וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק! מתברר שהתאומות אולסן פוטרו מ"צער גידול בנות" כי ג'סי לא סבל אותן

2.5.2023 / 0:03

ג'ון סטאמוס, שגילם את הדוד ג'סי ב"צער גידול בנות", חשף כי לא הצליח להתמודד עוד עם הבכי הבלתי פוסק של התאומות אולסן שהיו אז רק בנות 11 חודשים - והביא לפיטורן. מאוחר יותר התחרט

הפתיחח לעונה הראושנה של צער גידול בנות/Disney General Entertainment Content

מעניין היכן היו היום מרי קייט ואשלי אולסן אם כוכב הסדרה "צער גידול בנות", ג'ון סטאמוס, לא היה חוזר בו מהחלטתו להביא לפיטורים שלהן כשהיו רק בנות 11 חודשים. למעשה, לדבריו, הן בכלל לא ידעו שפוטרו ושהוא כמעט היה האשם באובדן הקריירה ההוליוודית שלהן.

ג'ון סטיימוס חשף לאחרונה שלא יכול היה להתמודד עוד עם הבכי הבלתי פוסק של התאומות על הסט ודאג לפיטוריהן. לאחר שהוחלפו בצמד בעייתי אף יותר של תאומות - הוא ביקש להחזירן.

התאומות אולסן כיכבו בכל שמונה העונות של הסיטקום לצד בוב סאגט (דני טאנר) וג'ון סטיימוס (ג'סי קטסופוליס) - אך כל עתידן עשוי היה להשתנות. בשיחה עם ג'וש פק ובן סופר בפודקאסט Good Guys ("החבר'ה הטובים"), הסביר סטיימוס שהוא התקשה לעבוד עם התאומות בנות 11 החודשים כשחלק סצנה עם דייב קולייר, שגילם את ג'ואי גלדסטון, בפרק הראשון בסדרה. "אנחנו עושים את הסצנה. ג'ואי ואני החלפנו לתינוקת, כן? ודני הלך ואמר 'שימו עין על הילדים'. 'כן, אנחנו על זה. אנחנו על זה'", אמר סטיימוס.

בפרק, ג'סי וג'ואי ניסו להחליף למישל חיתול במטבח, אך סטיימוס אמר שהצילומים היו קשים מאוד כי מרי קייט ואשלי בכו ללא הפסקה. הכוכב בן ה-59 אמר: "אז אנחנו לוקחים את התינוקת למטה ואנחנו לוקחים אותה למטבח ומנקים אותה - והיא צורחת. שתיהן צרחו. הן רצו להיות בכל מקום אחר מלבד שם - וגם אני".

ככה זה נראה אז

סטיימוס סיפר שנותר מתוסכל מאחר שהמפיקים המשיכו להחליף בין התינוקות והבטיחו שהן לא יבכו. הוא אמר: "הן היו בנות 11 חודשים ושאלוהים יברך אותן. הם המשיכו להחליף ביניהן: 'זאת לא תבכה'. לא יכולתי להתמודד עם זה. אמרתי להם ש'זה לא הולך לעבוד' וכך הם נפטרו מהן".

הוא הוסיף: "אז הם הביאו את שתי הילדות הג'ינג'יות האלו... אני בטוח שההורים שלהן אהבו אותן וחשבו שהן מהממות. ג'ינג'ים זה ממש קליעה בול או פספוס גמור. או שהן מהממות או שתשמור אותן בארון שלך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פק שאל אז את סטיימוס האם התאומות אולסן יודעות שפוטרו. "טוב, הן יודעות את זה עכשיו", ענה סטיימוס. "זה היה רק לכמה ימים ואמרתי: 'תחזירו את האולסנים! הילדות האלו נוראיות'". בזכות הסדרה, מרי קייט ואשלי הפכו מהר מאוד לכוכבות האהובות בהוליווד ולאחד הצמדים המפורסמים בתעשייה.

עוד על "צער גידול בנות"
איך הגיע תיאטרון הבימה ל"צער גידול בנות"? לנטפליקס יש תשובה

ל"צער גידול בנות" יש פארודיית פורנו וזה בסדר גמור

סדרת ההמשך של "צער גידול בנות" מדהימה בפאתטיות שלה

צפו בו מספר מה קרה שם:

@joshpeck How could you @johnstamos ♬ original sound - Josh Peck

זו לא הייתה הפעם הראשונה שכמעט אירע פיצוץ על סט צילומי "צער גידול בנות". ב-2022 נחשף שסטיימוס וסאגט - שמת בינואר באותה שנה בגיל 65 - התעמתו לעתים קרובות על הסט. "הוא היה קומיקאי. אם היה אפילו אדם אחד על הסט, הוא היה חייב להצחיק אותו", נזכר סטיימוס והוסיף כי הקומיקאי המנוח "יכול היה להסיח את הדעת עד כאב ולהפריע ללא הפסקה". השניים מצאו בסופו של דבר מכנה משותף והפכו לחברים. סטיימוס אפילו נשא את ההספד בהלוויה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully