וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי וויליאמס: "ישראל זה מקום מיוחד ומגיעה לו הופעה מיוחדת יותר מבכל מקום אחר"

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 13:52

המוזיקאי רובי וויליאמס קיים בצהריים מסיבת עיתונאים, יומיים לפני הופעתו בפארק הירקון שבתל אביב: "היום אני מרגיש שאני בדרן שלם יותר, לקראת גיל 50, ואני יודע מה אני עושה. אני מאמין שגם הקהל וגם אני עומדים לחוות משהו גדול"

בווידאו: רובי ויליאמס, מסיבת עיתונאים בישראל, 30 במאי 2023/שגיא בן-נון

המוזיקאי רובי וויליאמס קיים בצהריים (שלישי) מסיבת עיתונאים, יומיים לפני הופעתו בפארק הירקון שבתל אביב. במפגש ביקש וויליאמס לא להפנות אליו שאלות פוליטיות והסביר: "אני חושש להיות מנוצל לנראטיב. אתה לא יכול להגיד כלום כי יש שני צדדים, שני נראטיבים. אני כאן כדי להופיע בפני אנשים ומאוד שמח להיות כאן".

הזכרנו לווויליאמס שאחרי הופעתו הקודמת בישראל, לפני שמונה שנים, התלונן על הקהל הישראלי, וכתב באתר האינטרנט הרשמי שלו: "אני הייתי די טוב. אם להיות כן, ציפיתי ליותר מהקהל" והוסיף "אתם בחלק הקדמי הייתם טובים. הקהל מאחור היה בינוני". בתשובה לשאלת וואלה! תרבות מה הציפיות שלו מהקהל הישראלי הפעם אמר: "אם להיות כן איתך, אנשים משקפים את הבעיות של עצמם לפעמים ואני שיקפתי אז את הבעיות של עצמי. היה לי נהדר בפעם שעברה. העניין הוא, כשאתה בא למקום כמו ישראל, יש ציפיות מטורפות לגבי מה זה ומה זה לא. זה מקום מיוחד שראוי שדברים מיוחדים יקרו בו, כנראה יותר מכל מיני הופעות שעשיתי במקומות אחרים. אז הציפיות שלי בפעם הקודמת היו בשמיים. היום אני מרגיש שאני בדרן שלם יותר, לקראת גיל 50, ואני חושב שאני יודע מה אני עושה עכשיו. אני מאמין שגם הקהל וגם אני עומדים לחוות משהו גדול". (צפו בוידאו של וויליאמס משיב לשאלת וואלה! תרבות - מעל).

בתשובה לשאלה של אחת העיתונאיות מדוע הקדים את בואו לישראל ומה תכניותיו לבילוי בארץ, אמר: "אין לי מושג. יכולתי להעביר עוד יום בפורטוגל אני מניח. את יודעת, אני מצפה לאכול אוכל מעולה. מה את מציעה לי לאכול הערב?". העיתונאית הציעה שיאכל חומוס, והוא אמר: "אני רוצה משהו בריא אבל מספק ויאמי".

רובי וויליאמס. ראובן קסטרו
רובי ויליאמס/ראובן קסטרו

וויליאמס הוסיף וסיפר כמה הוא מתרגש להיות בישראל: "בפעם הקודמת התרגשתי מאוד להגיע לכאן. וגם הפעם אני מתרגש מאוד להיות פה ולחוות איך ישראל באמת ומי אנשים באמת. בדרך כלל אני יכול להגיד הרבה על מקום רק על ידי הכניסה בשדה התעופה, מאיזה סוג של אנשים אתה רואה, מהביטחון ומהאנשים שמסיעים את האוטובוס מהמטוס לטרמינל. נפגשתי בהרבה חיוכים, קבלת פנים ואדיבות. אני לא מאמין שפעם האחרונה שהייתי פה היתה ב-2015. התעוררתי במצב רוח ממש טוב היום ובהתרגשות להיות כאן. אני מצפה להופעה".

בתשובה לשאלה אם יש סיכוי שיפנה את שירו הבא למשתמשי הטיקטוק, אמר: "לא. אני כנראה צריך אבל אני תקוע בשנות התשעים. לא התעדכנתי ברשתות חברתיות ובפלטפורמות. אתה צריך להיות ממש מסור וסוג של מכור לדבר הזה, אבל אני לא. אני מימי הביניים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רובי וויליאמס. ראובן קסטרו
רובי וויליאמס/ראובן קסטרו

בהתייחס לכך שהוא מבצע הרבה גרסאות כיסוי לשירים של אחרים בהופעותיו, ובהם של אואזיס, בזמן שיש לו לא מעט להיטים משלו, אמר: "אני בדרן. אתה תבין את ההופעה כשתראה את ההופעה. יש לי הרבה להיטים משלי אבל אני מרגיש שהעבודה שלי והחובה שלי היא לבדר את הקהל, בכל דרך ובדרך הטובה ביותר האפשרית. כל מה שאני יכול להגיד לך על המופע הזה שאני נהנה ממנו יותר מאשר כל מופע אחר שעשיתי בעבר. אני עושה משהו שלא הרבה אמנים עושים בהופעות שלי, ואתה תראה את זה כשתבוא לראות את זה".

וויליאמס נשאל אם נגה ארז תופיע איתו על הבמה והשיב: "לא בהכרח. אני מעריץ ענק של נגה ארז. אני נפגש איתה מחר ונראה אם נגה ארז תהיה על הבמה או לא. לנגה יש הרבה מה לעשות וזה תלוי אם היא תרצה או לא. נגיד שלום לה ולפרטנר שלה. נגה גורמת לי להרגיש כמו בן 15 מרוב התרגשות. כשאני רואה אותה - אני רוצה להיות כמוה. אני רוצה ליצור כמוה ולבצע כמוה. יש לי כבוד גדול לכל הכשרונות שלה".

רובי וויליאמס. ראובן קסטרו
רובי ויליאמס/ראובן קסטרו

וויליאמס נחת הלילה בישראל, לקראת הופעתו שתתקיים בפארק הירקון ביום חמישי הקרוב. וויליאמס הגיע במטוס פרטי היישר מפורטוגל.

אמש הודיע וויליאמס רשמית שיארח בהופעתו את נגה ארז לאחר שהביע התלהבות מהמוזיקה שלה. כזכור, לפני כחצי שנה פרסם הזמר הבריטי הפופולרי בעמוד הטוויטר שלו את השיר Nails של המוזיקאית הישראלית הבינלאומית וכתב: "אפשר שהאישה הזאת תהיה הדבר הגדול הבא? שואל בשביל חבר". רבים הגיבו לו בעמוד, וביניהם גם נגה ארז עצמה שכתבה: "היי רובי, האישה הזו אוהבת אותך!". במקביל היא צייצה מחדש את מה שוויליאמס צייץ, וכתבה: "מה קרה פה כרגע?!".

רובי ויליאמס, מסיבת עיתונאים בישראל, 30 במאי 2023. ראובן קסטרו
רובי ויליאמס/ראובן קסטרו
רובי ויליאמס, מסיבת עיתונאים בישראל, 30 במאי 2023. ראובן קסטרו
רובי ויליאמס/ראובן קסטרו

למופע של וויליאמס בישראל יקדימו מופעים נוספים - קאלום סקוט שיעלה לבמת פארק הירקון ב-17:30, סטטיק יעלה ב-18:00 ומרטין גריקס ב-19:00. ויליאמס צפוי לעלות לבמה בתל אביב בשעה תשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully