וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמרת שקיבלה מין אוראלי על הבמה צילמה קליפ שהפך לקלטת סקס - ועשתה בדיקת הריון

30.4.2023 / 0:09

הזמרת השנויה במחלוקת MC Pipokinha צילמה קליפ עם זמר אחר, שכינה אותו "קלטת סקס" והיא פרסמה את תוצאות בדיקת ההריון שעשתה אחרי הצילומים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הזמרת הברזילאית Mc pipokinha בהופעה/pihrainha

הזמרת הברזילאית הפרובוקטיבית שתועדה מקבלת מין אוראלי ממעריצה ערומה על הבמה ולאחר מכן ירדה ערומה לקהל והוטרדה מינית, נאלצה לבצע בדיקת הריון לאחר שצילמה קליפ שהפך לסרטון פורנו עם זמר כוכב אחר.

MC Pipokinha, שהשם האמיתי שלה הוא דורות'י הלנה דה סוזה אלבס, משלבת מיניות נועזת בהופעות ובשירים שלה, מה שגרם למחוקקים בברזיל לנסות לאסור על קטינים מלהכנס להופעות שלה.היא גם משלימה את ההכנסה שלה מהמוזיקה על ידי פרסום של סרטונים נועזים באתר בשם Privacy למנויים שמשלמים תמורתם סכום שווה ערך ל-18 ש"ח בחודש.

בחודש שעבר התברר שהיא מתכננת לצלם סרטון סקס עם הזמר הברזילאי MC Lan שחשף את הפרטים על הבמה. "אני מוציא קליפ חדש, כלומר... איך אני יכול להסביר? שמעתם פעם על קלטת סקס? אני מצטער לספר לכם את זה, אבל בקליפ הזה אני ואדם נוסף מקיימים יחסי מין בעירום. והקליפ הזה הוא שלי ושל MC Pipokinha" הוא אמר.

הוא מודיע על קלטת הסקס

זמן קצר לאחר ההכרזה שלו, MC Pipokinha פרסמה סרטון בטיקטוק שלה במיטה עם MC Lan היא גם צילמה איתו תמונות סלפי נועזות במיוחד ופרסמה אותן בטוויטר, עם קישור לעמוד למנויים בלבד שלה.

גם זה קרה לה

הזמרת ירדה ערומה לקהל - והותקפה מינית ע"י עשרות גברים

לכתבה המלאה

הם מצטלמים

וממש מתקרבים

כעת נראה שהזוג מילא את הבטחתם, אך לא טרחו להגן על עצמם כראוי כשעשו זאת, והיא נאלצה לעשות בדיקת הריון. למזלם, MC Pipokinha שיתפה תמונה של בדיקת ההריון עם התוצאה השלילית.

היא גם פרסמה סטורי באינסטגרם שפונה ל-MC Lan ואמרה: "זו התהילה, זו התהילה. המחזור שלי התחיל. אלוהים, ממש פחדתי. אתה לא הולך להיות אבא. הפחדתי אותך עם ההודעה. הכל בסדר, זה כבר התחיל. אלוהים, תודה".לדברי הזמרת, הקליפ החדש יפורסם בטוויטר באתר הפורנו Xvideos, וגם באונליפאנס.

והיא חוגגת שקיבלה מחזור

בתקשורת הברזיאלית מדווחים שהיא כבר הייתה בהריון, ושל-MC Pipokinha נולד תינוק כשהייתה רק בת 16, והוא חי כעת עם הוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully