וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחת הענק של "האהבה היא עיוורת" הביאה אליה את כל המופרעים בעונה הרביעית

נדמה שמשהו בדנ"א של "האהבה היא עיוורת" השתנה בעונה הרביעית, שהסתיימה עכשיו בנטפליקס. אחרי שלוש עונות שבהן נתנו לצופים את התחושה שהתוכנית באמת עוסקת באהבה - אתם יודעים, בתוך גבולות הציניות והמניפולטיביות המובנים בריאליטי - העונה היא באה לעשות פאן

טריילר לעונה הרביעית של "האהבה היא עיוורת"/נטפליקס

ארבע עונות אל תוך להיט הריאליטי של נטפליקס "האהבה היא עיוורת" (אל דאגה, החמישית כבר בדרך) אפשר כבר לקבוע - האהבה כנראה לא עיוורת אבל היא לגמרי סובלת מחוסר מודעות עצמית. אמרתי אהבה? סליחה, התכוונתי לרווקים ולרווקות שמגיעים לתוכנית מדי עונה בתקווה למצוא את החצי השני שלהם/השותפ.ה לחיים/האיש.ה שמשלימ.ה אותם/הכניסו את קלישאת הקומדיות הרומנטיות האהובה עליכם.

ונסה וניק לאשיי, שהפכו לפנים של כל מה שקשור בריאליטי וזוגיות בנטפליקס ומנחים יחד גם את "האולטימטום" (לאשיי מנחה בנפרד גם את "הזיווג המושלם"), שבו לעונה נוספת שבה צעירים יפים ומצליחים שלא הייתם חושבים שיש להם בעיה למצוא זוגיות מחוץ למסך - מוכנים להתחתן תוך ארבעה שבועות עם אדם שהכירו ברצף של דייטים עיוורים. טוב, ההגדרה שלי ל'צעירים' כנראה לא רלוונטית כי אם להסתמך על המתמודדת טיפאני (מגייסת בהייטק) בת ה-36, היא כבר נמצאת עמוק בתוך הגיל השלישי ולכן לא מפסיקה לחפש הסברים לאיך לעזאזל הגיעה לגיל הזה והיא, שומו שמיים, רווקה.

נדמה שמשהו בדנ"א של התוכנית השתנה העונה, אחרי שלוש עונות שבהן נתנו לצופים את התחושה שהתוכנית באמת עוסקת באהבה - אתם יודעים, בתוך גבולות הציניות והמניפולטיביות המובנים בריאליטי - העונה "האהבה היא עיוורת" באה לעשות פאן. וזה לא לקח הרבה זמן, כבר מהשלב הראשון שבו הרווקים והרווקות יוצאים לרצף של דייטים בלתי נגמרים בתאים, היה קל להבין לאן נושבת הרוח.

יותר מתמודדים מהרגיל מצאו את עצמם במשולשים רומנטיים שהשאירו לא רק את הצופים במתח אלא גם את הרווק/ה שבצד השני שקיוות/ה לקבל הצעת נישואים ובסוף קיבל/ה "אז שומע/ת? נדמה לי שזה לא ילך בינינו". זה בלט במיוחד במקרה של קוואמי (מנהל פיתוח מכירות) שהתכוון להציע נישואים למייקה (מנהלת שיווק) אבל גילה שהיא בכלל מעדיפה את פול (מדען). שובר לב? בוודאי, אבל האקשן האמיתי התחיל כשקוואמי החליט להציע נישואים לצ'לסי (קלינאית תקשורת), שהייתה האפשרות השנייה שלו. לכו תתחילו קשר מואץ שנועד להוביל לחתונה כשאתם יודעים שבן הזוג שרק הציע לכם נישואים התכוון בכלל להתחתן עם מישהי אחרת.

עוד בוואלה!

"בוגרי 2007" מבדרת, מעצבנת ומוכיחה שהאפוקליפסה יכולה להיות גרועה משחשבנו

לכתבה המלאה
צ'לסי, "האהבה היא עיוורת" עונה 4. נטפליקס,
להסכים להיות בחירה ב'? צ'לסי, "האהבה היא עיוורת" עונה 4/נטפליקס

המשולש קוואמי-צ'לסי-מייקה הוא אפילו לא הכי קיצוני שנתקלנו בו העונה. זאק (עו"ד פלילי) הציע נישואים לאירנה (עצמאית) והיא אפילו נענתה בחיוב, רק שבעולם שמחוץ לתאים היה קל לראות שהמשיכה בין השניים לא קיימת, ואחרי מספר ימים מלאים ברגעים מביכים עד מוות (אירנה ביקשה להניח כרית שתפריד ביניהם כשהלכו לישון יחד) הם החליטו להיפרד.

אגב, המראה של זאק הוא לא מה שאמור היה להפריע לאירנה במערכת היחסים. עוד בתאים עוה"ד שלא מרבה למצמץ (באמת, לבחור יש מבט קפוא שנלקח היישר ממחלקת הדגים בסופר) ביצע בלדה רומנטית מלאת זיופים שלדבריו הוא כתב, אך מאוחר יותר התברר כשיר של להקה לא מוכרת בשם Ludo. לכו תסמכו על עורכי דין. בעונות קודמות זה היה הסימן שדרכם של השניים בתוכנית הסתיימה, אבל כאמור, העונה נתקלנו בריאליטי מסוג אחר - כזה שלא עוצר באדום ולא חס לרגע על הרגשות של המתמודדים בו. מיד אחרי שהפריד כוחות עם אירנה, זאק חזר לבליס (מנהלת תוכניות) שהייתה האפשרות השנייה שלו בתאים, ולה הוא שבר את הלב רק ימים ספורים קודם לכן וביקש ממנה הזדמנות שנייה.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

יעניין אתכם גם:
"אבא בהפרעה" נהדרת. דווקא לכן קשה לא להבחין בצרה הגדולה של נטפליקס
"משחקי הכס" מקבלת סדרת בת נוספת - והיא מעידה על בעיה עמוקה בטלוויזיה
"סוכן הלילה": קרוב לוודאי שהיא תתחרה על תואר "סדרת האקשן הטובה של השנה"

טיפאני, צ'לסי, "האהבה היא עיוורת" עונה 4. נטפליקס,
נדמה שבאו להתפרסם. "האהבה היא עיוורת" עונה 4/נטפליקס

גם מחוץ לדרמות הגדולות של שברון לב, העונה הרגישה הרבה יותר כמו "הרווק/ה" ופחות כמו תוכנית שבה אנשים מחפשים את אהבת חייהם. דמויות כמו אותה אירנה שזרקה את זאק בלי סנטימנטים ומיד עשתה מוב על פול - הארוס של חברתה הטובה מייקה - או ג'קלינה שאמרה לבן זוגה מרשל שהם לא שוכבים כי הוא לא אגרסיבי מספיק, לא היו מוצאות את עצמן בתוכנית בעונות קודמות. אפילו 'דמויות משנה' כמו שלבי, החברה הכי טובה של מייקה, שהגיעה לפגוש את הארוס שלה שיכורה ועשתה ככל יכולתה כדי לגרום לו להבין שהיא לא בעד הזוגיות, מרגישה כמו חלום של כל יוצר ריאליטי וסיוט של כל חברה (הימור: היא תחזור בקרוב באחד מתוכניות הריאליטי האחרות של נטפליקס).

הסיבה לכך כנראה ברורה: אחרי שלוש עונות סופר מצליחות שסימנו אותה כאחד מלהיטי הריאליטי הכי גדולים בנטפליקס, "האהבה היא עיוורת" התחילה למשוך אנשים שפשוט רוצים להיות מפורסמים. כן, ממש כמו ב"האח הגדול" או "המעגל", נראה שהשנה יותר ויותר מתמודדים סיפרו לנו שהם מחפשים את האחד/ת בזמן שמה שהם חיפשו באמת זה את האחד שיביא להם חוזה פרסום.

אחרי כל מה שנאמר על המתמודדים והמניפולציות של ההפקה, העובדה המדהימה באמת היא שגם הפעם זה הצליח להם. מתוך חמישה זוגות שהתארסו בסוף שלב התאים, שלושה זוגות נישאו בסופו של דבר: ברט וטיפאני - הזוג שנראה שרק מחכה להינשא מהשנייה שנפגשו; קוואמי וצ'לסי - הזוג שכולנו קיווינו שלא יינשא כי חזינו אסון בהמשך הדרך; וזאק ובליס - הזוג שאלוהים ישמור אנחנו לא יודעים אפילו איך להתייחס לזה. מה זה אומר בעצם? האם ההפקה הוכיחה שלמרות כל המניפולציות יש לה עדיין את הקסם שיודע איך לחבר בין אנשים שלא היו מצליחים למצוא זוגיות בלעדיה? או שאולי יש כאן דור חדש של אנשים שמוכן לשלם אפילו את מחיר הנישואים כדי להיות בטלוויזיה וליהנות מכל הפרסום שנלווה לזה? נראה לי שזה המקום בו כל אחד יכול לתת את הפרשנות שלו.

מייקה מתחתנת, מימין שלבי, "האהבה היא עיוורת" עונה 4. נטפליקס,
חלום של יוצרי ריאליטי. שלבי (מימין) שושבינה של מייקה, "האהבה היא עיוורת" עונה 4/נטפליקס

מה שכן, מי שקיוו לקבל עוד תשובות על העונה השערורייתית בספיישל האיחוד ששודר היום (שני) לפנות בוקר בשידור חי בנטפליקס - יאלצו לחכות עוד קצת. אחרי שקידמה את האיחוד של העונה הרביעית כראשון שישודר בלייב בתולדות השירות, נטפליקס נאלצה להתנצל בפני הצופים על תקלה טכנית שמנעה מהתוכנית לזרום, והיא עלתה בסופו של דבר כשהיא מוקלטת ובאיחור של 75 דקות.

אם אתם לא יכולים להתאפק אפשר לספר ששלושת הזוגות שנישאו העונה עדיין נמצאים ביחד, הישג לא מבוטל בהתחשב בעובדה שהחתונות עצמן התרחשו כמעט לפני שנה, בחודש מאי שנת 2022. בנוסף, קיבלנו עדכון על מצבם של הזוגות שנישאו בעונות הקודמות ולמדנו שזוגות אהובים כמו אלכסה וברנון מהעונה שעברה עדיין נמצאים ביחד, וכמותם גם שני הזוגות שנישאו בעונה הראשונה - לורן וקמרון ואמבר ומת'יו, שניהם חוגגים כבר חמש שנות נישואים. אז האהבה אולי לא באמת עיוורת, אבל יש לה לא מעט צירופי מקרים, ובזכות ליהוק של אנשים יפים ומצליחים וקצת לחץ של מצלמות הטלוויזיה - שידוכים נהדרים יכולים להתרחש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully