וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "אופוריה": "אבא שלי קם ויצא כשהתחילו סצנות העירום שלי"

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 15:34

סידני סוויני, שמככבת בסדרה הפרובוקטיבית והמדוברת ביותר בשנים האחרונות, "אופוריה", סיפרה כי אביה לא יכול היה לצפות בסצנות המיניות שלה. "אבא שלי וסבא שלי כיבו את זה ויצאו", סיפרה. "מעולם לא הרגשתי שיוצר הסדרה, סם לוינסון, דוחק בי לצלם סצנת עירום"

סידני סוויני, 04 ביוני 2023. GettyImages
"אבא שלי וסבא שלי כיבו את זה ויצאו"/GettyImages

אביה של סידני סוויני, כוכבת הסדרה הפרובוקטיבית והמהפנטת "אופוריה", לא יכול היה לראות את בתו בסצנות הנועזות והמיניות בהן השתתפה. "אבא שלי וסבא שלי כיבו את הטלוויזיה ויצאו", סיפרה השחקנית בתכנית "Sunday Today with Willie Geist". סוויני בת ה-25 הודתה כי היא לא הכינה מראש את אביה בנוגע לתכנים, ולכן הגיב בצורה הזו. "לא הכנתי את אבא שלי בכלל, לרוב השיחות שלנו לא קשורות לעבודה", סיפרה. עם זאת, סוויני שיתפה כי המעריצה הגדולה ביותר שלה היא למעשה סבתא שלה.

סוויני סיפרה כי היא עצמה ביקשה פעם מיוצר הסדרה, סם לוינסון, להוריד כמה מהסצנות הפרובוקטיוביות שלה. "יש רגעים שבהם הדמות שלי, קאסי, הייתה אמורה להיות בלי חולצה, והייתי אומרת לסם שאני לא באמת חושבת שזה נחוץ". למרות זאת היא מוסיפה כי "מעולם לא הרגשתי שסם דוחק בי לצלם סצנת עירום. כשלא רציתי לעשות את זה, הוא לא הכריח אותי".

מאז לוינסון בן ה-38 ספג ביקורות על הסדרה החדשה שלו "איידול" שהפכה לאחת הסדרות המדוברות של השנה עוד לפני שהיא עולה מחר (שני). לפי הדיווחים, הגברים שמאחורי הסדרה פיטרו את הבמאית איימי סיימיץ כי לא היו מרוצים מן הכיוון שהובילה, ולקחו את המושכות כדי להפוך את "איידול" מסדרה על העצמה נשית לסדרה מחפיצה, סקסיסטית ומבזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully