וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי וויליאמס ישיר את "KIds" עם נגה ארז. צפו בביצוע שלהם מהחזרה

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 20:20

וויליאמס קיים היום בדיקת סאונד בפארק הירקון בת"א, לקראת ההופעה שיקיים שם מחר, ובה נפגש עם נגה ארז והוכרז סופית כי הם ישירו ביחד וגם נחשף מה יהיה השיר - "Kids". צפו בביצוע מהחזרה ובקטע נוסף שבו ארז לימדה את וויליאמס מילות סלנג בעברית - סבבה, אחלה ומגניב

רובי וויליאמס ונגה ארז בחזרה לפני האירוח של ארז בהופעתו של וויליאמס בפארק הירקון בתל אביב, 31 במאי 2023/ניר יהב

המוזיקאי רובי וויליאמס קיים היום (רביעי) בדיקת סאונד בפארק הירקון בתל אביב, לקראת ההופעה שיקיים במקום מחר. במסגרת זאת נפגש עם נגה ארז והוכרז סופית כי הם ישירו ביחד וגם נחשף מה יהיה השיר - "Kids", שוויליאמס ביצע במקור עם קיילי מינוג. השניים קיימו חזרה לשיר (צפו בוידאו מעל). בנוסף, ארז לימדה את וויליאמס כמה מילות סלנג בעברית - מגניב, סבבה ואחלה (צפו - מתחת).

לאחר שוויליאמס התלהב מארז והביע רצון לשתף איתה פעולה, ביום שני הודיע רשמית שיארח אותה בהופעתו. כזכור, לפני כחצי שנה פרסם הזמר הבריטי הפופולרי בעמוד הטוויטר שלו את השיר "Nails" של המוזיקאית הישראלית הבינלאומית וכתב: "אפשר שהאישה הזאת תהיה הדבר הגדול הבא? שואל בשביל חבר". רבים הגיבו לו בעמוד, וביניהם גם נגה ארז עצמה שכתבה: "היי רובי, האישה הזו אוהבת אותך!". במקביל היא צייצה מחדש את מה שוויליאמס צייץ, וכתבה: "מה קרה פה כרגע?!".

נגה ארז מלמדת את רובי וויליאמס מילות סלנג בעברית

נגה ארז מלמדת את רובי וויליאמס מילות סלנג בעברית, במהלך חזרה לפני האירוח של ארז בהופעתו של וויליאמס בפארק הירקון בתל אביב, 31 במאי 2023/ניר יהב
רובי וויליאמס ונגה ארז בחזרה לפני האירוח של ארז בהופעתו של וויליאמס בפארק הירקון בתל אביב, 31 במאי 2023. ניר יהב, מערכת וואלה!
רובי וויליאמס ונגה ארז בחזרה לפני האירוח של ארז בהופעתו של וויליאמס בפארק הירקון בתל אביב/מערכת וואלה!, ניר יהב

אתמול, במסיבת עתונאים שקיים וויליאמס במלון בתל אביב, הזמר אמר: "אני מעריץ ענק של נגה ארז. אני נפגש איתה מחר ונראה אם נגה ארז תהיה על הבמה או לא. לנגה יש הרבה מה לעשות וזה תלוי אם היא תרצה או לא. נגיד שלום לה ולפרטנר שלה. נגה גורמת לי להרגיש כמו בן 15 מרוב התרגשות. כשאני רואה אותה - אני רוצה להיות כמוה. אני רוצה ליצור כמוה ולבצע כמוה. יש לי כבוד גדול לכל הכשרונות שלה".

רובי וויליאמס ונגה ארז בחזרה לפני האירוח של ארז בהופעתו של וויליאמס בפארק הירקון בתל אביב, 31 במאי 2023. עמית סלונים, מערכת וואלה!
רובי וויליאמס ונגה ארז/מערכת וואלה!, עמית סלונים
רובי וויליאמס ונגה ארז בחזרה לפני האירוח של ארז בהופעתו של וויליאמס בפארק הירקון בתל אביב, 31 במאי 2023. ניר יהב, מערכת וואלה!
רובי וויליאמס ונגה ארז/מערכת וואלה!, ניר יהב

במסיבת העתונאים, הזכרנו לווויליאמס שאחרי הופעתו הקודמת בישראל, לפני שמונה שנים, התלונן על הקהל הישראלי, וכתב באתר האינטרנט הרשמי שלו: "אני הייתי די טוב. אם להיות כן, ציפיתי ליותר מהקהל" והוסיף "אתם בחלק הקדמי הייתם טובים. הקהל מאחור היה בינוני". בתשובה לאזכור זה ולשאלת וואלה! תרבות מה הציפיות שלו מהקהל הישראלי הפעם, אמר לנו וויליאמס: "אם להיות כן איתך, אנשים משקפים את הבעיות של עצמם לפעמים ואני שיקפתי אז את הבעיות של עצמי. היה לי נהדר בפעם שעברה. העניין הוא, כשאתה בא למקום כמו ישראל, יש ציפיות מטורפות לגבי מה זה ומה זה לא. זה מקום מיוחד שראוי שדברים מיוחדים יקרו בו, כנראה יותר מכל מיני הופעות שעשיתי במקומות אחרים. אז הציפיות שלי בפעם הקודמת היו בשמיים. היום אני מרגיש שאני בדרן שלם יותר, לקראת גיל 50, ואני חושב שאני יודע מה אני עושה עכשיו. אני מאמין שגם הקהל וגם אני עומדים לחוות משהו גדול".

עוד בוואלה!

רובי וויליאמס: "אני מזדהה כיהודי, שקלתי להתגייר". אתה יודע שיצטרכו לקצוץ לך איבר מסוים? "לאאאאא!"

לכתבה המלאה

רובי וויליאמס משיב לשאלת וואלה! תרבות במסיבת העיתונאים

בווידאו: רובי ויליאמס, מסיבת עיתונאים בישראל, 30 במאי 2023/שגיא בן-נון

לפני המפגש עם העתונאים אתמול, וויליאמס העביר בקשה לא להפנות אליו שאלות פוליטיות, ולאחר מכן אמר בעצמו לעיתונאים: "אני חושש להיות מנוצל לנראטיב. אתה לא יכול להגיד כלום כי יש שני צדדים, שני נראטיבים. אני כאן כדי להופיע בפני אנשים ומאוד שמח להיות כאן".

למופע של וויליאמס בישראל יקדימו מופעים נוספים - קאלום סקוט שיעלה לבמת פארק הירקון ב-17:30, סטטיק יעלה ב-18:00 ומרטין גריקס ב-19:00. ויליאמס צפוי לעלות לבמה בתל אביב בשעה תשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully