וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המחאה, אביב גפן הודיע: "כרטיס חינם לנשף הרוק הבא למי שלא יכלו להגיע"

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 18:17

לאחר המחאה מצד רבים מהקהל של אביב גפן, שלא יכלו להגיע למופע הענק מעורר הסערה שלו בפארק הירקון שהתקיים בעיצומו של המבצע הצבאי ברצועת עזה ותחת ירי רקטות לעבר ישראל, גפן מציע פיצוי: כרטיס ללא תשלום למופע הענק הבא שלו, נשף רוק 12, שיתקיים בעוד מספר חודשים

בווידאו: "לילות לבנים" - אביב גפן בהופעה בפארק הירקון/צילום: ניב אהרונסון

לאחר המחאה מצד מעריצים רבים של אביב גפן, שלא יכלו להגיע למופע הענק שלו בפארק הירקון שהתקיים בעיצומו של המבצע הצבאי ברצועת עזה ותחת ירי רקטות לעבר ישראל מעורר סערה, המוזיקאי מציע פיצוי: כרטיס ללא תשלום למופע הענק הבא שלו, נשף רוק 12, שיתקיים בעוד מספר חודשים.

"לכל הקהל האהוב שלי שלא הצליח להגיע לנשף רוק 11 בפארק הירקון", כתב גפן באינסטגרם, "אני וההפקה מבינים את האכזבה מכך שהמצב הבטחוני מנע מכם לחגוג איתי וחשוב לנו להעניק לעם את החוויה המלאה - כרטיסים ללא תשלום למופע הגדול והמושקע ביותר שלי - נשף רוק 12, שיתקיים בעוד כמה חודשים. אנחנו מבטיחים לכם הפתעות ואירוחים מיוחדים כיאה לכל נשף רוק".

מוקדם יותר, מעריצים שקנו כרטיסים למופע הענק ולא יכלו להגיע בגלל המצב הביטחוני יצרו קשר עם משרד הכרטיסים כדי לקבל פיצוי אך נאמר להם כי רק תושבי עוטף עזה שיציגו את כתובתם בתעודת הזהות יקבלו החזר על הכרטיס. במקביל מתארגנת קבוצה של מעריצים זועמים ששוקלים להגיש תביעה ייצוגית נגד הפקת המופע בדרישה לקבלת החזר.

נשף רוק אביב גפן. אלון לוין,
אביב גפן/אלון לוין

ההחלטה לקיים את ההופעה של אביב גפן בחמישי בפארק הירקון התקבלה לאחר קבלת הערכות מודיעין וניתוח נתונים רבים - כך אמר בסוף השבוע גורם ביטחוני בכיר בשיחה עם וואלה!. ההחלטה השנויה במחלוקת עוררה כאמור סערה ולצד אלו שתמכו בה - היו לא מעט שמתחו עליה ביקורת וטענו כי היא מסכנת את 40 אלף האנשים שהגיעו לצפות בהופעה.

הגורם הבכיר גילה עוד כי התקבלו מספר החלטות טקטיות שסייעו להתמודד עם המורכבות של הסיטואציה. "אחת ההחלטות הייתה שפיקוד העורף לא יודיע בכריזה על התרעה מפני רקטות אם ישוגרו אלא יעבירו לאביב גפן פתק במהירות על הבמה - והוא היה אמור לבקש במיקרופון מהציבור שהגיע אל ההופעה לשבת על הדשא ולפעול בהתאם כדי למנוע פאניקה".

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully