניות בצבע אפור כהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully