וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיק בוטל: אלק בולדווין לא יואשם בפרשת הירי בצלמת

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 23:16

כשנה וחצי לאחר התאונה הנוראית, במסגרתה ירה השחקן למוות בשוגג בצלמת על סט הסרט "Rust", ושלושה חודשים בלבד לאחר שהוחלט להגיש נגדו כתב אישום - הכריזו רשויות התביעה בניו מקסיקו כי הן חוזרות בהן מהאישומים

בווידאו: תיעוד מהתשאול הראשוני של השחקן אלק בולדווין אחרי הירי הקטלני על סט הסרט "Rust"/צילום: תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים, רויטרס

רשויות התביעה בניו מקסיקו חזרו בהן מהאישומים הפליליים נגד השחקן אלק בולדווין, במסגרת הפרשה בה ירה למוות בצלמת הלינה האצ'ינס ופצע גם את במאי הסרט ג'ואל סוזה. על סט הצילומים של הסרט "Rust" לפני כשנה וחצי - כך דיווח כמה כלי תקשורת אמריקנים על בסיס דברי פרקליטיו של בולדווין. זאת, אחרי שבינואר האחרון הוחלט להאשים אותו בהריגה בשוגג. הפרקליטים של בולדווין מסרו כי הם "שבעי רצון מההחלטה" לבטל את התיק נגדו.

התאונה הנוראית התרחשה באוקטובר 2021 בעת צילומי הסרט מחוץ לסנטה פה, ניו מקסיקו. בולדווין עשה חזרות עם אקדח וירה כדור חי שפגע בחזה של האצ'ינס בת ה-42 והרג אותה. בנוסף הוא גם פגע בבמאי האוקראיני ג'ואל סוזה, ששרד.

השחקן אלק בולדווין. AP Photo/Seth Wenig, File, AP
התיק בוטל. בולדווין/AP, AP Photo/Seth Wenig, File

כשנשאל בריאיון לאחר התקרית כיצד הגיעה תחמושת חיה לסט של הסרט שבו כיכב ואותו גם הפיק, השיב בולדווין שאינו יודע. "אין לי מושג. מישהו הכניס קליע אמיתי לתוך האקדח, הקליע הזה לא היה אמור להיות שם בכלל", אמר. בתחילה, רשויות התביעה סברו כי הייתה זו אחריותו של בולדווין לוודא שהאקדח ריק מכדורים ובכל מקרה לא היה צריך לכוון אותו לראשו של איש, אך כאמור - הן חזרו בהן.

בחודש האחרון הגיע בולדווין להסדר עם משפחתה של הצלמת, שבמסגרתו התביעה האזרחית של המשפחה נגד השחקן תידחה וצילומי הסרט יתחדשו עם כל השחקנים הראשיים המקוריים. "אין לי עניין לעסוק בהאשמות", אמר מתיו האצ'ינס, אלמנה של הצלמת, שבמסגרת העסקה יהפוך למפיק בפועל של הסרט. "כולנו מאמינים שמותה של הלינה היה תאונה איומה". התנאים המדויקים של ההסדר, הכפוף לאישור בית המשפט, לא נחשפו במלואם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully