וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי על הסט: אלק בולדווין יואשם בהריגה בשוגג של הצלמת

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 18:59

הרשויות בניו מקסיקו, שם צולם הסרט "Rust", צפויות להגיש כתב אישום נגד השחקן, שגם הפיק את הסרט. זאת, יותר משנה אחרי התקרית שבה נורתה למוות הצלמת הלינה האצ'ינס מקליע שירה בולדווין, שפצע גם את עוזר הבמאי. התביעה: "בולדווין היה צריך לוודא שהאקדח ריק מכדורים"

בווידאו: תיעוד מהתשאול הראשוני של השחקן אלק בולדווין אחרי הירי הקטלני על סט הסרט "Rust"/צילום: תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים, רויטרס

התביעה בניו מקסיקו צפויה להגיש כתב אישום נגד השחקן אלק בולדווין בגרימת מותה של הצלמת הלינה האצ'ינס על סט הסרט "Rust" שבו נכחו שניהם - כך מדווחים היום (חמישי) כלי תקשורת בארצות הברית. ההחלטה התקבלה יותר משנה מאז התקרית שבה הקולנוענית נורתה למוות מכדור שאותו ירה בולדווין, ופצע גם את במאי הסרט ג'ואל סוזה. כתב האישום מייחס לו הריגה בשוגג.

התביעה מסרה כי בולדווין היה צריך לוודא שהאקדח ריק מכדורים וכי הוא נבדק וכי לא היה צריך לכוון אותו לראשו של איש. "אסור לכוון אקדח לעבר מישהו שאתה לא מתכוון לירות לעברו", מסרה התובעת המחוזית. "אלו תקני בטיחות בסיסיים".

השחקן אלק בולדווין. AP Photo/Seth Wenig, File, AP
יואשם בהריגה. בולדווין/AP, AP Photo/Seth Wenig, File

כשנשאל בריאיון לאחר התקרית כיצד הגיעה תחמושת חיה לסט של הסרט שבו כיכב ואותו גם הפיק, השיב בולדווין שאינו יודע. "אין לי מושג. מישהו הכניס קליע אמיתי לתוך האקדח, הקליע הזה לא היה אמור להיות שם בכלל", אמר.

עוד בוואלה!

סרט מסוכן: הטרגדיות ההוליוודיות שהתרחשו במהלך צילומים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

באפריל המשטרה בניו מקסיקו פרסמה לציבור תיעוד מתוך חקירת התאונה. בתיעוד נראים שוטרים ואנשי רפואה שהוזעקו לזירה, וגם התשאולים הראשונים של בולדווין בזירה ובתחנת המשטרה. באותה שיחה, השחקן אישר שהוא זה שירה. "אני הייתי האדם שהחזיק באקדח, כן", אמר לשוטרים, שהורו לו שלא לדבר עם איש בזמן שהם גובים עדויות ואוספים ממצאים מהזירה. בסרטון אחד מהסט שפורסם ללא צליל, מוצג בולדווין מתאמן עם מה שנראה כאקדח שירה את הכדור הקטלני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully