וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההופעה של סם סמית' בישראל בוטלה, ההפקה: "בשל בעיות לא צפויות"

עודכן לאחרונה: 5.5.2023 / 21:14

בוטלו כל הופעות היום הראשון של פסטיבל "סאמר אין דה סיטי" בפארק הירקון שתוכננו ל-31 במאי ובראשן הופעת סם סמית'. מההפקה נמסר כי הסיבה לכך "בעיות טכניות ולוגיסטיות". גורמים בתעשייה: "הסיבה - קצב מכירה חלש". הופעת רובי וויליאמס ב-1 ביוני תתקיים כמתוכנן

בריטס, סם סמית'. GettyImages
בריטס, סם סמית'/GettyImages

הופעת סם סמית' בישראל, שהיתה אמורה להתקיים בפארק הירקון ב-31 במאי, בוטלה, וכך גם שאר ההופעות שתוכננו ליום הראשון של פסטיבל "Summer In The City". מההפקה נמסר כי הסיבה לכך היא "בעיות טכניות ולוגיסטיות". גורמים בתעשיית המוזיקה אומרים לוואלה! תרבות כי הביטול הוא על רקע קצב מכירה חלש להופעתו של סמית'. מפיקי הפסטיבל הם מרסל אברם ומריו אורלבסקי (טאלנט מיוזיק).

הופעתו של רובי וויליאמס ביום השני של הפסטיבל, ב-1 ביוני, תתקיים כמתוכנן לפי שעה. מההפקה נמסר כי "רוכשי הכרטיסים מוזמנים ליצור קשר עם הגוף ממנו נרכשו כרטיסי הכניסה לשם קבלת החזר מלא. רוכשי כרטיסי הכניסה לשני ימי הפסטיבל שיבקשו לשמור לעצמם את הכרטיס ליום 1 ביוני זכאים לקבל החזר בגובה 25% ממחיר הכרטיס, או לבטלו לחלוטין ולקבל החזר מלא".

ההופעה של הזמר.ת הבריטי.ת סמית' (המזדהה כא-בינארי), עליה פורסם לראשונה בוואלה! תרבות, בוטלה לאחר שבמרץ בוטלה הופעתה של להקת הרוק האמריקאית פאפא רואץ', שהייתה אמורה להשתתף גם היא ביום הראשון של "סאמר אין דה סיטי". מטעם הפקת הפסטיבל נמסר כי הביטול הוא "בנסיבות שאינן קשורות בהפקת הפסטיבל". ההודעה על ביטול ההופעה הראשונה בארץ של הלהקה נמסרה לאחר ביקורת ברשת לאחר שנודע למעריצים שהלהקה, למרות הפרסומים ומכירת הכרטיסים, לא תופיע בארץ. למעריצים נדלקה נורה אדומה לאחר שבניגוד לפרסומים רשמיים של ההפקה הישראלית, באתר הרשמי של הלהקה ובמדיה החברתית שלה לא פורסם כלל על בואה של הלהקה לישראל.

באתר "the core" פורסמו לפני ההודעה הרשמית על ביטול הלהקה חילופי דברים עם הלהקה באינסטגרם. בתשובה לשאלה מדוע ההופעה לא מקודמת ולא מפורסמת באתרה הרשמי, כתבה הלהקה: "אנחנו לא מופיעים בתל אביב. זאת גם הסיבה שלא פרסמנו או שיתפנו משהו שקשור להופעה בתל אביב". כל זאת בטרם ההפקה מסרה את ההודעה על ביטול, ובעוד שבאתר מכירות הכרטיסים המשיכו לאזכר את שם הלהקה כאחת מהמופיעות בפסטיבל.

  • עוד באותו נושא:
  • סם סמית'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully