וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוקדים עם כוכבים": נראה שגם העונה השנייה תעזור לנו להתמודד עם הקיץ

למרות שצריך לאמץ את הזיכרון כדי להיזכר מאיפה בכלל מוכרים כמה ממשתתפי העונה החדשה (כך שכוכבים הם לא), על אף שעדיף היה לחתוך את הנפילה המביכה של קים אור ולמרות הפרסומת הארוכה שתקועה לפני כל ביצוע, תוכנית פתיחת העונה של "רוקדים עם כוכבים" הזכירה שהתגעגענו

דנה גרוצקי, "רוקדים עם כוכבים" עונה 2. קשת 12, צילום מסך
דנה גרוצקי, "רוקדים עם כוכבים" עונה 2/צילום מסך, קשת 12

הקידומים לפרק פתיחת העונה של "רוקדים עם כוכבים" הבטיחו לנו את "האירוע שמעולם לא קרה בפרק הבכורה" ואכן, כמה שניות לפני סוף ריקוד הצ'ה צ'ה של קים אור אזולאי ועידן, הזוג נפל במרכז הרחבה, מה שהוביל לכך שאזולאי נחבטה בראשה. זה היה רגע לא נעים, בלשון המעטה, קים אור נראתה נבוכה וכאובה. עידן, שהפיל אותה בזמן שהיא הפוכה, נראה מבויש אפילו יותר, ואפילו פניו של השופט דוד דביר זזו בתדהמה שלשם שינוי אינה קשורה לטיפולים האסתטיים שהוא מרבה לדבר עליהם וגורמות לו להיראות כמו אדם קצת אחר מדי עונה.

ייתכן שזה חורג מחוקי הפורמט - למרות שבינינו, אין חוקים יותר גמישים מאשר אלה של ריאליטי ישראלי - אבל היה מצופה שב"רוקדים" יערכו את הקטע הזה החוצה, יחסכו לקים אור את המבוכה וימצאו משהו אחר לקדם איתו את הפרק. אבל כאשר ברשת 13 מושקת במקביל העונה החדשה של "האח הגדול" כל האמצעים כשרים, וכך הרגע היחיד שחרג מגבולות הגזרה של פאייטים, חיוכים ותנועות אגן הוא זה שייזכר מהפרק. אגב, קים אור ועידן סיימו את הערב במקום הראשון (בתיקו משולש), כך שמבחינתם הנפילה הזאת היא אולי רק צעד עקום אחד בדרך לגמר.

קים אור אזולאי נופלת במהלך ריקוד, "רוקדים עם כוכבים". קשת 12, צילום מסך
רצוי היה לערוך החוצה. הנפילה של קים אור אזולאי, "רוקדים עם כוכבים"/צילום מסך, קשת 12

הציפיות מהעונה החדשה של "רוקדים" היו גבוהות במיוחד. אחרי שבעונה שעברה הוכיחו בקשת שהם מסוגלים לקחת אפילו פורמט עייף וחבוט, כזה שברשת הוציאו ממנו את כל שמחת החיים עד שהשכיבו אותו לשינה ארוכה בתחילת העשור הקודם, ולהפוך אותו לתוכנית בידור מלוטשת ומלאת באזז, נותר רק לראות אם אפשר לשחזר את ההישג. התשובה הקצרה היא - כן.

אפשר כבר לומר בביטחון שלוסי איוב היא המנחה הכי נכונה של ישראל 2023, יש בה את הכריזמה שהייתה לאסי ורותם בתחילת דרכם רק עם הרבה פחות מניירות, והיא אלגנטית בדיוק במידה הנדרשת לתוכנית על ריקודים סלוניים שמתרחשת במזרח התיכון. שולחן השופטים, שכולל גם הפעם את דוד דביר, אנה ארונוב, רונה לי שמעון ואלי מזרחי (שבמקומו היה אפשר להניח גם חפץ דקורטיבי), עדיין ממלא את התפקיד שלשמו נבחר - לתת לנו אשליה שאנחנו רואים תוכנית על ריקודים בזמן שבפועל אנחנו כאן כדי לראות סלבס מתנסים בדברים שהם (קצת פחות) טובים בהם. והליהוק? הו, כאן יש כבר שיח קצת יותר מעניין.

העונה מתחו בקשת את ההגדרה של "כוכבים" ממש עד הקצה, ואפילו קצת מעבר לכך. אז נכון, לאנשים כמוני שחצו את גיל שלושים קים אור אזולאי היא לא שם מוכר, אבל היא לגמרי איי ליסט אצל מי שצעירים ממני בעשור; אבל מה תגידו על כתב "אולפן שישי" שי גל? או על יסמין לוקץ' מ"הכרישים"? ומה עם יוגב מלכה זוכה "נינג'ה ישראל"? טוב, המשותף לכולם הוא כמובן בניין קשת שברחוב ראול ולנברג מספר 12. אין משהו שקשת עושה טוב יותר מאשר להשתמש בתוכניות הדגל שלה כדי לקדם תוכניות אחרות (בחכמה רבה, יש לציין), אבל לא פעם המחשבה העסקית המוצלחת מולידה רגעים טלוויזיונים פחות מוצלחים, וכך העונה החדשה של רוקדים מסתמנת כעונת "מפורסמים נגד אלמונים".

לצד ריבוי ליהוקי 'תזכירו לי מאיפה הוא/היא', יש גם כמה הברקות של ממש, בראשן הזמרת הדתייה נרקיס, שאמנם לא הופיעה בתוכנית של אתמול אבל תרקוד במהלך העונה עם רקדנית, היות שהיא שומרת נגיעה. העובדה שאורח החיים הדתי של נרקיס הוביל לשתי נשים שרוקדות יחד על המסך הוא מעניין בפני עצמו, ואפשר רק לקוות שבעונה הבאה מתמודד/ת להט"בק יוכל לרקוד עם רקדן מאותו המין. בגרסה האמריקאית של "רוקדים" זה קרה בעונה הקודמת ומלכת הדראג שאנג'לה הגיעה כמעט עד לגמר. במקום נרקיס זכינו אתמול לראות את דידי הררי בריקוד ואלס וינאי מרגש שאמנם לא הציג יכולות תנועה מרשימות, אבל גרם למאפרת של רונה לי שמעון לעבוד שעות נוספות בניסיון לתקן את המייק אפ שנהרס בעקבות הדמעות.

עוד בוואלה!

חמום המוח וההיא עם הסיפור המטורף: זה מה שחשבנו על דיירי האח הגדול

לכתבה המלאה
לוסי איוב מנחה, "רוקדים עם כוכבים" עונה 2. קשת 12, צילום מסך
המנחה הכי נכונה של 2023. לוסי איוב, "רוקדים עם כוכבים"/צילום מסך, קשת 12

גיה באר גורביץ', אותה אנחנו רגילים לראות יותר כסמוטריץ' ב"ארץ נהדרת", תירש את התקן של עדי אשכנזי מהעונה הקודמת ותהיה המצחיקולה הזאת שדווקא רוקדת ממש סבבה (וכולנו תקווה שזאת הפעם הראשונה והאחרונה שאנחנו שומעים את "Flowers" של מיילי סיירוס העונה כי באמת חלאס). לעומתה קובי מימון ייזכר ככל הנראה כמצחיק ההוא שעדיף שיישאר על במת הסטנד-אפ.

בגזרת המתמודדים שנראה שיגיעו רחוק העונה אפשר למצוא את לי בירן, שעושה את מעגל החיים המתבקש לסלב בן דורו - להתחיל מריאליטי ("כוכב נולד"), לפרוץ בענק ואז לחזור לריאליטי כדי לתת בוסט לקריירה; הדוגמן ברק שמיר, שהריקוד שלו ושל בת זוגו לא היה קשור בשום צורה לריקודים סלוניים, אבל המראה המצודד פלוס (פלוס) שלו בוודאי יוביל אותו רחוק, וגם את דנה גרוצקי מ"גיא פינס" - או כמו שקראו לה בתוכנית, "נסיכת עולם הבידור" - שכבר קיבלה מחמאות משתפכות מהשופטים, כולל הרגע הקרינג'י במיוחד שבו אנה ארונוב ציינה כי העובדה שהיא הצליחה לשלב את העבודה והמשפחה ולבוא לתוכנית בשביל עצמה הוא "השראה לכל כך הרבה נשים". הזדמנות טובה להזכיר שהעבודה של גרוצקי היא לא במפעל או בחזית המלחמה אבל נו מילא.

כצפוי, חברת הכנסת והשרה לשעבר אורלי לוי אבקסיס נשמרה לסוף וסיפקה לנו תעודת זהות שהזכירה לנו מה הפך אותה לנבחרת ציבור כל כך שנויה במחלוקת. במונולוג שלה דיברה לוי אבקסיס על הבחירה שלה לעזוב את הפוליטיקה ולעשות יותר למען עצמה, מתעלמת באלגנטיות מהתחושה של מצביעים רבים (משני צידי המפה הפוליטית) שגם כאשר הייתה נבחרת ציבור היא פעלה בעיקר בשביל עצמה ופחות עבור מי שבחרו בה. ההערה של אלון, השותף שלה לריקודים, על כך ש"כאשר המצלמות נמצאות בחדר היא פתאום נדלקת", הזכירה לא מעט ביקורת שקיבלה על עבודתה בוועדות הכנסת. השופטים, שלא ברור אם יש להם פער בידע כללי או סתם סבלו מנחמדות יתר, בחרו לשבח אותה על האומץ לעלות על רחבת הריקודים אחרי שהכירה בעיקר את מסדרונות הכנסת, שוכחים שהמתמודדת שלפניהם החלה את דרכה בתעשיית הבידור, עברה לזירה הפוליטית ועכשיו עושה את דרכה חזרה. בסופו של דבר, ולמרות פרסומת של דקה שלמה ששודרה לפני כל ביצוע, "רוקדים עם כוכבים" מסתמנת שוב כריאליטי מוצלח ואסקפיסטי שמהווה אלטרנטיבה נכונה לאפסון התאים האפורים שלנו בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully